Kertokaa jokin epäsuosittu mielipide, joka todennäköisesti saa ihmiset raivon valtaan
Aloitan:
Esteettisessä mielessä Suomen luonto ei ole kovin kummoinen: täällä on lähinnä mäntymetsiä, pusikkoa, soita ja hyttysiä. Keski-Euroopassa on paljon hienompia ja kauniimpia paikkoja.
Kommentit (133)
miksi pitäis saada ihmiset raivon valtaan, älä jaksa, ota rennosti
Julkisuuden henkilöiden ei tarvitse kertoa heille tehdyistä kauneustoimenpiteistä. On jokaisen oma asia, mitä ulkonäölleen tai keholleen tekee.
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäis saada ihmiset raivon valtaan, älä jaksa, ota rennosti
Tykkään vastakkainasettelusta.
Ei sellaisia saa tänne kirjoittaa. Poistoon vaan menee koko ketju.
Keskimääräinen ihminen on aivoton lammas, jonka ei todellakaan pitäisi saada äänestää tai päättää yhtään mistään.
Maailma on litteä. Maailma on 7500 vuotta vanha.
Ukraina aloitti Venäjän hyökkäyssodan.
Holokaustia ei koskaan tapahtunut. Juutalaiset hallitsevat isoa osaa maailmasta. Hitler oli erittäin hyvä tyyppi ja pahikset voittivat sodan.
Lääkäriliitto ei kykene vaikuttamaan opiskelijoiden sisäänottoon. Ja tämä ei ole mielipide vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen ihminen on aivoton lammas, jonka ei todellakaan pitäisi saada äänestää tai päättää yhtään mistään.
Minä olen tämän palstan älykkäin!
Abortti on ihan ok mistä syystä tahansa tehtynä, eikä sen oikeellisuutta tarvitse perustella harvinaisilla poikkeustapauksilla. Syyksi riittää se, että nainen itse ei halua jatkaa raskautta.
Suomalaisista on tullut sosialistisia, avuttomia, mitäänsaamattomia vätyksiä ilman pienintäkään kykyä vastuunkantoon.
Suomalaisten maine rehellisenä ja ahkerana kansana on soopaa. Töissä 8/10 oli laiskoja ja vain välttämättömät-tyyppejä. Rehellisyys on valehtelua ja oman edun tavoittelua.
Suomen NATO-jäsenyys, ja varsinkin DCA-sopimus Yhdysvaltojen kanssa on osoittautunut valtaviksi virheiksi.
Suomen luonto on kaukana koskemattomasta. Järvet ovat sameita ja meressä levää. Mökkejä ja peltoa on niin paljon, ettei yhtenäistä laajaa ja luonnonvaraista metsää ole perälappia lukuunottamatta, jos enää sielläkään.
Lihavuus on ihan oma vika, eikä mikään sairaus.
Sussexin herttuatar Meghan on kaunis ja lämminhenkinen ihminen.
Suomen heikko taloustilanne johtuu isoksi osaksi itärajan sulkemisesta.
Sukupuolia on vain kaksi, mies ja nainen.