Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (20252)
Vierailija kirjoitti:
Meghan taitaa pitää taukoa Ozempicistä - silloin ne kilot hiipivät takaisin. Ellei sitten ole rosén litkimisestä kyse. (Meksuhan ei ryyppää, vain William on niin rahvaanomainen, että ryyppää pullon suusta, Meghan lipittää sivistyneesti lasista.) Raskauteen en usko hetkeäkään, rouvahan on jo vaihdevuosi-ikäinen.
Meghan on 44-vuotias. Ei se ole ikä eikä mikään, Hollywoodissa varsinkaan, missä keinoja on. Vaihdevuodet tulevat keskimäärin 51-vuotiaana, ja vielä kymmenen vuotta ennen vaihdevuosia voi saada luomunakin lapsia. Tunnen naisia, jotka ovat saaneet 47-vuotiaana lapsia luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Filtteröimätön kuva: onko hän oikeasti 50 v? Voisi olla ainakin tuon kuvan perusteella. Vyö on moneen kertaan vyötäröllä, ei ole raskaana. Tuon ikäisen naisen ei ole helppo tulla raskaaksi, varsinkaan jos ei kohtua..(tämä toki on vain huhu)
On kyllä epäimarteleva kuva. Liekö maistissa vähän?
*
Meillä on kohta tuhat sivua kasassa, toki paljon turhaa sivujen täytettä, mutta voisi tässä roseet kilistellä sen kunniaksi ja laittaa vaikka As Ever-tarra siihen pullon kylkeen. Voin sitten aapeenä pitää Meghan-henkisen puheen, kun se tonni on täynnä.
Meghan-henkisen puheen? Sen täytyy olla sitten minä, minulla, minun, minulta, minulle, minun mieheni potenssiin 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen pelit ja vehkeet Meghanilla oli valmiina??
Ei Harry hovista pois halunnut ennen kuin Megsu hänet siihen itsemurha-manipulaatiolla ja valheilla ohjasi.
Chelsy Davyhan nimenomaan lähti suhteesta, koska ei halunnut hoviin vaan tavallista elämää. Harry mitään päätöksiä osaa tehdä mihinkään suuntaan. Jätkä on täys tossu.
Meghanilla oli PR-ihmiset ja lakimiehet valmiina. Hän ymmärsi miten voi Harrya markkinoida. Hyvinhän noilla on mennyt. Chelsyn kanssa olisi hautautunut jonnekin Afrikan maaaseudulle.
Eikös se Afrikkaan "hautautuminen" ollutkin Harryn unelma? Jota Meghankin ihan alussa vakuutteli unelmoivansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filtteröimätön kuva: onko hän oikeasti 50 v? Voisi olla ainakin tuon kuvan perusteella. Vyö on moneen kertaan vyötäröllä, ei ole raskaana. Tuon ikäisen naisen ei ole helppo tulla raskaaksi, varsinkaan jos ei kohtua..(tämä toki on vain huhu)
*
Meillä on kohta tuhat sivua kasassa, toki paljon turhaa sivujen täytettä, mutta voisi tässä roseet kilistellä sen kunniaksi ja laittaa vaikka As Ever-tarra siihen pullon kylkeen. Voin sitten aapeenä pitää Meghan-henkisen puheen, kun se tonni on täynnä.
Meghan-henkisen puheen? Sen täytyy olla sitten minä, minulla, minun, minulta, minulle, minun mieheni potenssiin 100.
Juuri näin! Varautukaa. Voin kertoa myös tiskisaippuatarinan ja sipaista hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan kertoi rahoittaneensa opintojaan muun muassa kampuksen ravintolassa työskentelemällä. Tällainen on hyvin yleistä, ja olisipa hauska tietää, miten Tom tai kukaan muukaan olisi sulkenut pois tämän mahdollisuuden. Vaikka isä maksaisi lukukausimaksun, jää monenlaista muuta rahoitettavaa.
Meghan on itse kertonut myös miten hän eräässä elämänvaiheessa asui ja yöpyi autossaan, hänen koko omaisuus oli autossa, etsiessään töitä. Auton hän kuvasi olleen rähjääntynyt ja sinne piti mennä takakautta. Mutta miten rakas se auto olikaan. Meghan vaikuttaa selviytyjältä, on vaadittu paljon yrittämistä päästä elämässä eteenpäin, toisin kuin Harryllä. Harry on noin paljon sitä köyhyyttäkin nähneelle ja kokeneelle tavoiteltu poikaystävä, tie rikkauksiin. Voiko täysin Meghaniakaan syyttää hyväksikäytöstä, hän onnistui ja pääsi Prinssin puolisoksi,
Voipi olla että tässä elämänvaiheessa Meghan ei enää muistakaan tarinointiansa köyhänä rakkaassa autossaan asumisestaan. Muistikuvat kun saattavat vaihdella niin radikaalisti hänen päässään ja suusta tupsahtaa ulos mitä erilaisempia versioita elämästänsä.
"Jos Harry olisi asettunut Afrikkaan niin luulenpa että harvassa olisivat olleet ne jotka häntä sieltä olisi hakeneet puhumaan kansainvälisiin konferensseihin"
Jaha. Eikös tuossa nyt tullut todettua että Harryssa itsessään ei olekaan sellaista kiinnostavuutta ja painoarvoa että hänet revittäisiin puhujaksi mistä päin maailmaa tahansa vaan hän on haluttu (no haluttu ja haluttu) ainoastaan siksi että asuu tällä hetkellä Kaliforniassa.
Ei Markle mitään raskaana ole, mutta hänelle ei sovi tasapaksua vyötäröä korostavat vaatteet. Katsoin, onko tuo sama beige kietaisumekko, mikä oli valkeana synnytyksen jälkeen Windsorissa ja beigenä Afrikan vierailulla. On viime vuodet kulkenut jättikokoisissa housuissa, tuo mekon leikkaus ei sovi hänelle ollenkaan. Mutta, tietenkin Marklen pitää näyttää, että kyllä täälläkin osataan kierrättää ja tuunata vaatteita, kuten brittihovissa, värjätään sama mekko vaan uusiksi. Muuta selitystä en keksi, ja kyllä se sen vielä kertoo. Tosin, ei ole niin langanlaiha kuin vähän aikaa sittten.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se Williamia hiertääkin että kun Harry aivastaa Montecitossa niin koko naailma tietää siitä heti. Itse saa puhua Earthshotistaan maailman tappiin, ketään ei kiinnosta.
Nannyko se taas espanjan lehdistöstä avautuu? Kerrohan vielä MIKSI William haluaisi että koko maailma tietäisi hänen aivastuksensa tai yhtään enempää hänen (ja perheensä) elämästään ja olemisestaan kuin on ns pakko, asemansa takia? Omituinen käsitys meghanisteilla ja sugareilla, ikään kuin Walesit ja Sussexit kilpiailisivat huomiosta ja julkisuudesta. Walesit tekevät julkista työtä ja siinä se, Sussexit elävät huomion keskipisteenä olosta ja janoavat ihailua ja kuuluisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen juuri tätä Bowerin Revenge-kirjaa ja siksi palaan siihen. Ei sitä ole vihasta käsin kirjoitettu. Kyllä siinä näkyy sympatia myös Meghania kohtaan kun hänen perheensä ikäviä asioita pengottiin heti kättelyssä julkisuuteen. Hyvin tienanneen ja tyttärensä koulut maksaneen isän vanhemman iän konkurssi nostettiin esille - mikä oli minustakin epäreilua, samoin koko perheen ongelmat heti seurustelun tultua julki.
Eihän Meghan mitään näille asioille voinut ja oli kuitenkin elättänyt itsensä varsin hyvätuloisena (suomalaisittain ajateltuna) tv-sarjan näyttelijänä ja bloggaajana. Ikävää toki, että väitti itse kustantaneensa opintonsa ja tehneensä niiden ohella työtä - vaikka isä kustansi kaiken.
Pidän Bowerin kirjaa luotettavampana kuin Harry Spare-kirjaa.
Sussexien mennessä kihloihin, haastateltiin tietenkin Meghanin suku
Jaa, on myös vastakohtaisia muistelmia. Tom joutui soittamaan poliisit hakemaan höyrypäisen Dorian pois, kun oli tullut "tytärtään tapaamaan" eron jälkeen. Megsu oli pelännyt äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa käyttää sanaa meghanisti, käykö Meghanin palvoja? Meghanin palvoja katsoo niin ihanasti vain Meghan-lasien takaa, että ei ota huomioon lainkaan tosiasioita.
Se on minun viimeinen sanani Samantha Markle -keissiin. Katsotaan, tuleeko joltakulta pakonomaisesti näitä viimeisiä sanoja lisää. 🤔
Tässä menikin monta tuntia asiallista argumentointia ilman meghanisti-möykkäystä.
Jo on kumma että Sussex ketjussa ei saa kirjoittaa mitään hyvää Sussexeista, heti tulee lunta niskaan. Sussexvihaahien kannattaisi avata oma ketju missä rellestää.
Luepa aloitus uudestaan ja mieti toisenkin kerran onko tämä ihalijaketju. Ja aihe on Sussexien elämästä ja teoista, ne teot eivät useinkaan ole olleet kovin korkealle arvostettavia joten sen mukaan menee sitten keskustelukin. Avaa sinä oma ketju jossa saa vain ylistää ja palvoa Sussexeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei Markle mitään raskaana ole, mutta hänelle ei sovi tasapaksua vyötäröä korostavat vaatteet. Katsoin, onko tuo sama beige kietaisumekko, mikä oli valkeana synnytyksen jälkeen Windsorissa ja beigenä Afrikan vierailulla. On viime vuodet kulkenut jättikokoisissa housuissa, tuo mekon leikkaus ei sovi hänelle ollenkaan. Mutta, tietenkin Marklen pitää näyttää, että kyllä täälläkin osataan kierrättää ja tuunata vaatteita, kuten brittihovissa, värjätään sama mekko vaan uusiksi. Muuta selitystä en keksi, ja kyllä se sen vielä kertoo. Tosin, ei ole niin langanlaiha kuin vähän aikaa sittten.
Ei ole sama mekko, tämä on Carolina Herreran 2490 dollarin luomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa on Williamia syyttää Harryn ongelmista ja häntä vihata. Muistan, kun Megxit tapahtui, William oli kommentoinut vain, että on huolissaan pikkuveljestään, koska tämä ei osaa huolehtia itsestään ja saattaa olla alttiina vaaroille.
Williamin vika on alentuvuus, tuohan on pahimmanlaatuista holhousta. Kuvitelkaa omalle kohdallenne kun isoveli- tai sisko alkaa holhoamaan vielä aikuisiällä tyyliin "hyväähän minä vain tarkoitin". Williamilla on kova tarve sekaantua Harryn elämään, sen osoitti sekin miten yritti määrätä kenen kanssa Harry saa seurustella. Aikuisella ihmisellä on lupa vaikka ajaa päin seinää. Ei se että William on esikoinen, tee hänestä Harryn huoltajaa.
Wills haluaa kontrolloida ihmisiä. Näkee sen Katen perusil
Kuinkahan paljon olet nähnyt kuvia Katesta vanhempiensa ja sisarustensa seurassa, vapaa-ajallaan? Etpä juuri lainkaan jos ollenkaan. Kenties ei myöskään julkaista kuvia Walesin prinsessasta ystävättäriensä seurassa vaikka heitä olisikin ja Catherine heitä tapaisi. Catherine osaa käyttäytyä, tottakai hän oli iloinen ja ystävällinen Melanian kanssa, se kuuluu myös hänen rooliinsa working royalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen pelit ja vehkeet Meghanilla oli valmiina??
Ei Harry hovista pois halunnut ennen kuin Megsu hänet siihen itsemurha-manipulaatiolla ja valheilla ohjasi.
Chelsy Davyhan nimenomaan lähti suhteesta, koska ei halunnut hoviin vaan tavallista elämää. Harry mitään päätöksiä osaa tehdä mihinkään suuntaan. Jätkä on täys tossu.
Meghanilla oli PR-ihmiset ja lakimiehet valmiina. Hän ymmärsi miten voi Harrya markkinoida. Hyvinhän noilla on mennyt. Chelsyn kanssa olisi hautautunut jonnekin Afrikan maaaseudulle.
Eikös se Afrikkaan "hautautuminen" ollutkin Harryn unelma? Jota Meghankin ihan alussa vakuutteli unelmoivansa?
Ainakin kihlajaishaastattelussa molemmat olivat tulossa working royaleiksi. Sinänsä ihminen voi unelmoida monenlaista eri elämäntilanteissa. Kukaan tuskin unelmoi hautautumisesta, se kun on edessä kaikilla lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan taitaa pitää taukoa Ozempicistä - silloin ne kilot hiipivät takaisin. Ellei sitten ole rosén litkimisestä kyse. (Meksuhan ei ryyppää, vain William on niin rahvaanomainen, että ryyppää pullon suusta, Meghan lipittää sivistyneesti lasista.) Raskauteen en usko hetkeäkään, rouvahan on jo vaihdevuosi-ikäinen.
Meghan on 44-vuotias. Ei se ole ikä eikä mikään, Hollywoodissa varsinkaan, missä keinoja on. Vaihdevuodet tulevat keskimäärin 51-vuotiaana, ja vielä kymmenen vuotta ennen vaihdevuosia voi saada luomunakin lapsia. Tunnen naisia, jotka ovat saaneet 47-vuotiaana lapsia luomuna.
Meghan käytti sijaissynnyttäjää noilla kahdellakin kerralla, eli Meghan voi saada lapsen vaikka seitsemänkymppisenä. Iällä siis ei ole väliä, vain tilillä käytettävissä olevalla rahasummalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.leafbuyer.com/strains/markle-sparkle-strain
Näin ne suloiset Markle sukulaiset alkoivat ratsastaa Meghanin avioliitolla. Royally Grown. My foot.
Mikä vika siinä on? Meghan on itse ratsastanut omalla avioliitollaan, ensiksi merkkivaatteita mm. Ranskasta, muun muassa. Piti Elisabetin sitten laittaa stoppi sillekin, niin kuin monelle muullekin rahastusmeiningille.
Ja koko ajan Meghan ratsastaa avioliitollaan. Vai meinaakko, että vanheneva näyttelijä, vain yksi kaapelisarja kehuttavanaan, olisi saanut kokkishöyn Netflixiin? Ei, kyllä sen sai rouva matami oon-prinssin-kanssa-naimisissa.
Luulisi siitä riittävän sukulaisillekin.
Sehän oli brittihovi joka ei ollut suurpiirteineen vaan suivaantui Royally Grown Markle Sparklesta. Eivätkä hetkeäkään miettineet Meghanin mainetta vaan omaansa. Valita niille.
Vierailija kirjoitti:
*
Nyt on heitterimamma tulessa. Eilen joutui olemaan pois palstalta niin täällä sitten haukutaankin Meghania olan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytti rouva olevan aika paksu ja perse levinnyt. Olisiko raskaana? Ja sitten jos Charles ei haluakaan tavata niin taas mennään keittiön lattialta kumipuun juurelle?? Oprahin lärvi muuten näkyi pariskunnan takana.
Mieluummin vähän pyllyä kuin littana takamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse lahjoitti ensimmäisten häidensä kiitospusseissa kannabista vierailleen, jotka siitä tietämättä joutuivat tullissa vähän vaikeuksiin.Häät olivat Jamaikalla.
Ei ihme, että molemmat hinkuivat Jamaikalle katsomaan leffaa. 👍 Molemmat tykkäävät pössyttelystä!
Sinä se jaksat tuosta pössyttelystä jauhaa. Mitäs jos tykkäävät enemmän syötävistä?
Meghan käytti sijaissynnyttäjää jo aikaisemmissakin synnytyksissä.