Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuhanmaattaja ahdisteli Miljaa Ruoholahdessa

Vierailija
02.09.2026 |

– Olin Ruohiksen edessä, kun vastaani tuli nuoren oloinen poika. Hän oli pyörällä, pyöräilykypärä mukana ja selässään koulurepun näköinen reppu, Vintola kertoo.

Poika kysyi Vintolalta jotain, mitä tämä ei aluksi kuullut, koska hänellä oli kuulokkeet korvissa. Vintola otti kuulokkeet pois ja nuori toisti kysymyksen.

Poika kysyi englanniksi, paljonko kello on. Vintola katsoi kelloaan ja vastasi kysymykseen. Kello oli tuolloin 13.52. Aika on jäänyt hänen mieleensä.

– Sitten poika sanoi: ”Okay, can I have a hug. My brother just died.” Empaattisena ihmisenä pahoittelin kovasti ja otin osaa. Suostuin myös antamaan halin.

Poika halasi Vintolaa aluksi normaalisti, mutta hänen kätensä alkoivat valua alaspäin kohti pakaroita. Kun poika yritti ottaa pakaroista kovemmin kiinni, Vintola vetäytyi tilanteesta pois.

– Pahoittelin vielä senkin jälkeenkin kuolemaa, hän kertoo.

VINTOLA lähti paikalta hyvin hämmentyneenä. Hän näki, että poika jäi kauppakeskuksen eteen vielä kiertelemään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012244993.html

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuorukainen"

Vierailija
2/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet: inhotaan naisia joten vähätellään rikoksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaalaisen näköinen henkilö puhuu minulle, englantia, työnnän avoimen kämmeneni hänen kasvojaan päin ja osoitan sillä eleellä että EI KIINNOSTA

Söpöjä nämä sinun voimafantasiat, oikeasti luikit vaan löysät housussa pakoon etkä uskalla sanoa sanaakaan.

Vierailija
4/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä poijjaat on tosi miehiä eikä mitään pehmoja pridepellejä. Ja heikäläisistä tytöt tykkäävät.

Vierailija
5/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö lähikontaktiin täysin tuntemattomien kanssa. Halaus voi muuttua äkkiä. Samoin ei muiden mukaan mihinkään tai kotiin yhdessä. Nuoret neidot erityisesti ja vanhemmat ihmiset. Jos on oikea hätä, se selviää erilailla.

Vierailija
6/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Siis kuinka monta rikosilmotusta olisin joutunu tekemään jos jokaasesta takaapuoleen koskettelusta olisin tehnyt ilmotuksen. Siis....

No toiv poika oppii kuitenkin tapoja.

Vierailija
7/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vain suomea.

Vierailija
8/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tyttö olla penaalin terävin kynä.

Vierailija
9/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan jyrkästi kaikkea seksuaalista häirintää, epäasiallista käytöstä ja puolustan kehollista koskemattomuutta, mutta joku tässä pikkuvesselin hävyttömässä toiminnassa vähän naurattaakin. Saako halata, ja aikuista naista kankkuun kiinni, itse uskalsin ehkä punastellen mumista jotain kivan näköiselle nuorelle naiselle 13-vuotiaana. On pojalla pokkaa ainakin.

Vierailija
10/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko partainen?

Vierailija
11/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä poijjaat on tosi miehiä eikä mitään pehmoja pridepellejä. Ja heikäläisistä tytöt tykkäävät.

Palstsmiehen mielipide on 💩

Vierailija
12/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on haluttu. Tätä on saatu. Naatitaan!

Ja ennen kaikkea äänestetty. Keväällä gallupien mukaan tullaan äänestämään rankasti lisää.

Vierailija
13/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ette radismi lisäänny

Vierailija
14/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tyttöjen aikuistumisriitti on menettää neitsyys mamupojille

PersuBoin fantasiat tulilla osa 985

Vierailija
15/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun helsingissä ja ulkkikset ovat minulle kuin ilmaa tai maan moskaa. Puhumalla minulle ensiksi suomea hän muuttuu hyvikseksi ja ystäväkseni.

Vierailija
16/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muslimi ja afrikkalainen tulisi karkottaa Suonesta ja heidän omaisuus tulisi takavarikoida ja jakaa Suomen iansalle.

N25

Vierailija
17/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koita, ei voita. Pelimiehen käsikirjasta ote.

Vierailija
18/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minja halaili pillumärkänä, olis saanut edes kunnon syyhyn.

#naisvihanäkyväksi 

Vierailija
19/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen muslimi ja afrikkalainen tulisi karkottaa Suonesta ja heidän omaisuus tulisi takavarikoida ja jakaa Suomen iansalle.

N25

Hear, hear!

Vierailija
20/69 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun helsingissä ja ulkkikset ovat minulle kuin ilmaa tai maan moskaa. Puhumalla minulle ensiksi suomea hän muuttuu hyvikseksi ja ystäväkseni.

Mutta jos suomen kieli tulee kaavun sisältä tai parran päristämänä, kuoletan sieluni sellaisellekin. -sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan