Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25209)

Vierailija
15841/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Charles laittaa Harrylle viikkorahaa vieläkin?

Menee Windsorin perikunnan tililtä suoramaksuna.

Toivottavasti. Olisi melkoisen epäreilua jos vain Wills saa nauttia isänsä kansalta ryöväämistään rahoista.  

Vierailija
15842/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni tosiaan ihan överiksi se Meghanin teatteri "umpirakastuneena kokemattomana naisena". Ihminen on keski-ikäinen ja suhteita ja avioliittoakin jo ollut, pyörinyt ja huidellut ties missä piireissä - ja mukamas tosiaan täysin hurmaantunut yksinkertaisesta Harrysta jonka ulkonäkökään ei vedä jalkoja alta.  Aidosti ihastuneena ja kiinnostuneena Meghan katseli Harryn veljeä. Vielä vihittynä vaimonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15843/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ei ole uskottavaa, että vajaa kymmenkunta ketjulaisia muka yhtä aikaa kaikki ärsyyntyvät "olevinaan" - sanan käytöstäni. Luulenpa, että joku antaa olevinaan minulle sakinhivutusta. Raukkamaista. 

Siinäpä tuli sellainen sana, että lukenut siitä olen erilaisissa vanhoissa teksteissä, mutta se ei ole ikinä kuulunut enää minun, vuonna 1965 syntyneen, jokapäiväiseen sanavarastoon. Se sana on sakinhivutus. Minä pidän tuota n. 1930-50-luvuilla käytettynä sanana. Ei taatusti käytetty kouluissa enää 70-luvulla. 

Se kertoo sen kirjoittajasta jo paljon, eikö totta? 

Vierailija
15844/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuli omaa show'taan pitämään. Saat pian ämericcäläisen vastaasi ja sitten tappelu alkaa. Tämä ketju on hänen reviiriään.

Minusta tuntuu että ämericcäläinen kommentoi täällä paljon useammin kuin moni arvaakaan. Muuttaa pikkuisen tyyliään ettei heti tunnistettaisi.

Kyllä. Pikkasen ärsytän vaan sitä tulemaan esille. Sen monet identiteettien vaihtelut alkavat olla aika tuttuja jo.

Minusta taas vaikuttaa siltä, että nämä ämericcäläiset ja usalaiset ovat tämän saman henkilön luomuksia, joka sitten olevinaan haukkuu heitä ja on heidän päävastustajansa. Tällä saa yläpeukkuja osakseen. Olen monta kertaa sanonut, ettei täällä oikeasti ole ketään autenttista meghanistia. Kaikki on pelkkää palstan täytettä ja paha

Tämän päivän ansiota on kuitenkin että tuo julkkisnaisten stalkkeri paljastui taas kerran. 

Vierailija
15845/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Ei ole uskottavaa, että vajaa kymmenkunta ketjulaisia muka yhtä aikaa kaikki ärsyyntyvät "olevinaan" - sanan käytöstäni. Luulenpa, että joku antaa olevinaan minulle sakinhivutusta. Raukkamaista. 

Siinäpä tuli sellainen sana, että lukenut siitä olen erilaisissa vanhoissa teksteissä, mutta se ei ole ikinä kuulunut enää minun, vuonna 1965 syntyneen, jokapäiväiseen sanavarastoon. Se sana on sakinhivutus. Minä pidän tuota n. 1930-50-luvuilla käytettynä sanana. Ei taatusti käytetty kouluissa enää 70-luvulla. 

Kertoohan se. Sellainen sana voi löytyä vaikkapa - vahakantisista vihoista ;)

Vierailija
15846/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Olisi melkoisen epäreilua jos vain Wills saa nauttia isänsä kansalta ryöväämistään rahoista.  

Charles ei ole mitään ryövännyt ja William on working royal, Harry ei joten Harrylle ei kuulu mitkään hovin tai Britannian rahat.

Vierailija
15847/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherinehan oli riutunut sinä aikana kun Meghan hovissa huseerasi. Kamalan stressin ja mielipahan alla kun joutui elämään.

Kate oli raskaana ja sai sitten Louisin. Ja koko tämän pikkuvauva ajan tämä Markle woman teki niitä temppujaan ja aiheutti lisästressiä. 

Eiköhän se ollut Wills joka tekojensa takia msensi Katea. 

Vierailija
15848/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Erja Lyytinen, suomalainen muusikko, jolla oli tuollainen puku kerran päällään, ja kyllä se on Kate joka näytti siinä asussa jumalattarelta, ei Lyytinen, vaikka nätti hänkin on.

On tämä kyllä käsittämätöntä, joku tulee kertomaan (jo ainakin toista kertaa, muistan aiemman) kuinka Catherine ei näytä juhlapuvuissa hyvältä. Kyllä tuolla kropalla nyt vaan näytetään, ja upealta. 

Olkapäät paljastava mustavalkoinenkin iltapuku oli tyrmäävä hänen päällään. Korkoineen on nainen reippaasti päälle 180cm pitkä..

Jumalattarelta. Ei kai nyt sentään. Kyllä esim Zara ja Kitty Spencer näyttävät enemmän jumalattarilta kuin Catherine. He ovat vereviä naisia. 

Missäs se veri niissä näkyy? 

Kyllä nyt On Meghanisti Epätoivoinen. 😆

&nbs

Verevä on synonyymi uhkealle ja näyttävällä, hauskalle naiselle. 

Vierailija
15849/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän tässä taas kävi, että tämän iltaisten karkeloiden takaa paljastui, kukapa muukaan, kuin...

Varomattomuus; kun ne pienetkin yksityiskohdat pitäisi hioa ja tarkistaa :'D

Huomasin toki jo aiemmin kuka alkoi taas vänkäämään kanssani. Tyyli oli tuttu.

Vierailija
15850/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se meni tosiaan ihan överiksi se Meghanin teatteri "umpirakastuneena kokemattomana naisena". Ihminen on keski-ikäinen ja suhteita ja avioliittoakin jo ollut, pyörinyt ja huidellut ties missä piireissä - ja mukamas tosiaan täysin hurmaantunut yksinkertaisesta Harrysta jonka ulkonäkökään ei vedä jalkoja alta.  Aidosti ihastuneena ja kiinnostuneena Meghan katseli Harryn veljeä. Vielä vihittynä vaimonakin.

Nooo, Williamissakin takuulla viehätti enemmän arvonimi (miten mielellään Meghan nyt olisi Walesin prinsessa kuten ihanainen, legendaarinen Diana!) ja sen mukana tuleva prestiisi ja Williamin Walesin prinssinä käytössä oleva rahamäärä. Ei olisi Meghanin tarvinnut Williamin vaimona sormiaan taikinaan sotkea eikä kuivakukkasia murennella. 

Williamin ulkonäöstä mitään pois ottamatta, Meghanille se vaan sattuu olemaan sivuseikka. Raha ja asema ovat miehessä ne asiat, jotka Meghanin saavat liikkumaan. Ja juuri tuossa järjestyksessä. 

Vierailija
15851/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he olisivat jääneet hoviin (ja elelleet ihmisiksi, ei niin kuin nyt tekivät) ei heillä olisi puutetta mistään. Mutta ilmeisesti Meghanille ei kelvannut kuin ykkösnaisen status. Nyt voi kyllä jo kaduttaakin omat ratkaisunsa.

Vierailija
15852/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Williamin tuijottelu ja "vahingossa" koskettelu mitään auttoi? Kuvitteliko Meghan että William innostuukin yhtäkkiä hänestä, eroaa vaimostansa ja heti kun Meghankin on saanut eron Harrysta he menevät naimisiin ja hänestä tulee kansan ihailema ja palvoma kuningatar? 

Vierailija
15853/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Erja Lyytinen, suomalainen muusikko, jolla oli tuollainen puku kerran päällään, ja kyllä se on Kate joka näytti siinä asussa jumalattarelta, ei Lyytinen, vaikka nätti hänkin on.

On tämä kyllä käsittämätöntä, joku tulee kertomaan (jo ainakin toista kertaa, muistan aiemman) kuinka Catherine ei näytä juhlapuvuissa hyvältä. Kyllä tuolla kropalla nyt vaan näytetään, ja upealta. 

Olkapäät paljastava mustavalkoinenkin iltapuku oli tyrmäävä hänen päällään. Korkoineen on nainen reippaasti päälle 180cm pitkä..

Jumalattarelta. Ei kai nyt sentään. Kyllä esim Zara ja Kitty Spencer näyttävät enemmän jumalattarilta kuin Catherine. He ovat vereviä naisia. 

Missäs se veri niissä näkyy? 

Kyllä

Spencerin sisaruksia en niin kovin verevinä pidä sillä verevyys ei ole blondien juttu. Kuka olisi verevä? Rita Hayworth Gildana oli verevä. Youtubesta löytyy filminpätkiä. 

Vierailija
15854/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Williamin tuijottelu ja "vahingossa" koskettelu mitään auttoi? Kuvitteliko Meghan että William innostuukin yhtäkkiä hänestä, eroaa vaimostansa ja heti kun Meghankin on saanut eron Harrysta he menevät naimisiin ja hänestä tulee kansan ihailema ja palvoma kuningatar? 

Semmonen se on, se narsistin mieli. Pelkkää itsepetosta täynnä. 

Vierailija
15855/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään, ei yhtään mitään, todistetta että William kohtelisi/olisi kohdellut vaimoaan huonosti tai olisi kiinnostunut muista naisista. Meghan Marklen toiminnasta ja teoista taasen todisteita on yllin kyllin.

Vierailija
15856/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry olisi saanut ihan kivasti fyffee, jos olisi pysynyt hovissa. Mutta ei, piti lähteä hihkumaan freedom flightia puhelimen näytölle lentokoneessa. Ja sitten tuli itku pitkästä ilosta - tosin ilo oli tällä kertaa varsin lyhytkestoinen. Muutama hassu vuosi. 

Vierailija
15857/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Yrittääkö joku tehdä minusta sitä ulkomaalaistrollia? Sakilla hivutatte nyt ihan väärän henkilön keskuudestanne. Mutta niinhän kävi alussa Marklen sisaruksillekin, kun kukaan ei uskonut heidän sanomaansa Meghanista. Nykyään jo tiedetään, että kyllä se Meghan itse on se 'evil'. 

Vierailija
15858/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, joo. Just näin. 

Vierailija
15859/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän tässä taas kävi, että tämän iltaisten karkeloiden takaa paljastui, kukapa muukaan, kuin...

Varomattomuus; kun ne pienetkin yksityiskohdat pitäisi hioa ja tarkistaa :'D

Huomasin toki jo aiemmin kuka alkoi taas vänkäämään kanssani. Tyyli oli tuttu.

Erehdyit henkilöstä ja tiedät sen vallan hyvin itsekin. 

Vierailija
15860/25209 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se Harryn veljen vaimo katseli Harrya. Tämäkin on jo täällä käyty läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme