Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26435)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen punainen läntsi Harryllä oli nenässään ovikellorimputtelumarssillaan? Meghan heittänyt levitepurkilla kohti ja osunut Harryä nenänvarteen?
Ihanaa kun naiset näin äitienpäivänä jaksavat keksiä toisesta äidilstä ilkeitä juoruja..
Minä kun en ole lainkaan varma, että Meghan mikään äiti on.
Ja sitä paitsi minulle tämä päivä on ihan tavallinen sunnuntai: minulla ei ole lapsia eikä lastenlapsia eikä lastenlastenlapsia ja oma äitikin on kuollut yli kymmenen vuotta sitten. Sorry kun en jaksa enkä viitsi kumarrella herkkähipiäisten meghanistiäitien mielensäpahoituksille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen punainen läntsi Harryllä oli nenässään ovikellorimputtelumarssillaan? Meghan heittänyt levitepurkilla kohti ja osunut Harryä nenänvarteen?
Huomasitko myös otsa punoitti, no sekaisin kuin seinäkello niin törmäilee
Vierailija kirjoitti:
Harryn nenä on romahtassa. Heiluu myös sivuttain.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi minulle tämä päivä on ihan tavallinen sunnuntai: minulla ei ole lapsia eikä lastenlapsia eikä lastenlastenlapsia ja oma äitikin on kuollut yli kymmenen vuotta sitten. Sorry kun en jaksa enkä viitsi kumarrella herkkähipiäisten meghanistiäitien mielensäpahoituksille.
No se on hyvä ettei ole lapsia tuollaisella. Jatka ilkkumistasi sitten vaan! Onneks äitis on myös kuollu ettei näe todellista luonnettas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä ettei ole lapsia tuollaisella. Jatka ilkkumistasi sitten vaan! Onneks äitis on myös kuollu ettei näe todellista luonnettas
Mutta sinä olet siinä ja olet esimerkkinä kaikkien meghanistien pirullisuudesta. Eli eipä sinunkaan lapsillasi hellää ja herttaista äitiä ole. Ilkeä Bitch vain. Joko he ovat saaneet bitchiltä vitsaa?
Onneksi olkoon, olet täsmälleen oikean idolin itsellesi löytänyt! 👏
Markle julkaisi näin äitienpäivän kunniaksi "söpön" videon, jossa lintu kylpee heidän puutarhassaan. Jäin ihmettelemään viestiä, kunnes muistin tarkistaa slangisanakirjasta, mitä "bird bathing" saattaisi merkitä. Sieltä se löytyy. Markle itse on maininnut, että hän viljelee "love languagea".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko myös otsa punoitti, no sekaisin kuin seinäkello niin törmäilee
Itse asiassa en, nyt kun sanoit, niin katsoin tarkemmin. Joo-o, on otsassa selvä jälki! Hra prinssillä on hurja dagen efter -meininki?
Jutussa oli hauskaa, että Harryn "ystävä"pariskunta oli muuttanut, mutta eivät olleet viitsineet kertoa Harrylle siitä. 😆 Mutta miksi olisivat - eihän Harry kerta kaikkiaan enää voi heille vierailulle Lontooseen tulla, koska Harryllä ei ole enää security.
Vierailija kirjoitti:
Markle julkaisi näin äitienpäivän kunniaksi "söpön" videon, jossa lintu kylpee heidän puutarhassaan. Jäin ihmettelemään viestiä, kunnes muistin tarkistaa slangisanakirjasta, mitä "bird bathing" saattaisi merkitä. Sieltä se löytyy. Markle itse on maininnut, että hän viljelee "love languagea".
Äidilleenkö se sen tarkoitti. Yleensä äitienpäivänä muistetaan omia äitejä, mutta kun Marklesta on kyse, en ihmettelisi jos vaikka some on kohta täynnä artsin ja lillin loveliest mother of alla mothers ja hartsan koiranpentuilme kun pääsee haistaaan marklen hikistä peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilleenkö se sen tarkoitti. Yleensä äitienpäivänä muistetaan omia äitejä, mutta kun Marklesta on kyse, en ihmettelisi jos vaikka some on kohta täynnä artsin ja lillin loveliest mother of alla mothers ja hartsan koiranpentuilme kun pääsee haistaaan marklen hikistä peruukkia.
Mitenkäs sinä ja aiempi kommentoija, keitä olette muistaneet ja kuka on teitä muistanut, vai onko Meghan ainoa läheisenne?
Meghanisti yrittää taas piipittää.🙄
Kaipaa rassukka huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä syötin ja kakutin just koko porukan, kun tytär perheineen kävi. Kiiruhtivat miehen äitiä vielä moikkaamaan.
Eiköhän eräs tietty äiti voisi mieluummin miettiä miksi itkettää toista äitiä, vihjailee raskaushormoneista ja tyhjäpäisyydestä, määrää pitämään kenkiä ilman sukkahousuja ja josta oma perhe varoitteli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun naiset näin äitienpäivänä jaksavat keksiä toisesta äidilstä ilkeitä juoruja..
Eräällä palstan kiusaajalla on jopa kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniin näköinen ruusu. Upea! 🌹
Hanbury?
Kannattaa varmaan miettiä kuinka paljon Rose-nimisiä on Britanniassa...
Mutta ei montaa jotka liittyy noin läheisesti Windsoreihin.
No Hanbury taitaa olla Camillan ystävä, ei tuo näytä Walesien kanssa pahemmin kaveeraavan.
Outoa vihjailua, vaikka huhun levittäjä on jo aikoja sitten tunnustanut, eikä asiassa ole mitään perää.
Papsit ovat kuin hyeenat, mikään ei pysy salassa, joten voisi jo unohtaa viimeinkin, kun tämä vuosien Hanburyn hokeminen kuulostaa jolt
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mielenkiintoinen juttu "sussex squadista". Eli lauma eri-ikäisiä naisia, jotka ovat ottaneet elämäntehtäväkseen vainota tubettajia jotka ovat Meghan ja Harry-kriittisiä ja jotka paljastavat Meghanin valheita. Tämä poppoo kaivaa esille tubettajien kotien osoitteita ja heidän omaistensa ja jopa lastensa henkilöllisyyksiä ja alkavat vainota heitä eri tavoin. Kyse ei ole pelkästään nettivainosta vaan erilaisista iskuista näiden henkilöiden koteihin.
Osa tässä esitellyistä naisista on julkisesti noitia/noituuden harrastajia. Omaa spekuilua: narsistiseen persoonallisuushäiriöön hyvin usein liityvää "maagista ajattelua" ja suuruudenhulluutta.
Katjuskalla samantyyppinen tiimi. Koko hovi ihan turha. Hirveää kisssatappelua. Ja sama tyyppistä kilpailua Charlesin ja veljiensä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniin näköinen ruusu. Upea! 🌹
Hanbury?
Kannattaa varmaan miettiä kuinka paljon Rose-nimisiä on Britanniassa...
Mutta ei montaa jotka liittyy noin läheisesti Windsoreihin.
No Hanbury taitaa olla Camillan ystävä, ei tuo näytä Walesien kanssa pahemmin kaveeraavan.
Outoa vihjailua, vaikka huhun levittäjä on jo aikoja sitten tunnustanut, eikä asiassa ole mitään perää.
Papsit ovat kuin hyeenat, mikään ei pysy salassa, joten voisi jo unohtaa viimeinkin, kun tämä vuosien Hanburyn hokeminen kuulostaa joltain kirjolla olevan jankutukselta. Täysin turhaa pa
En usko ikinä että Rose olisi edes katsonut Williamiin. William ehkä oli kiinnostunut Rosesta mutta ei ikinä toisinpäin. Mitta jostain syystä TikTok on kaivanut esiin Isabella B:n. Ehkä siksi että tämä viikon tilaisuudessa Wiliamilla ja Katella näytti menevän huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose, Daisy, Violet ja Hyacinth. Ruusu, päivänkakkara, orvokki ja hyasintti.
Kokonainen Bouquet - vaiko sittenkin Bucket?
Eikö se Bucket ollut Hyacinthin miehen sukunimi. Mikähän noiden tyttönimi oli? Onko sitä koskaan mainittu?
Kuka on Bucket???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas piti tulla julkisesti esittämään tiedonpuutettaan: "Fulham is one of Londons most sought-after residential areas." 1800-luvun lopulla rakennettuja taloja joiden hinta on miljoonan korvissa.
Sinä kirjoitat että Fulhamkin on vaarallinen kaupunki, ei ole. Joko et tiedä mistään mitään tai sitten vaan valehtelet lämpimiksesi.
Asian voi sanoa nätimminkin, kuten minä tuolla ylempänä: Fulham on Lontoota, Buckinghamin palatsista seuraavassa Thamesin mutkassa.
Päätellen lainaamisestasi piti sinunkin kyllä käydä katsomassa, missä ja millainen Fulham on. Tiedonpuutettako vai pelkkä nolo vahinko?
Minulle Fulham on lontoolainen jalkapallojoukkue.
Vierailija kirjoitti:
Rose, Daisy, Violet ja Hyacinth. Ruusu, päivänkakkara, orvokki ja hyasintti.
Lily, Alyssa, Violet, Ivy, Heather ??