Tupakoiko joku oikeasti vuonna 2025?
Mikä on sukupuolesi, ikäsi ja koulutustausta?
Pidätkö itsestäsi huolta muuten?
Tänä päivänä kuitenkin tunnetaan hyvin vaarallisuus eikä se ole enää in. Miksi siis vieläkin tupakoit?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa röökistä. Se ei kuulu kenellekään muulle. Jokaisen oma asia.
Harvemmin se tupakointi sinällään kuuluu muille mutta näkyy ja varsinkin HAISEE sitä yököttävämmin.
Eräs lääkäri taannoin haastatteli kaikki Suomen 100 v. täyttäneet. Heistä ainoakaan ei ainakaan siinä vaiheessa tupakoinut.
Meinaat, että jokainen -ei tupakoitsija elää 100-vuotiaaksi? :)
Yksikään tupakoitsija ei elä 100-vuotiaaksi, sitä kai tarkoitti.
Olen nyt ollut 3-vuotta tupakoimatta.
Välillä edelleen tulee oloja että tekisi mieli polttaa.
Olen aina ollut ns sala tupakoija.
Poltan vapaa-ajalla vain.
En ole koskaan käynyt työajalla tupakalla enkä mennyt sinne tupakan hajuisena.
Käytin aina tiettyjä vaatteita tupakoidessa.
Nyt viime aikoina taas on alkanut tekemään mieli tupakkaa mutta en ole sortunut.
Tiedän että tupakka-aski varmaan nykyisin maksaa yli 10e.
Ostin ennen aina virosta 10askia tupakkaa 50eurolla.
Onkohan sekin kallistunut?
N 36v
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut 3-vuotta tupakoimatta.
Välillä edelleen tulee oloja että tekisi mieli polttaa.
Olen aina ollut ns sala tupakoija.
Poltan vapaa-ajalla vain.
En ole koskaan käynyt työajalla tupakalla enkä mennyt sinne tupakan hajuisena.
Käytin aina tiettyjä vaatteita tupakoidessa.
Nyt viime aikoina taas on alkanut tekemään mieli tupakkaa mutta en ole sortunut.
Tiedän että tupakka-aski varmaan nykyisin maksaa yli 10e.
Ostin ennen aina virosta 10askia tupakkaa 50eurolla.
Onkohan sekin kallistunut?
N 36v
En tiedä, mutta älä pelkää polttaa röökiä. Kerran täällä vain ollaan ja jokainen kuolee joskus. Nauti elämästä!
Keski-ikäinen nainen. Tutkijakoulutus. Olin hyvin pitkään polttamatta. Sitten vain aloitin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
1970-luvulla vedettiin kunnolla röökiä eikä kukaan itkenyt haitoista. Minä laitan taas kessun palamaan ja viis veisaan muiden mielipiteistä. Hahah!
Niinpä. Tupakoinnissa on tunnelmaa!
Minä poltan edelleen röökiä. Suosikkimerkkini on Astor, jota tilaan ulkomailta netin kautta. Myös punainen mallu menee!
Vierailija kirjoitti:
Minä poltan edelleen röökiä. Suosikkimerkkini on Astor, jota tilaan ulkomailta netin kautta. Myös punainen mallu menee!
Astor-tupakka ja JB-viski, klassikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa röökistä. Se ei kuulu kenellekään muulle. Jokaisen oma asia.
Harvemmin se tupakointi sinällään kuuluu muille mutta näkyy ja varsinkin HAISEE sitä yököttävämmin.
Eräs lääkäri taannoin haastatteli kaikki Suomen 100 v. täyttäneet. Heistä ainoakaan ei ainakaan siinä vaiheessa tupakoinut.
Meinaat, että jokainen -ei tupakoitsija elää 100-vuotiaaksi? :)
Yksikään tupakoitsija ei elä 100-vuotiaaksi, sitä kai tarkoitti.
Olet muuten väärässä. Muistan lehtijutun noin 110v papasta, joka oli tupakoinut koko aikuiselämänsä ajan.
Elämnkoulut, nistit, sekä vassarit polttavat.
Kun sota tulee niin tupakka alkaa maistumaan entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki soturit jotka ei pelkää kuolemaa tai taistelua, ne pistää röökin huulelle ja ottaa vastaan mitä tulee.
Kyllä, minä poltan. Se ei ole keneltäkään pois. Menkää kauemmas jos haju haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun sota tulee niin tupakka alkaa maistumaan entiseen malliin.
Tule sota tule, tule jo sota saaaaaaatana! Tule tänne näin!
Nyssä tuut, nyssä tuut tänne näin syliin. Tuu tänne ja tuo aski tullellessas! PERRRKELE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki soturit jotka ei pelkää kuolemaa tai taistelua, ne pistää röökin huulelle ja ottaa vastaan mitä tulee.
Lippa väärinpäin ja rynkky lonkalle, rööki huulelle ja välinpitämätön ilme naamalle. Sitten vaan sarjaa ja lantiolla puolelta toiselle kuin löysällä mulkulla maalais kusella seinään sateenkaaren raitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippa väärinpäin ja rynkky lonkalle, rööki huulelle ja välinpitämätön ilme naamalle. Sitten vaan sarjaa ja lantiolla puolelta toiselle kuin löysällä mulkulla maalais kusella seinään sateenkaaren raitoja.
JAPA TAPA TUU! JAPA TAPA TUU!
JIIHAAA SOUTH WILL RIcE AGAIN!!
(_____(_________________ZZZz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva tästä, ei luoja 😂
"Kuka tupakoi vuonna 2025?" Elämä ei ihan mene niin, että 2025 päättäisi joku alkaa tupakoimaan tai lopettaa. Minä poltan edelleen. Toivon, ettei lapseni tule koskaan aloittamaan. Vanhempani polttavat edelleen.
Tupakointi ei mene mitenkään trendien mukaan. Niillä jotka on polttaneet jo pidempään. Ei ne lopeta kauhukuvien (askeissa) takia tai siksi että hinnat huitelee pilvissä. Ihan yhtälailla ei kukaan aloita että on "kiva tupakoida".
Edelleenkin maksamme suurta veroa tähän maahan joten älä sinä k.pää huolehdi siitä mitä me teemme.Maksa itse yhtä paljon ja rutise vasta sitten.
Pakko polttaa, koska muuten olisin lihava.
1970-luvulla vedettiin kunnolla röökiä eikä kukaan itkenyt haitoista. Minä laitan taas kessun palamaan ja viis veisaan muiden mielipiteistä. Hahah!