Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin on niin vaikea käsittää sitä, että osa ihmisistä näyttää huomattavasti nuoremmalta kuin ikätoverinsa?

Vierailija
03.09.2026 |

Herättää suorastaan raivoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista keskustelua oikein odotat?

Vierailija
2/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut raivoa. Mutta sellaista raivostuttavaa tytöttelyä kyllä. Oman kokemuksen perusteella sanon, että nuoremmalta näyttämisessä ei ole mitään kadehdittavaa tai positiivista. Siitä on lähinnä haittaa työelämässä ja lasten vanhempainilloissa lähes poikkeuksetta opettaja ja/tai muut vanhemmat kuvittelee, että olet saanut lapsesi teininä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no niinhän se on. Tiedän itse useammankin ikäistään nuoremman näköisen naisen, ja olen itsekin kuulemma. Esimerkiksi mieheni mielestä näytän vähän päälle nelikymppiseltä nyt, vaikka olen lähemmäs 10 vuotta sitä arviota vanhempi. Mutta ei siitä paljon kunniaa itselleen voi ottaa, koska geenit senkin sanelee. Ja rakkaus auttaa säilymään. No, terveelliset elintavat sentään ovat omaa ansiota, joten kunhan elää suht terveellisesti, säilyy pidempään kuosissa se minkä luonto antoi.

Vierailija
4/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoa en ole huomannut, mutta kun näin yli 60 -vuotiaana menin R-kioskille pipo päässä ja reppu selässä minun luultiin olevan läheisestä peruskoulusta, kun kioskin täti kysyi joko pääsit koulusta? Sanoin että pääsin koulusta jo kymmeniä vuosia sitten.

Vierailija
5/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 25-vuotiaana. Sain jatkuvasti kommentteja, ettei lasten pitäisi tehdä lapsia ja että teiniäitiys on varmaan raskasta, kyselyä miten yhdistän koulun ja äitiyden jne.

Raivoa en huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi