Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (30044)

Vierailija
30041/30044 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt onneksi joutui tämä eräs GB Newsin toimittaja pyytämään julkisesti anteeksi Dorialta valheitaan.

Jos oletetaan, että Doria ei ollut vankilassa (minä en edelleenkään täysin usko hänen syyttömyyteensä), niin mihin Doria sitten häippäsi 10 vuodeksi Meghanin elämästä, ja miksi?  Oliko Meghan niin sietämätön kakara, ettei oma äitikään kestänyt häntä, vaan katsoi paremmaksi liueta maisemista vuosikausiksi?

Isänsä kertoi sen lähteneen jonkun hippiporukan kanssa viettämään kiertelevää elämää. Meghan ei ole koskaan selittänyt mitään. 

Vierailija
30042/30044 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivät Dorian luona, eikö Meghan käynytkään koulua? Vai iltakoulussako oli?

Meghan oli kaksivuotias, kun hänen vanhempansa muuttivat erilleen. Kävitkö itse päivä- vai iltakoulua kaksivuotiaana?

-eri.

Miksi sitten isän piti roikottaa sitä mukanaan töissä ja Samantha hoiti paljon? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30043/30044 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivät Dorian luona, eikö Meghan käynytkään koulua? Vai iltakoulussako oli?

Meghan oli kaksivuotias, kun hänen vanhempansa muuttivat erilleen. Kävitkö itse päivä- vai iltakoulua kaksivuotiaana?

-eri.

Minua alkaa todellakin kiinnostaa, millaisia henkilöitä nämä Sussex-Sugarit oikein ovat? Jotain erikoista niissä on oltava.

Vierailija
30044/30044 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti siis väität, että naisen, vaikkapa prinsessa Sofian, nimi on nyt vedetty lokaan, kun Ruotsin hovi on tunnustanut hänen aterioineen Epsteinin kanssa?

Minä näkisin, että Jeffrey Epsteinin tekemiset eivät ole yhdenkään naisen häpeä.