Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (20252)

Vierailija
19861/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meghan Markle attended Immaculate Heart High School in Los Angeles, which costs $17,650 per year to attend. ."

Ei ollut kallista, ei!

Tuo on se maksimimaksu. Käytännössähän etenkin hyvät oppilaat saavat monenlaisia helpotuksia ja stipendejä. 

Niinpä niin. Missään ei tosin kerrota, että Meghan olisi ollut vapaaoppilas vaan on annettu tarkka summa, minkä hänen isänsä maksoi lukuvuosimaksuja. Tuolla aiemmin mulle tiuskittiin, että ota selvää ennen kuin kirjoitat. Olin ottanut selvää jo siinä vaiheessa mutta tässä nyt se tarkka summa sitten. Keksipä nyt omasta päästäsi vähennyksiä Meghanille!

Minkä takia hän muuten katolista koulua kävi, kun perheessä ei kukaan ollut katolilainen? Katolisilla tyttökouluilla on kyllä hyvä maine, tai ainakin oli mun aikoina

Meghanin on täytynyt olla erinomainen oppilas, koska hän pääsi Northwesterniin. En ollenkaan ymmärrä, miten sinä voit tietää tarkat maksut.

Vierailija
19862/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanisti ei ole vielä tähän päivään saakka huomannut, että me nauramme Meghania, kun puhumme siitä. Emme kehu emmekä ihastele. 

Sen elämä ja teot ovat naurettavia ja naurunalaisia. Ainoa, joka on vielä huvittavampi kuin Meghan on pössyprinssi Harry. 

Jo meille nauru maittaa. Molemmista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katenistilla pamahti taas kuninkaallinen monikko päälle. Kohta alkaa massayläpeukutus omille jutuilleen.

Vierailija
19864/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Meghan olisi ollut erinomainen oppilas, se olisi päässyt, ei, vaadittu, Harvardiin tai vaikkapa Stanfordiin. 

Mutta mites sitten kävikään? 

Vierailija
19865/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mun täytyy sanoa, että kun kuvittelen yksinäisen ihmisen tykittämässä juttujaan tänne nauraen päänsä sisäiselle Meghanin projektiolleen, mua ei naurata yhtään. Säälittää vain. 

Vierailija
19866/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanistia ottaa koppaan Meghanin lihominen ja varsinkin se, että me puhumme siitä.😆

Sitähän se tämä sivu on kokonaan. 

Katenistia taas ei yhtään haittaa Katen laihtuminen. Ei, nainen ei koskaan voi olla liian laiha, kuten jo Wallis aikoinaan sanoi.

Ei täällä ole mikään Kate tai jotkut katenistit aiheena. Jos ei pidä Meghan Marklen teeskentelystä tai valheellisuudesta, niin miksi leimataan joksikin ihmeen katenistiksi? Tätä on kysytty monta kertaa, voisitko vastata? Ja aina kun Harrysta puhutaan, alkavat Meghanin ihailijat huudella Williamista. Onko teillä pää ihan kunnossa?

En minä ainakaan ajattele mitään Katea tai muitakaan samannimisiä, kun tässä ketjussa kommentoin. Miten tämä Kate liittyy Meghan Marklen elämään ja elämiseen? Jos ei sinullakaan ole muuta vaihtoehtoa kuin ajatella jotain Katea, niin omaan ketjuun tällaiset ohi aiheen tarinoinnit, kiitos.

Vierailija
19867/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katenistilla pamahti taas kuninkaallinen monikko päälle. Kohta alkaa massayläpeukutus omille jutuilleen.

Tuliko itkupotkuraivari, kun puhuttiin totuuksia? Et kestä totuutta? Tsot tsot. 

Vierailija
19868/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mun täytyy sanoa, että kun kuvittelen yksinäisen ihmisen tykittämässä juttujaan tänne nauraen päänsä sisäiselle Meghanin projektiolleen, mua ei naurata yhtään. Säälittää vain. 

Samoin. Meghanistit ovat säälittäviä palvonnassaan. Ei voi mitään. 

Vierailija
19869/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Meghan olisi ollut erinomainen oppilas, se olisi päässyt, ei, vaadittu, Harvardiin tai vaikkapa Stanfordiin. 

Kaikkiin noihin täytyy olla käytännössä täydellinen high schoolin keskiarvo ja vielä jotain harrastuksia tms. ekstraa. Mutta kouluissa on eri painotuksia. Northwestern tunnetaan draamaopetuksesta ja journalismista, Harvard parhaiten lakitieteellisestä ja taloustieteestä ja Stanford tietojenkäsittelyaineista.

Vierailija
19870/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti ei ole vielä tähän päivään saakka huomannut, että me nauramme Meghania, kun puhumme siitä. Emme kehu emmekä ihastele. 

Sen elämä ja teot ovat naurettavia ja naurunalaisia. Ainoa, joka on vielä huvittavampi kuin Meghan on pössyprinssi Harry. 

Jo meille nauru maittaa. Molemmista. 

Tätä pössytätiä naurattaa sen omat jututkin. Se on kaikkein naurettavin.

Vierailija
19871/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meghan Markle attended Immaculate Heart High School in Los Angeles, which costs $17,650 per year to attend. ."

Ei ollut kallista, ei!

Tuo on se maksimimaksu. Käytännössähän etenkin hyvät oppilaat saavat monenlaisia helpotuksia ja stipendejä. 

Niinpä niin. Missään ei tosin kerrota, että Meghan olisi ollut vapaaoppilas vaan on annettu tarkka summa, minkä hänen isänsä maksoi lukuvuosimaksuja. Tuolla aiemmin mulle tiuskittiin, että ota selvää ennen kuin kirjoitat. Olin ottanut selvää jo siinä vaiheessa mutta tässä nyt se tarkka summa sitten. Keksipä nyt omasta päästäsi vähennyksiä Meghanille!

Minkä takia hän muuten katolista koulua kävi, kun perheessä ei kukaan ollut katolilainen? Katolisilla tyttökouluilla on kyllä hyvä maine, tai ainakin oli mun aikoina

Hyvämaineinen katolinen tyttökoulu missä tehtiin iso numero siitä, että koulut olivat "täysin valkoisia". Hyvin on sinut aivopesty kun toistat vieläkin rasismia vuodelta 1982. 

Vierailija
19872/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanistia ottaa koppaan Meghanin lihominen ja varsinkin se, että me puhumme siitä.😆

Sitähän se tämä sivu on kokonaan. 

Katenistia taas ei yhtään haittaa Katen laihtuminen. Ei, nainen ei koskaan voi olla liian laiha, kuten jo Wallis aikoinaan sanoi.

Ei täällä ole mikään Kate tai jotkut katenistit aiheena. Jos ei pidä Meghan Marklen teeskentelystä tai valheellisuudesta, niin miksi leimataan joksikin ihmeen katenistiksi? Tätä on kysytty monta kertaa, voisitko vastata? Ja aina kun Harrysta puhutaan, alkavat Meghanin ihailijat huudella Williamista. Onko teillä pää ihan kunnossa?

En minä ainakaan ajattele mitään Katea tai muitakaan samannimisiä, kun tässä ketjussa kommentoin. Miten tämä Kate liittyy Meghan Marklen elämään ja elämiseen? Jos ei

Ihminen, jonka jankkaa meghanisteista, on katenisti. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
19873/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katenisti on nyt mieliaiheessaan: mielikuvitusystävänsä meghanistin haukkumisessa. Hetken aikaa hän ei ole yksinäinen.

Vierailija
19874/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen sitä mieltä, että "en pidä Meghan Marklea arvossa", niin missä olen silloin tuossa mielipiteessäni maininnut mitään kenestäkään muusta henkilöstä tai joistain Kate-nimisistä? Tähän se vastaus, kiitos.

Vierailija
19875/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuoli tuli, vastausta ei :D Meghanisti on sanaton, jälleen kerran.

Vierailija
19876/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän vanhempiensa ja koulun Guidance Counselorin kanssa oli valinnut ne koulut jotka häntä eniten kiinnostivat ja hakenut vain niihin. Omituinen ajatus että Harvardista pitäisi käydä vaatimassa ja haalimassa sinne opiskelijoita. 🤣

Vierailija
19877/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin noihin täytyy olla käytännössä täydellinen high schoolin keskiarvo ja vielä jotain harrastuksia tms. ekstraa. Mutta kouluissa on eri painotuksia. Northwestern tunnetaan draamaopetuksesta ja journalismista, Harvard parhaiten lakitieteellisestä ja taloustieteestä ja Stanford tietojenkäsittelyaineista.

Erinomaisesta oppilaasta tulee "näyttelijä" Meghan Markle??? 

😆😆😆😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Joo ei. Missä ovat ne Meghanin Oscarit ja Golden Globet, tai edes yksi Emmy?? 

Ne kertoisivat erinomaisuudesta näyttelijänä. Huono oli koulutus, tai vaihtoehtoisesti huono oli oppilas.

Keitä ihan oikeasti hyviä näyttelijöitä on Northwesternistä tullut, että saisimme vähän vertausta Meghaniin? Tässä listausta. Sadan muistetuimman joukossa ei ole Meghan Marklen nimeä. Sen sijaan paljon niitä, jotka ovat saaneet mainitsemiani palkintoja. 

100 Notable Alumni of Northwestern University [Sorted List] https://share.google/AZHnWG1pSwrnLrGzt

Vierailija
19878/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olen sitä mieltä, että "en pidä Meghan Marklea arvossa", niin missä olen silloin tuossa mielipiteessäni maininnut mitään kenestäkään muusta henkilöstä tai joistain Kate-nimisistä? Tähän se vastaus, kiitos.

Vastaavasti jos minä ja ME MUUT...;) en hauku täällä niin Meghania kuin kanssakirjoittajia, niin miksi saan nimen meghanisti? Vastaus tähän, kiitos.

Vierailija
19879/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuoli tuli, vastausta ei :D Meghanisti on sanaton, jälleen kerran.

Sanaton mihin? Tyhjän pääsi tyhjään nauruun? Jep, siihen olen sanaton. 

Vierailija
19880/20252 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Yhdysvalloissa 80-luvun alkuvuosina ja silloin katolisilla kouluilla oli parempi maine kuin yleisillä kouluilla. Ne olivat siis yksityiskouluja. Ja kyllä, siihen maailman aikaan jotkut ihannoivat noita katolisia kouluja juuri siksi, ettei niissä ollut kuin valkoisia ja yhdistettiin tämä rasistisesti koulujen hyvään laatuun. Ongelmia ja huumeita niissäkin oli, mutta mitäpä siitä.

Tämän muistaminenko nyt teki minusta rasistin. Jaaha. Meghankin taisi olla lähes ainoa vähän tummempi tyttö koulussaan, jos oikein muistan. Ei kuitenkaan yksinäinen eikä kiusattu vaan monessa mukana.

Meghan keksi sitten vasta nelikymppisenä "nigerialaisuutensa", kun maltalaisuus ei ollutkaan geeneissä.