Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26461)
Vierailija kirjoitti:
Minä kun en ole lainkaan varma, että Meghan mikään äiti on.
Ja sitä paitsi minulle tämä päivä on ihan tavallinen sunnuntai: minulla ei ole lapsia eikä lastenlapsia eikä lastenlastenlapsia ja oma äitikin on kuollut yli kymmenen vuotta sitten. Sorry kun en jaksa enkä viitsi kumarrella herkkähipiäisten meghanistiäitien mielensäpahoituksille.
Uskon sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose, Daisy, Violet ja Hyacinth. Ruusu, päivänkakkara, orvokki ja hyasintti.
Kokonainen Bouquet - vaiko sittenkin Bucket?
Eikö se Bucket ollut Hyacinthin miehen sukunimi. Mikähän noiden tyttönimi oli? Onko sitä koskaan mainittu?
Kuka on Bucket???
Palstamummojen idoli viime vuosisadalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose, Daisy, Violet ja Hyacinth. Ruusu, päivänkakkara, orvokki ja hyasintti.
Kokonainen Bouquet - vaiko sittenkin Bucket?
Eikö se Bucket ollut Hyacinthin miehen sukunimi. Mikähän noiden tyttönimi oli? Onko sitä koskaan mainittu?
Kuka on Bucket???
Palstamummojen idoli viime vuosisadalta.
Jotkut leffat ja sarjat säilyvät klassikoina vuosikymmeniä. Mutta ikärasismi ja kertakäyttökulttuuri rehottavat vahvoina, ja mummottelu sen kun vaan jatkuu. On varmaan kova paikka kun sinustakin mummo tulee :D Terapian tarvetta?
Ja kuinkahan monta kertaa on Hyacinth Bucket'n sarja jo näytetty tv:ssa? Taitaa olla jopa nuortakin polvea hänen ihailijoissaan. Palkittu näyttelijä ja oliko peräti Lady Patricia Routledge??
Korjaan: Kuningatar Elisabet myönsi Dame -arvonimen...
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnasta on tullut yleinen naurun aihe, jopa SNL tekee pariskunnasta pilaa.
Ei kuitenkaan yhtä yleinen kuin Trump tai Musk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markle julkaisi näin äitienpäivän kunniaksi "söpön" videon, jossa lintu kylpee heidän puutarhassaan. Jäin ihmettelemään viestiä, kunnes muistin tarkistaa slangisanakirjasta, mitä "bird bathing" saattaisi merkitä. Sieltä se löytyy. Markle itse on maininnut, että hän viljelee "love languagea".
Äidilleenkö se sen tarkoitti. Yleensä äitienpäivänä muistetaan omia äitejä, mutta kun Marklesta on kyse, en ihmettelisi jos vaikka some on kohta täynnä artsin ja lillin loveliest mother of alla mothers ja hartsan koiranpentuilme kun pääsee haistaaan marklen hikistä peruukkia.
Mitenkäs sinä ja aiempi kommentoija, keitä olette muistaneet ja kuka on teitä muistanut, vai onko Meghan ainoa läheisenne?
Siitä puhe mistä puute. IHANIA nämä Katenistit, niin herkkiä ja helliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi minulle tämä päivä on ihan tavallinen sunnuntai: minulla ei ole lapsia eikä lastenlapsia eikä lastenlastenlapsia ja oma äitikin on kuollut yli kymmenen vuotta sitten. Sorry kun en jaksa enkä viitsi kumarrella herkkähipiäisten meghanistiäitien mielensäpahoituksille.
Mä syötin ja kakutin just koko porukan, kun tytär perheineen kävi. Kiiruhtivat miehen äitiä vielä moikkaamaan.
Eiköhän eräs tietty äiti voisi mieluummin miettiä miksi itkettää toista äitiä, vihjailee raskaushormoneista ja tyhjäpäisyydestä, määrää pitämään kenkiä ilman sukkahousuja ja josta oma perhe varoitteli?
Kyllä taas sapettaa ja syvältä. Ihan varma vielä olet että noin se meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markle julkaisi näin äitienpäivän kunniaksi "söpön" videon, jossa lintu kylpee heidän puutarhassaan. Jäin ihmettelemään viestiä, kunnes muistin tarkistaa slangisanakirjasta, mitä "bird bathing" saattaisi merkitä. Sieltä se löytyy. Markle itse on maininnut, että hän viljelee "love languagea".
Äidilleenkö se sen tarkoitti. Yleensä äitienpäivänä muistetaan omia äitejä, mutta kun Marklesta on kyse, en ihmettelisi jos vaikka some on kohta täynnä artsin ja lillin loveliest mother of alla mothers ja hartsan koiranpentuilme kun pääsee haistaaan marklen hikistä peruukkia.
Mitenkäs sinä ja aiempi kommentoija, keitä olette muistaneet ja kuka on teitä muistanut, vai onko Meghan ainoa läheisenne?
Siitä puhe mistä puute. IHANI
No vastaa nyt kuitenkin :D Vai onko päivän kohokohta Megsun alttarille sytytettävät suitsukkeet? Katsotte Suits-jaksoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syötin ja kakutin just koko porukan, kun tytär perheineen kävi. Kiiruhtivat miehen äitiä vielä moikkaamaan.
Eiköhän eräs tietty äiti voisi mieluummin miettiä miksi itkettää toista äitiä, vihjailee raskaushormoneista ja tyhjäpäisyydestä, määrää pitämään kenkiä ilman sukkahousuja ja josta oma perhe varoitteli?
Kyllä taas sapettaa ja syvältä. Ihan varma vielä olet että noin se meni?
Meghanisti on epätoivoinen. Siitä sitten vaan kumoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekkuli miehineen joranneet Beyoncen konsertissa cowboy-hattu päässä. Liput nykyään puoleen hintaan, niin sopii myös Sussexien kukkarolle.
Olivat konsertissa Beyoncen VIP-vieraina. En usko että heiltä vaadittiin lippuja tarkastettaviksi.
Meghanilla oli konsertissa mukanaan paitsi Harry myös joku miesvalokuvaaja. Tarkoituksena oli ottaa instaan "rakkaudentäyteisiä" kuvia pariskunnasta. Samoja kuvia voi käydä vilkaisemassa myös Page Sixistä.
Joku ulkopuolinen oli nähnyt nämä kolme jakamassa keskenään pizzaa, burgereita ja sen semmoista. Tanssiessaan Meghanilla oli päässään se vihreä fedora, joka muistutti Catherinen päähinettä, mutta joka kuvien mukaan oli Harryn. Hatun lierissä ol
Herreran mekko myytiin loppuun heti kun se oli nähty Meghanin päällä, sellainen noody se Meghan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ihana toi Iltalehden otsikko: prinssi Harry jäi rysän päältä kiinni. 😂
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/f278d1a5-abfc-4af8-a398-161f8…
Tuon keltanaaman kikattelun ymmärrän mutta että iltalehti jatkaa juorulehtien juttua, sitä en ymmärrä. Ei mitään ammattiylpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut kuningatar Elisabetin määräys ettei HRH-titteleitä saisi käyttää ja Meghan käyttänyt kuitenkin jossain hillopurkissaan eli rikkonut törkeästi kuningattaren toivetta. Ellu pyörii haudassa noiden pimpojen takia.
Noin siinä käy kun ei lue tarkemmin tai muistiko temppuilee? Megsit-sopimuksessa määrättiin että eivät käytä HRH-arvoa julkisesti tai kaupallisiin tarkoituksiin. Yksityisessä kirjeenvaihdossa täysin OK. Meghan ei käyttänyt sitä missään hillopurkissa vaan viestissä ystävälleen. Kyllä se olet sinä joka nyt on häirinnyt Ellun unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla itselläsihän näyttää olevan nuo rituaalit hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut kuningatar Elisabetin määräys ettei HRH-titteleitä saisi käyttää ja Meghan käyttänyt kuitenkin jossain hillopurkissaan eli rikkonut törkeästi kuningattaren toivetta. Ellu pyörii haudassa noiden pimpojen takia.
Noin siinä käy kun ei lue tarkemmin tai muistiko temppuilee? Megsit-sopimuksessa määrättiin että eivät käytä HRH-arvoa julkisesti tai kaupallisiin tarkoituksiin. Yksityisessä kirjeenvaihdossa täysin OK. Meghan ei käyttänyt sitä missään hillopurkissa vaan viestissä ystävälleen. Kyllä se olet sinä joka nyt on häirinnyt Ellun unta.
No sieltähän se HRH -nimikkeen käyttö ystävän suusta tuli, kun mainosti saaneensa tuolla allekirjoituksella hillopurkin. Ovelaa piilomainontaahan tuo on, juuri niin kieroa kuin rouva itse. Miksi ei Meghan vannottanut olemaan hiljaa? Koska halusi, että ystävätär kertoo julkisesti asiasta. Eli nyt meni sai kaikkien tietoisuuteen "Royal-hillot"...ja taas tuli rutkasti julkisuutta. Pelailee siis royalilla edelleen, mutta kiertelee kuin kissa kuumalla puurokupilla.
Vai suusexin herttua, on varmaan aika päräyttävä jos oikein arvonimi annettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas piti tulla julkisesti esittämään tiedonpuutettaan: "Fulham is one of Londons most sought-after residential areas." 1800-luvun lopulla rakennettuja taloja joiden hinta on miljoonan korvissa.
Sinä kirjoitat että Fulhamkin on vaarallinen kaupunki, ei ole. Joko et tiedä mistään mitään tai sitten vaan valehtelet lämpimiksesi.
Asian voi sanoa nätimminkin, kuten minä tuolla ylempänä: Fulham on Lontoota, Buckinghamin palatsista seuraavassa Thamesin mutkassa.
Päätellen lainaamisestasi piti sinunkin kyllä käydä katsomassa, missä ja millainen Fulham on. Tiedonpuutettako vai pelkkä nolo vahinko?
Minulle Fulham on lontoolainen jalkapallojoukkue.
Miten tuo kuuluu tähän aiheeseen?
Jim Carry