Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (30034)
Vierailija kirjoitti:
Päivät Dorian luona, eikö Meghan käynytkään koulua? Vai iltakoulussako oli?
Tälle apukoululaiselle pitää kaikki selittää pitkän kaavan mukaan. Oli viikonpäivät koulun jälkeen äitinsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onneksi joutui tämä eräs GB Newsin toimittaja pyytämään julkisesti anteeksi Dorialta valheitaan.
Jos oletetaan, että Doria ei ollut vankilassa (minä en edelleenkään täysin usko hänen syyttömyyteensä), niin mihin Doria sitten häippäsi 10 vuodeksi Meghanin elämästä, ja miksi? Oliko Meghan niin sietämätön kakara, ettei oma äitikään kestänyt häntä, vaan katsoi paremmaksi liueta maisemista vuosikausiksi?
Doria ei ole ollut vankilassa eikä hän ole kadonnut tyttärensä elämästä. Olisi hyvä sinullakin jo vähän puntin tutista. Tuollaisista väitteistä voi joutua oikeuteen. GB Newsin toimittaja joutui jo pyytämään anteeksi.
Pistä nyt ainakin ensiksi efbiiai ja siiaiei vihdoinkin tuonne ovelle. Oikeuteen menen mielelläni sen jälkeen.
Eli odotan toimiasi. Älä enää uhkaile vaan tee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle apukoululaiselle pitää kaikki selittää pitkän kaavan mukaan. Oli viikonpäivät koulun jälkeen äitinsä luona.
Oopsy daisy, nukkui siellä myös yöt ja läksi sieltä aamulla kouluun. Joko selvisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse on kertonut, kuinka hän oli aina koulupäivän jälkeen isän luona studiolla (jossa filmattiin Married with Children, Suomessa Pulmuset), isän kanssa kävivät ravintoloissa - hienoissakin - syömässä.
Meghan on itse kertonut TIGissä ja lehtihaastatteluissa niin erilaisia tarinoita lapsuudestaan ja nuoruudestaan, ettei kukaan taida tietää, mikä on totta, mikä tarua. Milloin kasvattajana oli isä, milloin vahvat mustat naiset eli Doria äiteineen. Tuo isän luona studiossa oleminen lienee totta, sillähän on useita silminnäkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse on kertonut, kuinka hän oli aina koulupäivän jälkeen isän luona studiolla (jossa filmattiin Married with Children, Suomessa Pulmuset), isän kanssa kävivät ravintoloissa - hienoissakin - syömässä.
Meghan on itse kertonut TIGissä ja lehtihaastatteluissa niin erilaisia tarinoita lapsuudestaan ja nuoruudestaan, ettei kukaan taida tietää, mikä on totta, mikä tarua. Milloin kasvattajana oli isä, milloin vahvat mustat naiset eli Doria äiteineen. Tuo isän luona studiossa oleminen lienee totta, sillähän on useita silminnäkijöitä.
Oletko kuullut koskaan yhteishuoltajuudesta? Se tarkoittaa sitä, että eron jälkeen lapsi voi edelleen viettää aikaa molempien vanhempiensa kanssa. Vaikka mennä vanhemman työpaikalle koulun jälkeen tai ravintolaan yhdessä vanhempansa kanssa, ja sitten kotiin nukkumaan toisen vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onneksi joutui tämä eräs GB Newsin toimittaja pyytämään julkisesti anteeksi Dorialta valheitaan.
Jos oletetaan, että Doria ei ollut vankilassa (minä en edelleenkään täysin usko hänen syyttömyyteensä), niin mihin Doria sitten häippäsi 10 vuodeksi Meghanin elämästä, ja miksi? Oliko Meghan niin sietämätön kakara, ettei oma äitikään kestänyt häntä, vaan katsoi paremmaksi liueta maisemista vuosikausiksi?
Millä perusteella et usko hänen olleen vankilassa? Tiedätkö missä vankilassa oli, kuinka kauan ja mistä rikoksesta?
Minä päinvastoin uskon hänen olleen vankilassa. Tuomiot ja rangaistukset eivät ole mitään salassa pidettävää tietoa Kaliforniassa, kyllä ne tiedot on kaivettu esiin. Voi olla ettei niitä enää löydy, sillä MI5 teki valtavasti töitä siivotakseen Meghanin menneisyyden netistä. Dorian rikos oli veropetos ja rangaistus muistaakseni 7 v vankeutta. Vankilan nimenkin olen nähnyt, mutta se ei jäänyt mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doria ei ole ollut vankilassa eikä hän ole kadonnut tyttärensä elämästä. Olisi hyvä sinullakin jo vähän puntin tutista. Tuollaisista väitteistä voi joutua oikeuteen. GB Newsin toimittaja joutui jo pyytämään anteeksi.
Pistä nyt ainakin ensiksi efbiiai ja siiaiei vihdoinkin tuonne ovelle. Oikeuteen menen mielelläni sen jälkeen.
Eli odotan
Satut vaan kukkoilemaan väärälle ihmiselle. Luulisin että punttiisi tulisi muutakin kuin tutinaa jos vaikka Doria haastaisi sinut oikeuteen. Ensin pitäisi lentää ja asettua asumaan Los Angelesissa. Hyvä lakimies veloittaa $400-$1000+/tunti. Sinulle tulisi myös lisäkuluja tulkin käytöstä. Joten rehvastele vaan mutta älä itke jos jäät kiinni, varoitettu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin fanit ovat todella sokeita ja sen naisen lumoissa, - en kyllä ymmärrä miksi? Nyt jo Ruotsin Sofiasta uskotaan vaikka mitä, vaikka Sussexin hettuattaresta on kuvasarja Epseteinin jahdilla. Ehti sen jo myöntääkin, vaikka nyttemmin kieltää.
Ruotsin hovihan itse myönsi asian. Meghan taas ei ole noussut esiin missään vaiheessa Epstein-papereissa.
Vähän järkyttää ajatus, että joku suomalaisen peruskoulun käynyt on yhtä onneton lukutaidossaan kuin sinä.
Missään ei ole "myönnetty", että Sofia olisi jonain kauppatavarana tai patjana ollut, vaan oli hovin mukaan kieltäytynyt menemästä jonnekin huvilalle, kun hänet sinne kutsuttiin. Kyllä joku tästä olisi jo juorunnut, jos siellä olisi ollut.
Jos on joku Markle olevinaan näyttelijä, niin samalla tavalla etsi Sofiakin jalansijaa ja yritti saada jotain rooleja. Olihan se jo jossain tv-hömppäjutussa mukana käärme kaulallaan. Jos hänet lortoooksi leimataan, niin samalla tavalla on sitten myös kyseenalainen Meghanin yhteys noihin pe..r..voihin.
Joku uhkaa jo jotakuta "punttien tutinalla" ja ihan samalla tavalla voi hovikin alkaa kysellä kunnian perään, jos Sofian mainetta täällä loataan.
Paperit väärennettiin erään miespuolisen Raglandin dokumenttien pohjalta. Aika käsittämätöntä touhua, ihan vain Meghanin vihaamiseksi.
Tehdään nyt asiat selväksi: Sofialla oli yhteys Epsteiniin. Meghanilta tällaista yhteyttä ei ainakaan tähän mennessä julkaistuista dokumenteista löydy. Yhteys ei välttämättä tarkoita sen kummempaa kuin että heidät on joskus esitelty toisilleen.
Ja sellainen ihminen, joka puhuu nuorista naisista patjoina tai l*rttoina, ei oikeastaan ansaitsisi ollenkaan vastausta, mutta tämän kerran nyt vastasin täsmentääkseni, mistä tässä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kertonut missä oli koulun jälkeen ensimmäisestä luokasta lukion loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Paperit väärennettiin erään miespuolisen Raglandin dokumenttien pohjalta. Aika käsittämätöntä touhua, ihan vain Meghanin vihaamiseksi.
Sen miehen nimi oli Dorian.
Doria Rääsymaa ei lue tätä keskustelupalstaa. Amerikkalaiseen tyyliin hänellä ovat kieliopinnot puutteellisia eli suomen kieli ei aukea. Joten meghanisti voi nyt laskeutua sieltä avaruusalukselta takaisin maanpinnalle, kiitos.
Meghan oli kaksivuotias, kun hänen vanhempansa muuttivat erilleen. Kävitkö itse päivä- vai iltakoulua kaksivuotiaana?
-eri.