Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (18385)
Meghan harhailee lavalla, kun tilaisuus on jo loppu. Wellchild 2019. On se käsittämätön tapaus, sen huomionhakuisuus on aivan hirvittävää. "Hei, älkää vielä menkö, mä olen vielä täällä, haluan puhua itsestäni, osoittakaa suosiotanne minulle".
Vierailija kirjoitti:
Meghan harhailee lavalla, kun tilaisuus on jo loppu. Wellchild 2019. On se käsittämätön tapaus, sen huomionhakuisuus on aivan hirvittävää. "Hei, älkää vielä menkö, mä olen vielä täällä, haluan puhua itsestäni, osoittakaa suosiotanne minulle".
Kiitos tästä! On kyllä täydellisesti silmiä avaava pätkä.
Harryn ilme :/ Miettii siinä, että pitäisikö olla huvittunut, loukkaantunut kuninkaallisena prinssinä vaiko mitä, mutta päättää ilmeisesti epäuskoisine hymähdyksineen, että kun mä niiin rakastan tätä naista, mitä väliä jostain kuningattaresta. Tässä se on vielä täysin Meghanin vallassa. Nykyään riuhtoo hihojaan ja käsiään irti otteesta tiukan näköisenä.
Megsu lavalla, tosiaankin mihin te nyt menette, kun minä olen täällä, hei, minun piti puhua, katsokaa, älkää menkö mihinkään, sukaisee tukkaansa hermostuneena ja alkaa taputtaa. Ihan sekaisin. Epäuskoinen, kun kukaan ei pyydä häntä mukaansa, kuten tuossa tuo mies ohjailee hänen edeltään jonkun naisen pois lavalta.
Miten se voi olla noin tyylitön???? Ei yhtään tajua peittää ilmeitään ja eleitään. Näyttelijän koulutus???
Vierailija kirjoitti:
No mistä ne kaikki miljoonat sinne Archewelliin tulevat? Meghan ja Harry näyttävät jostain haalivan, mutta siis mistä? Eivätkö ne ole samalla lailla lahjoitusvaroja? Ja nämä taitavat vetää suurimman siivun päältä?
Meghan ei verota amerikkalaisia, esim kuten Wills ottaa maksut ambulansseilta jotka hänen tiellään ajavat.
Charlesille propseja. Kaksikymppinen ja jaksaa silti edustaa vaikka käy syöpähoitoja läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä ne kaikki miljoonat sinne Archewelliin tulevat? Meghan ja Harry näyttävät jostain haalivan, mutta siis mistä? Eivätkö ne ole samalla lailla lahjoitusvaroja? Ja nämä taitavat vetää suurimman siivun päältä?
Meghan ei verota amerikkalaisia, esim kuten Wills ottaa maksut ambulansseilta jotka hänen tiellään ajavat.
Meghanilla ei ole mahdollisuutta eikä oikeutta verottaa - mutta luuletko ettei hän sitä tekisi jos pystyisi? Muistelehan kuka oli se ainut kuninkaallinen joka olisi halunnut rahastaa siitä että menee kansan katsottavaksi ja käteltäväksi ja oli tyrmistynyt kun se ei kuningattarelle sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ottaa Archewellistä päältä omiin taskuihinsa ison siivun lahjoitusvaroja. Onhan niitä kaiken maailman "toimistokuluja"...muutama vihko ja kynä sentään liikeni Afrikkaan.
William taitaa myös ohjailla miljoonia useisiin tärkeisiin kohteisiin ja tehdä hyväntekeväisyystyötä päätoimenaan. Ja eiköhän siellä Charles kuitenkin päätä vielä kaikenlaisista asioista.
Miksi alat vääntää hovista, ei Meghan ja Harry sinne kuuluu? Onko sinulla käsityskyvyssä jotain häikkää? Tämä olisi muuten Sussexien ketju, jos ei ole vielä kertaakaan mainittu...
Älä anna auringon laskea vihasi ylle.
Vierailija kirjoitti:
Harryn ilme :/ Miettii siinä, että pitäisikö olla huvittunut, loukkaantunut kuninkaallisena prinssinä vaiko mitä, mutta päättää ilmeisesti epäuskoisine hymähdyksineen, että kun mä niiin rakastan tätä naista, mitä väliä jostain kuningattaresta. Tässä se on vielä täysin Meghanin vallassa. Nykyään riuhtoo hihojaan ja käsiään irti otteesta tiukan näköisenä.
Megsu lavalla, tosiaankin mihin te nyt menette, kun minä olen täällä, hei, minun piti puhua, katsokaa, älkää menkö mihinkään, sukaisee tukkaansa hermostuneena ja alkaa taputtaa. Ihan sekaisin. Epäuskoinen, kun kukaan ei pyydä häntä mukaansa, kuten tuossa tuo mies ohjailee hänen edeltään jonkun naisen pois lavalta.
Miten se voi olla noin tyylitön???? Ei yhtään tajua peittää ilmeitään ja eleitään. Näyttelijän koulutus???
Meghan teki pilkkaa itsestään eikä kuningattaresta tuolla kumarrusjutulla. Katsokaa se koko pätkä eikä näitä leikattuja ja hidastettuja YouTube -rahastuksia. Lavalla hän selvästi aikoo avustaa naista poistumaan, mutta joku mies hyökkää tekemään sen hänen puolestaan.
Monessa kohdassa näkee että Meghan on tottunut olemaan se joka hoitaa asioita eikä se jota ohjaillaan.
Olen nähnyt koko pätkän, kuten varmasti moni muukin täällä. Meghan todellakin teki kuningattaresta pilkkaa.
Meghan oli ihan pihalla lavalle jäädessään eikä mikään *minulla aina kaikki ohjakset käsissäni* ihminen. Miksi ei vain poistunut kun kaikki muutkin lähtivät. Samaa ajattelin mitä joku jo sanoi, missä se rautainen ammattitaito koulutetulla ja huippumenestyneellä näyttelijällä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megsu lavalla, tosiaankin mihin te nyt menette, k
Vierailija kirjoitti:
Charlesille propseja. Kaksikymppinen ja jaksaa silti edustaa vaikka käy syöpähoitoja läpi.
Joku näyttää yllä olevaakin viestiä alapeukuttaneen. Varsinainen rojalisti.
Hollywoodin hyljeksimä tähti, joka ei koskaan breikannut. Niin nobady, jotenkin säälittävää. Luuli, että hurmaa britannian, ettei siellä ole muka ennen noin suurta tähteä nähty. Hyvänen aika, britit on tuottaneet maailmalle huippunäyttelijöitä, huippubändejä, huipputaiteilijoita. Mutta, tämä b-luokan tv-sarjan tähtönen ei ollut koskaan ymmärtänyt sitä. Kun ei muuta keksinyt, syytti syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn nimi on kaikkien kielellä.
Mitäs se Harry nyt itse asiassa sanoikaan? Ensin sanoi aikovansa antaa rahaa, mut eiku mä annoinkin jo rahaa viime joulukuussa, in December. Tai itse asiassa Harry sanoi I made an investment, ei sanonut sanaa 'donation', kuten yleensä lahjoituksesta käytetään. Investment-sanaan liittyy odotus, että siitä sen tekijä saa jotain myös takaisin, joko konkreettisesti tai kuvaannollisesti, sillä 'investment' on suomeksikin 'sijoitus'.
Ja Sidleyn kaksoset olivat muutenkin tarkkoina, olivat tarkistaneet, että Wellchildiin ei Harry ollut yhteydessä viime joulukuussa, vaan BBC Youthiin, jolle Archewell itse asiassa antoi rahaa ja jonka kautta ilmeisesti rahaa on mennyt sitten Wellchildille? Sekavaa. Harry-paran pää ei oikein ole mukana näissä jutuissa, j
Kiitos tästä rehellisyydestä. Hienoa, että edes joku tiedostaa äärioikeistolaisen vireen Meghaniin kohdistuvassa vihakampanjassa.
Älä puhu roskaa! Ketkään ei pelastustyössä olevia ajoneuvoja laskuta. Mihin väitteesi perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Hollywoodin hyljeksimä tähti, joka ei koskaan breikannut. Niin nobady, jotenkin säälittävää. Luuli, että hurmaa britannian, ettei siellä ole muka ennen noin suurta tähteä nähty. Hyvänen aika, britit on tuottaneet maailmalle huippunäyttelijöitä, huippubändejä, huipputaiteilijoita. Mutta, tämä b-luokan tv-sarjan tähtönen ei ollut koskaan ymmärtänyt sitä. Kun ei muuta keksinyt, syytti syrjinnästä.
Onneksi sinä tiedät brittikulttuurista ja siitä, kuka on nobady ja kuka ei! Taidat olla oikea sambady.
Ei todellakaan tehnyt itsestään pilkkaa, älä yritä pestä. Meghanin huumorintaju ei ulotu häneen itseensä ja on hyvinkin tarkka siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näyttää yllä olevaakin viestiä alapeukuttaneen. Varsinainen rojalisti.
Ehkä se alapeukku tuli tuosta kaksikymppisestä.
Olipa ansaittua, nobody, sombady. Ei silti asiaa muuta.
Ei voi sanoa, eri. Siinä välissä oli paljon muita. 16. serkku oli. Luuletko, että kuningas olisi antanut naimaluvan muuten, höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu roskaa! Ketkään ei pelastustyössä olevia ajoneuvoja laskuta. Mihin väitteesi perustuu?
Esitetyn väitteen taustalla saattaa olla pakkomielle solvata Wiliamia ja Catherinea, ja lääkkeiden unohtaminen.
Kyllä: Archewell on rekisteröity Delawareen.