Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset (etenkin oikeistojuntit) väittävät, että ihminen olisi luonnostaan väkivaltainen olento?

Vierailija
03.12.2025 |

Onko tuossa kysymys lähinnä siitä, että he yrittävät oikeuttaa omat väkivallan tekonsa? Tosin suurin osa noista on vain koulukiusattuja hylkiöitä, jotka purkavat netissä patoutunutta vihaansa väkivaltafantasioiden avulla.

Itse uskon, että väkivaltaa käyttää vain ihmiset, joilla on sisäisesti todella paha olla, joten ei suinkaan kaikki ihmiset ole väkivaltaisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmimen on luonnostaan väkivaltainen olento ja sen tiedekin todistaa v*tun s*vakkih*ora.

Vierailija
2/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän siinä nimenomaan on kysymys. Ihmiselle on helpompaa keksiä tarinoita ja selityksiä, kuin vain myöntää, että on kehno yksilö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on.

Vierailija
4/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän siinä nimenomaan on kysymys. Ihmiselle on helpompaa keksiä tarinoita ja selityksiä, kuin vain myöntää, että on kehno yksilö. 

Kuten sinä olet 

Vierailija
5/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ihmiset ole väkivaltaisia, mutta kaikki miehet ovat.

Vierailija
6/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sinä olet 

Ei minua haittaa myöntää että jossain asioissa olen. Olen ajattelija enkä tunne-eläjä, joka suojelee keksittyä identiteettiään valheilla. 

Vierailija
7/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ihmiset ole väkivaltaisia, mutta kaikki miehet ovat.

Miksi vihaat miehiä? Etkö saa munaa?

Vierailija
8/8 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on yksi merkittävimmistä syistä että olemme lajina selvinneet ja kehittyneet. Täytyy osata ajatella asioita tätä kauemmas menneisyyteen. Kyllä, väkivaltaisuus on lajityypillistä ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän