Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoiko joku oikeasti vuonna 2025?

Vierailija
17.03.2025 |

Mikä on sukupuolesi, ikäsi ja koulutustausta?

Pidätkö itsestäsi huolta muuten?

Tänä päivänä kuitenkin tunnetaan hyvin vaarallisuus eikä se ole enää in. Miksi siis vieläkin tupakoit?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneski, mutta kaveripiiristä niitä vielä löytyy jokunen.

Vierailija
2/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin 11v ala-asteella ja lopetin 26 vuotiaana. Elämäni paras päätös joka on pitänyt 100%:sesti. Vikat vuodet poltin paljon ja vahvaa röökiä, saattoi mennä pahimillaan kaksi askia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 35 vuotta, LuK

Pidän, syön terveellisesti ja harrastan paljon liikuntaa, hygienia kunnossa ja jopa ulkonäöstäni pidän huolta.

Syy on addiktio ja se, miten tupakka on nautintoaineena niin ihana, etten ole päässyt irti. Tykkään todella paljon tupakoida.

Vierailija
4/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, erityiasiantuntija, 61v. Pidän valtavasti tupakoinnista varsinkin mökillä aamuisin kahvikupin kanssa. Kotona poltan 0-10 savuketta päivässä.

Vierailija
5/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni. Tupakointi alkaa taas tulla muotiin myös nuorison keskuudessa.

Itse tupakoin. Olen 33-vuotias nainen, kandi, gradu vielä kesken, duunarihommissa. Nautin elämästä enkä stressaa turhia. Syön kasvispainotteisesti ja liikun jonkin verran.

Vierailija
7/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on vaarallista vain niille, jotka pelkäävät kuolemaa. Pelosta vapaille se on nautinto.

Vierailija
8/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies, joka tupakoi 15-25 -vuotiaana, odottaa että on tarpeeksi vanha siihen, että voi alkaa taas tupakoida :D ei koskaan päässyt mielessään irti, mutta terveyden vuoksi luopui. En ole varma mikä on hänen ikärajansa, mutta täytti juuri 53 vuotta, eikä vielä polta.

Vierailija
9/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden henkilötiedot ei kuulu sulle.

Vierailija
10/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen rakennusalalla ja suurin osa työntekijöistä tupakoi. Toimihenkilöt eivät niinkään, mutta aika moni käyttää nikotiinipusseja ilmeisesti. 

Olen itse entinen tupakoitsija ja polttaisin edelleen, jos se ei olisi niin kallista ja epäterveellistä. Tykkään edelleen tupakan savun hajusta.

Vierailija
11/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakoin, ei siitä ole haittaa. Jaksan lenkkeillä ja olla aktiivinen, pidän myös aivotyöskentelystä. Joillekin vain se tupakka on osa elämästä nauttimista ja se tulisi sallia. Ei mekään ihan kaikesta pidetä mitä te muut teette eikä nähdä niutä samoja hyviä asioita niissä kuten te. 

Muistakaa myös mitä on älykäs kehitys ja millaista on ylipäätään kehitys ja miksi kehitystä tapahtuu aina tavallaan.

Pidän huolta itsestäni kaikin puolin koska rakastan itseäni ja arvostan elämääni.

Rentoutta elämäänne!

N/38/ammattikoulu

Vierailija
12/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on vaarallista vain niille, jotka pelkäävät kuolemaa. Pelosta vapaille se on nautinto.

Kunnes mahdollisesti tulee syöpä tai muu sairaus.

Vierailija
13/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nautintoaine. Tunnen itseni sairaaksi jos en polta. Olen hyväkuntoinen, hoikka ja liikun aika paljon. Syön terveellistä ruokaa ja käytän joitain lisäravinteita. Ei ole ollut flunssaa, ei koronaa,ei oikeastaan mitään. Ei stressiä polttamisesta, menee n. 4 kpl päivässä. Polttanut vuosikymmeniä, olen 59-vuotias sihteeri. Lopettaisin jos voisin. Lue siis jos haluaisin.

Vierailija
14/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. 

Pelottelukulttuuri ei ole onneksi iskenyt ihan kaikkiin, koitetaan pärjätä tämän pahoinpitelyn seurauksista ja pidetään itse itseistämme huolta.

Vierailija
15/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin tupakoivia ovat kehitysmaalaiset ja alkoholisoituneet syrjäytyneet.

Vierailija
16/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääosin tupakoivia ovat kehitysmaalaiset ja alkoholisoituneet syrjäytyneet.

Alkoholisoituneilla syrjäytyneillä ei todellakaan ole enää varaa tupakoida.

Vierailija
17/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tupakoin. Olen 33-vuotias nainen, kandi, gradu vielä kesken, duunarihommissa. Nautin elämästä enkä stressaa turhia. Syön kasvispainotteisesti ja liikun jonkin verran.

Eikä ole. Vapetus on tullu. Tupakointi loppunnu :D

Vierailija
18/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä näytä kun tuolla kaupungilla kulkee. Ihan perinteinen tupakkakin on nuorella nykyään useammin suussa kuin vielä muutama vuosi sitten.

Vierailija
19/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella naida tupakoivaa naista, se haju on niin vastenmielinen. Naida tässä yhteydessä tarkoittaa fyysistä asiaa. Sillä selvää on että naimisiin vielä vähemmän voisin kuvitella. 

m

Vierailija
20/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, ettei se vapetus altista tupakoinnille. Aivan varmasti vapettajat koittaa tupakkaa tai ovat koittaneet.

Todennäköisesti perinteinen tupakointi tulee lisääntymään räjähdysmäisesti, kun vapen tuntemattomista vaaroista on alettu paasata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän