Jos avioliittosi olisi muuten hyvä, mutta
Kommentit (15)
En minä siihen miestä tarvitsisi. Voin hoitaa homman itsekin. Mutta läheisyyteen ja halamiseen tarvitsen. Sitä tarvetta en pysty itse tyydyttää.
Asia olisi minulle ok jos mies pystyisi keskustelemaan asiasta minun kanssani rehellisesti ja avoimesti sekä pystyttäisiin sopimaan asiat yhdessä.
Jos syynä vaikka joku sairaus niin ok. Kunhan mies kuitenkin antaisi hellyyttä minulle ja ehkä hyväilisi niillä tavoilla jotka hänelle mahdollisia.
Lasten hankinta pitäisi sopia jotenkin. Käytäiisinkö hoidoissa vai miten?
Jos mies ei suostuisi kertomaan syytä tai keskustelemaan miten asia hoidetaan niin en jatkaisi suhteessa. Kokisin että mies ei halua eikä arvosta minua ja siksi erottaisiin.
Minä kysyin suhteen alussa onko miehelle Ok jos käytän varamiestä jos hän alkaa pihtaamaan . Mies oli sitä mieltä että kyllä hän lupaa pysyä käytettävissä aina kun käden ulottuvilla . Välillä jos hän on turhan väsynyt töistä tullessaan antaa ratsastaa ja huilaa itse. Muuten on ollut ahkera kuin partiopoika . Yhdellä on hyvin pärjätty , odottamaan joutuminen kasvattaa kivasti kiimaa eikä tarvitse pelätä tautejakaan . Ja ei dildo ja oma käsi ei ole samanveroinen ja puutteessa oleminen tekee minut ärtyisäksi ja itkuiseksi . Tyytyväisinä ollaan pysytty .
Vierailija kirjoitti:
Seuraan!
-mies jota ei seksi vaimon kanssa kiinnosta
Kerro tarkemmin . Miksei kiinnosta ? Hiipuiko halut vai levisikö vaimon perä ?
Vierailija kirjoitti:
Välillä jos hän on turhan väsynyt töistä tullessaan antaa ratsastaa ja huilaa itse.
Eihän tuollaisesta saa mitään irti. Kiukkuisemmaksi vaan tulee, jos toinen makaa lahnana.
Haha, joku ilmiantoi kommenttini: Avioliitto ilman seksiä ei ole hyvä avioliitto
Melko katkeraa porukkaa täällä :D
Minulla on sellainen tilanne. Olen pyöritellyt eroa mielessä ja katsellut asuntoa itselleni.
Olisi kiinnostava kuulla, miksi tuo yksikin mies ketjussa haluaa pysyä seksittömässä avioliitossa. Eikö hän itse kaipaa seksiä lainkaan? Jos eroaisi, voisi harrastaa sitä vielä joskus muiden kanssa.
Mieheni ei enää halua kanssani seksiä kuin joskus ja ehkä jouluna joten keskustelimme asiasta. Nyt saa pitää rakastajaa tyydyttämään sen puolen.
Ihanaa, etten ole ainoa, jota tämä asia vaivaa!
En vaan ymmärrä, miksi mode poisti kommenttini, jossa totesin etteivät omat avut tässä nyt riitä, koska kaipaan miehen kosketusta, halutuksi tulemisen tunnetta, vuorovaikutusta ja yllätyksellisyyttä.
Ap
Paljon vaikuttaisi se miksi sitä seksiä ja läheisyyttä ei olisi ja se voidaanko asiasta puhua avoimesti. Ymmärtäiskö puoliso esim. sen kuinka tärkeää kosketus on minulle.
Seuraan!
-mies jota ei seksi vaimon kanssa kiinnosta