Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (24966)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kyllä ihan täys pelle:
Harry on tuossa vesiselvä ja Meghan on käynyt ottamassa jalluhuikkia pullon suusta, sen verran silmätkin kiiluu.
Meghanille maistuu kyllä alkoholi. Useimmassa jaksossa oli alkoholia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Meghan valittanut joskus siitä, että heidän hääkakussa maistuu kananmuna? Hän oli muka joskus vegaani, mutta "kokkailukohellus"-ohjelmassaan ei ollut merkkiäkään vegaaniudesta. Siis että hän itse on ollut vegaani joskus. Hän ei muista edes omia valheitaan.
Intialaispariskunnan kanssa kokkailivat vegaanijuttuja, mutta Meg ei sanonut sanaakaan siitä, että olisi itse ollut aikoinaan vegaani/kasvissyöjä.
Kikhernepurkin liemestä Meghan teki "munanvalkuaista". Onkohan minkä makuista?
Oli aika lyhyt se vegaaniusaika (niin lyhyt ettei itsekään enää muista koko episodia) kun kanaahan kehui paistaneensa juuri kun Harry kosi. Olikohan se yksi vai ainoa versio kosinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Meghan valittanut joskus siitä, että heidän hääkakussa maistuu kananmuna? Hän oli muka joskus vegaani, mutta "kokkailukohellus"-ohjelmassaan ei ollut merkkiäkään vegaaniudesta. Siis että hän itse on ollut vegaani joskus. Hän ei muista edes omia valheitaan.
Intialaispariskunnan kanssa kokkailivat vegaanijuttuja, mutta Meg ei sanonut sanaakaan siitä, että olisi itse ollut aikoinaan vegaani/kasvissyöjä.
Oli aika lyhyt se vegaaniusaika (niin lyhyt ettei itsekään enää muista koko episodia) kun kanaahan kehui paistaneensa juuri kun Harry kosi. Olikohan se yksi vai ainoa versio kosinnasta.
Se vegaaniusaika oli niin lyhyt, ettei hän minun mielestäni koskaan edes kertonut olevansa vegaani. Päinvastoin hän on aina sanonut syövänsä lihaa noin kerran viikossa ja kokkaavansa mielellään sunnuntaisin paisteja ja kanaa. Frogmore Cottagen seinät maalattiin vegaanimaaleilla, mikä tarkoittaa käytännössä kasvipohjaisia maaleja, ja tästä ehkä joku suomalainen veti sen johtopäätöksen, että hänen täytyy olla vegaani.
Vierailija kirjoitti:
https://www.netflix.com/tudum/articles/with-love-meghan-season-2-recipe…
Ensimmäisenä päivänä Meghan leipoi karamellisoituja sipulipiiraita. Pohjan taikina oli tietysti valmis lehtitaikina. Ei tehnyt edes pohjaa itse.
Teetkö sinä lehtitaikinan itse? Minä tein kerran yläkoulussa, ja se riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananpaisto kosinta iltana on ollut koko ajan se ainoa " versio". Kirjoittaja sekoilee itse kun ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vegaaniusaika oli niin lyhyt, ettei hän minun mielestäni koskaan edes kertonut olevansa vegaani. P
Tai siitä että M raivostui kokille häämaistelussaan kun epäili että joku (oliko se just se kakku) ei ollutkaan vegaaninen. Kuningatar joutui nuhtelemaan ja ojentamaan Meghania kuinka hovissa henkilökuntaa kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin kasvojen iho on mennyt kumimaiseksi, kuin paria numeroa liian kireällä iho, nauraessa tulee vanhusviikkejä poskiin.
Hän on hoikka. Ei ole kovin suuri rasvaprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananpaisto kosinta iltana on ollut koko ajan se ainoa " versio". Kirjoittaja sekoilee itse kun e
Kai sitä kirjoittajat jo sekoilevat kun Meghanilla on ollut niin paljon vaihtuvia tarinoita - jopa vihkimisestä - ja versioita että ei enää itsekään usko onko jostain kerrottu vain yksi ja ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.netflix.com/tudum/articles/with-love-meghan-season-2-recipe…
Ensimmäisenä päivänä Meghan leipoi karamellisoituja sipulipiiraita. Pohjan taikina oli tietysti valmis lehtitaikina. Ei tehnyt edes pohjaa itse.
Teetkö sinä lehtitaikinan itse? Minä tein kerran yläkoulussa, ja se riitti.
Onko sinulla myös ylevä kokkiohjelma tv:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananpaisto kosinta iltana on ollut koko ajan
Laitapa linkkiä missä M olisi kertonut kosinta iltana ruuan olleen muuta kuin roast chicken.
Kas vain, Katehan se taas ilmestyi ketjuun. Ja sama vanha valheellinen vihjaus Williamista ja Rosesta.
On se kyllä jännä kun meghanisti ei kerta kaikkiaan pysty olemaan puhumatta Catherinesta. Sussex-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi vaan tämä ei-sivistys on tuonut yli miljardin tuotot Taylorin pussiin.
Ei onnistunut Doria sivistämään tai ei-sivistämään omaa tytärtään, kun prinssinkin tytär osasi suudella sammakoksi. Suuret haaveet ovat Meghanilta kaatuneet. Huono äiti oli Doria.
Onko Camilla hyvä äiti? Onko Carole? Entä Catherine?
Camilla oli näistä se Charlesin kanssa salaa muhinoiva. Charlesin viheltäessä saapui kohtauspaikalle. Huono äiti, jätti varmasti lapset yksin selviytymään sillä välin. Varmasti lohdutti lapsiaan, että vielä te kiitätte häntä. Nyt tuo heitä hovin juhliin kun Harry joutuu olemaan niistä poissa. Camilla sai Charlesin, kuningatar tittelin ja pääsi eroon Harrysta joka puolusti äitiään. Melkoinen manipuloiva eukko, hän sai kaiken mitä halusi. Di
No ei ne Williamin ja Katen suhdekaan Camillaan ole niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kyllä ihan täys pelle:
Harry on tuossa vesiselvä ja Meghan on käynyt ottamassa jalluhuikkia pullon suusta, sen verran silmätkin kiiluu.
Mistä Meghan olisi jallua saanut? Sinä lähetit?
Vierailija kirjoitti:
Kas vain, Katehan se taas ilmestyi ketjuun. Ja sama vanha valheellinen vihjaus Williamista ja Rosesta.
On se kyllä jännä kun meghanisti ei kerta kaikkiaan pysty olemaan puhumatta Catherinesta. Sussex-ketjussa.
Catherine on julkisessa virassa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vieläkin, että Meghanilla on oikein oma kyökkiohjelma, mutta ei tykkää kuitenkaan leipoa. Koska hän ei tykkää ohjeiden noudattamisesta. Tykkää säveltää omiaan, eikä noudattaa ohjeita. Nainen ei tykkää, että muut määrää.
Miten ihmeessä oletat että joku tykkää molemmista leipomisesta ja ruuan laittamisesta? Ihan kuin vertaili uima-altaan putsaamista ja ruohon leikkuuta.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei halunnut Harrya viemään pois huomion Meghanista Megsun omasta ohjelmastaan. Monet odotti Prinssi Harryn olevan ohjelmassa mukana, esim Crissyn mies tuli mukaan vain nähdäkseen Harryn. Mutta tokalla kaudella Harrystä ei näkynyt vilaustakaan.
Olisi ollut mielenkiintoisempaa, jos Harry olisi kokkaillut vieraiden kanssa ja Meghan olisi pysynyt poissa.
Mikso heidän pitäisi olla yhdessä aina? Olla niinkuin Camilla ja Charles, Camilla lompsii harppoen aina Charlesin jälkeen. Tai Kate kulkee polvet koukussa Williamin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin kasvojen iho on mennyt kumimaiseksi, kuin paria numeroa liian kireällä iho, nauraessa tulee vanhusviikkejä poskiin.
Hän on hoikka. Ei ole kovin suuri rasvaprosentti.
Ozempicista on ollut hyötyä. Naama oli pyöreä kuin kuu Elisabetin platinajuhlissa kesäkuussa 2022. Sen jälkeen alkoi tiukka Ozempic-kuuri ja hautajaisissa kolme kuukautta myöhemmin olikin jo lommoposket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa ei väitetä kosintaversioita olevan monta vaan kysytään oliko niitä useampi. Itsellä on hämärä mielikuva että oli joku toinenkin joka ei liittynyt kanan paistamiseen ollenkaan eikä ruokaan ylipäätään.