Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi nukahtaa kesken riidan?

Vierailija
02.02.2024 |

Mies tiuski minulle ja pahoitin mieleni. Itkin sängyssä. Mies jatkoi uniaan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne ovat

Vierailija
2/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan käyttänyt sen itkemiskortin jo liian monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanu niin ei ois nukahtanu.

Vierailija
4/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta, itkeskele yksiksesi.

Vierailija
5/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on yhtä hyvät unenlahjat kuin minulla tai sitten miehesi on täysin syytön ja nukkuu hyvällä omalla tunnolla. Kyllä minä ainakin nukun ihan normaalisti, jos riidan aiheena on jokin turhanpäiväinen asia, kuten 99% on. Esim. jotkut siivous tai lastenhoitojutut.

Vierailija
6/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuskiko syyttä? Jos oli aiheellista niin asiassa ei ole mitään kummallista. Tekee ihan hyvää naisten välillä itkeskellä nukkumaan mennessään.

Vierailija
7/13 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttäytyi samoin. Ryöpytti minulle kaikkea. En saanut suun vuoroa. Kun vaimo oli riidellyt kanssani lähes yksipuolisesti reilun tunnin, ilmoitti hän menevänsä nukkumaan. Tätä oli paljon vaikeina vuosina. Tuntui, ettei hänellä ollut mitään empatiaa minua kohtaan. Vaimo ei ole koskaan itkenyt takiani. Riidan jälkeen suoraa nukkumaan ja nukahti alle viidessä minuutissa. Tämä saa minut ajattelemaan, ettei vaimolla ole mitään tunteita, omaatuntoa tai empatiaa minua kohtaan. Myöhemmin olen tiedostanut hänen narsistisesta piirteistä. Hänen isänsä on myös narsistinen ja nukahtaa minuutissa.

Olenkin miettinyt että he elävät elämää, joissa heillä on narsistisuuden takia aina puhdas omatunto, vailla huolia, ja voivat siksi nukahtaa nopeasti. 

Joko miehesi rakkaus on sinuun kuollut tai miehessäsi on narsistista piirteitä. 

Onko koskaan pyytänyt sinulta anteeksi?

Onko hyvä kaikille muille paitsi sinulle? 

Vierailija
8/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käyttäytyi samoin. Ryöpytti minulle kaikkea. En saanut suun vuoroa. Kun vaimo oli riidellyt kanssani lähes yksipuolisesti reilun tunnin, ilmoitti hän menevänsä nukkumaan. Tätä oli paljon vaikeina vuosina. Tuntui, ettei hänellä ollut mitään empatiaa minua kohtaan. Vaimo ei ole koskaan itkenyt takiani. Riidan jälkeen suoraa nukkumaan ja nukahti alle viidessä minuutissa. Tämä saa minut ajattelemaan, ettei vaimolla ole mitään tunteita, omaatuntoa tai empatiaa minua kohtaan. Myöhemmin olen tiedostanut hänen narsistisesta piirteistä. Hänen isänsä on myös narsistinen ja nukahtaa minuutissa.

Olenkin miettinyt että he elävät elämää, joissa heillä on narsistisuuden takia aina puhdas omatunto, vailla huolia, ja voivat siksi nukahtaa nopeasti. 

Joko miehesi rakkaus on sinuun kuollut tai miehessäsi on narsistista piirteitä. 

Onko koskaan pyytänyt sinulta anteeksi?

Onko hyvä kaikille muille paitsi sinulle

Tuollaisen tunteettomalta vaikuttavan käytöksen takana voi myös olla neuropsykiatrinen häiriö kuten adhd, asperger tmv. Kun tietynlainen mielen teoria ei ole omaksuttu, ei voi käsittää eikä ottaa huomioon toisen tunteita. Ymmärrys siis puuttuu. 

Vierailija
9/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ens kerralla turpaan. 

Vierailija
11/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kuin saada nyrkistä vai mitä mieltä olet?

Vierailija
12/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi itki itsensä sisäisesti itsensä uneen ja se mitä luulit kuorsaukseksi oli tosiasiassa kyynelten nielemistä.

Vierailija
13/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.