Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (22469)

Vierailija
21981/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on absurdi, joutaisi lukkoon. Valehtelua ja vääristelyä päivät pitkät. Ja kaksi asiaa, jotka vievä kirjoittajan uskottavuuden nolliin, on 1) salaliittoilu siitä että Meghan ei olisi ollut raskaana eikä synnyttänyt pariskunnan lapsia, ja 2) Meghanin näkeminen jollain lailla rumana. 

Jälkimmäinen on kuin neljävuotiaan suusta: "oot ärsyttävä ja RUMA"!!

Eipä muuta, kivaa päivää kaikille! :D

Jo se että täällä lainataan Colinia vie pohjan kaikelta.

Meghanin iho on todella kaunis. Siinä on vaalea- ja tummaihoisen parhaat puolet. 

Missä se näkyy kaiken kiiltävän pakkelin alta? 

Mutta täytyy nyt Meghania vähän kehuakin. Tämä vaaleaksi tekevä kiilto on huomattavasti pukevampaa kuin se trump-oranssi, jota mm. syksyllä 2022 naamassaan esitteli. Black lives matter -elämä on jo kaukana takanapäin, nyt Meghan on mieluummin taas Caucasian Super Model. Ja siinä se on kyllä onnistunut, siis olemaan valkoinen Caucasian, supermallisuus ei siltä onnistu vieläkään. Se on sellaiseen auttamatta liian lyhyt ja liian vanha. 

Vierailija
21982/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että pian kuusikymppisellä ihmisellä ei elämässä tunnu olevan suurempia huolen aiheita kuin että kiiltääkö naama vai ei. Minä olen elänyt lähes 50 vuotta meikkaamatta ollenkaan, enkä koe itseäni naturellina hirvittävän rumaksi tai ällöttäväksi.

Täytyy kyllä sanoa, että puuteroitu iho, jonka meikki ratkeilee ryppyjen kohdalta silmäkulmista, tuo vähän mieleen klovnin, mutta sekin on ihmisen oma asia.

Ai hän ilmoitti että hänellä ei ole elämässä suurempia huolen aiheita kuin naaman kiilto? Minä kun oletin että ko ajatus ja kommentti tuli hänelle mieleen ihan vain Meghanin Pariisin reissukuvien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21983/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "vertasin" eilen Meghania ameebaan. Enkä suinkaan tarkoittanut ulkomuotoa vaan tapaa jolla Meghan muuntautuu sekä eri aikoina, eri tilanteissa. Joten ei ole sama nimitellä Catherinea tikkulaihaksi kuten eräs (hyvin usalaisittain artikuloiva) jo kimpaantui.

Eilen joku myös ilmoitti että William ei ole sisäistänyt mitä on olla working royal ja että hän ei ole asemansa/tilanteensa tm tasalla. Mitenköhän se ilmenee ja mistä kommentoijalla on noin privaattia tietoa?

Vierailija
21984/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana ymmärsi paremmin muodin päälle.

https://people.com/style/patrick-demarchelier-dead-at-78/

https://people.com/thmb/Ky4fg1ojlcdmfn2PJvJmHB_DwH8=/4000x0/filters:no_…():max_bytes(150000):strip_icc():focal(721x0:723x2):format(webp)/princess-diana-hb-2000-aabc843e0de644ebbf7e0c280bf3a495.jpg

Vierailija
21985/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että pian kuusikymppisellä ihmisellä ei elämässä tunnu olevan suurempia huolen aiheita kuin että kiiltääkö naama vai ei. Minä olen elänyt lähes 50 vuotta meikkaamatta ollenkaan, enkä koe itseäni naturellina hirvittävän rumaksi tai ällöttäväksi.

Täytyy kyllä sanoa, että puuteroitu iho, jonka meikki ratkeilee ryppyjen kohdalta silmäkulmista, tuo vähän mieleen klovnin, mutta sekin on ihmisen oma asia.

Ai hän ilmoitti että hänellä ei ole elämässä suurempia huolen aiheita kuin naaman kiilto? Minä kun oletin että ko ajatus ja kommentti tuli hänelle mieleen ihan vain Meghanin Pariisin reissukuvien takia.

Ei Meghanin puolustaja mitään luetun ymmärtämisestä, testin sisäistämisestä tai totuudessa pysymisestä niin välitä, ja mielikuvathan  voivat samaan aikaan vaihdella.

Pääasia, että on itse oikeassa, Megsua kunniatehtävänään puolustaessaan, saa halveksia, nimitellä ja alentaa ja kumota ne viimeisimmät älylliset argumentit. Sanat suuhun vaan ja turpa kiinni, Meghania ei kritisoida, se on motto. 

Vierailija
21986/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana ymmärsi paremmin muodin päälle.

https://people.com/style/patrick-demarchelier-dead-at-78/

https://people.com/thmb/Ky4fg1ojlcdmfn2PJvJmHB_DwH8=/princess-diana-hb-…

Diana asu muistuttaa Meghanin mustaa mekkoa. Alempi linkki ei toimi.

Vierailija
21987/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain meghanisti tuijottaa idolinsa kuvia tarpeeksi läheltä. Minä en näe pisamia, minä näen vain öljyisen kiillon. 

Eri

Vain katenistilla on paha ikänäkö. Se kyllä selittää, miten hän näkee idolinsakin urheilullisena ja niin edelleen.

Vain pari napsautusta, niin saat eteesi Walesin prinsessasta lukuisia dokumentteja monenlaisine liikunnallisine kuvineen/juttuineen, ja ihan on yleisöä ja muita ihmisiä noilla  julkisilla paikoilla, ei mitään filtteröityä instaa. Liikunta on iso osa hänen elämäänsä.

Ja juokseehan sun idolisikin paljain varpain rantahiekalla, keräilee mullattomia porkkanoita ja kiertelee parkkipaikkaa. Onhan sitä siinäkin. Muutama pullollinen viiniä päälle, niin taas jaksaa caucasian supermodel edustaa, siis taviksena.

On se netti vaan ihmeellinen paikka. Estää tehokkaasti meghanistin valehtelun.

Vierailija
21988/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeliko NutMeg Pariisissa ilkkuakseen iehelleen vai mikä homma oli?

Vierailija
21989/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajeliko NutMeg Pariisissa ilkkuakseen iehelleen vai mikä homma oli?

Harry on karkaamassa Meghanin otteesta. Meghan päätti julkisesti muistuttaa Harrya kuinka hän on Diana 2.0.

Vierailija
21990/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on absurdi, joutaisi lukkoon. Valehtelua ja vääristelyä päivät pitkät. Ja kaksi asiaa, jotka vievä kirjoittajan uskottavuuden nolliin, on 1) salaliittoilu siitä että Meghan ei olisi ollut raskaana eikä synnyttänyt pariskunnan lapsia, ja 2) Meghanin näkeminen jollain lailla rumana. 

Jälkimmäinen on kuin neljävuotiaan suusta: "oot ärsyttävä ja RUMA"!!

Eipä muuta, kivaa päivää kaikille! :D

Jo se että täällä lainataan Colinia vie pohjan kaikelta.

Meghanin iho on todella kaunis. Siinä on vaalea- ja tummaihoisen parhaat puolet. 

Missä se näkyy kaiken kiiltävän pakkelin alta? 

Mutta täytyy nyt Meghania vähän kehuakin. Tämä vaaleaksi tekevä kiilto on huomattavasti pukevampaa kuin se trump-oranssi, jota mm. syksyllä 2022 naamassaan esit

Täällä ihan pari sivua sitten ammuttiin alas tuo myytti caucasian super modelista. Meghan ei ole itsestään sellaisena puhunut. Newsweek tarkisti asian, joten ehkä voisi lopettaa täälläkin valheen levittämisen.

Vierailija
21991/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä "vertasin" eilen Meghania ameebaan. Enkä suinkaan tarkoittanut ulkomuotoa vaan tapaa jolla Meghan muuntautuu sekä eri aikoina, eri tilanteissa. Joten ei ole sama nimitellä Catherinea tikkulaihaksi kuten eräs (hyvin usalaisittain artikuloiva) jo kimpaantui.

Eilen joku myös ilmoitti että William ei ole sisäistänyt mitä on olla working royal ja että hän ei ole asemansa/tilanteensa tm tasalla. Mitenköhän se ilmenee ja mistä kommentoijalla on noin privaattia tietoa?

Voisikohan se ilmetä vaikka Williamin sanomisista ja tekemisistä?

Kun Williamin isä oli saman ikäinen kuin William nyt, hänellä oli selvästi laajempi kokemus poliittisista tehtävistä ja valtiovierailuista sekä toki myös arkisesta patronage-toiminnasta. William on elänyt pitkää nuoruutta, lentänyt kopterilla ja lomaillut pitkään vuosi toisensa jälkeen. Aina on juuri menty naimisiin tai saatu lapsia ja jotain muuta.

Nyt hän on nelikymppinen mies, jolla on verraten suppea kokemus ikäänsä nähden, ja jonka työura on painottunut urheilukilpailujen seuraamiseen ja muihin mieluisin menoihin. Samalla kun hänen syöpäsairas isänsä painaa töitä enimmäkseen yksin, William rehvastelee dokumentissa, kuinka pistää asiat uusiksi sitten KUN hän on kuningas.

Sääliksi käy Charles. Kaksi tuollaista poikaa. Eihän hän varmaan hääppöinen isä ollut, mutta sai kyllä enemmän kuin ansionsa mukaan. 

Vierailija
21992/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Meghanin puolustaja mitään luetun ymmärtämisestä, testin sisäistämisestä tai totuudessa pysymisestä niin välitä, ja mielikuvathan  voivat samaan ai

Kuulostikin tosi älylliseltä argumentilta, kun tämä yksi mummo kaakatti, miten hänen nuoruudessaan ei ollut pahempaa eikä kauheampaa asiaa kuin kiiltävä naama.

Vierailija
21993/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Wales valehtelija jatkaa trollaamista.

Vierailija
21994/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sikäli väärin, että minä en ole kenenkään mummo. 😁

Eikä tarvitse edes nuoruuteen mennä. Tuossa 2010-luvulla vielä mainostettiin mattameikkivoiteita lehdissä ja joka ilta TV:n mainoskatkoilla. Nää hehkumiset ovat ihan uusi juttu. 

Vierailija
21995/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, kuinka joku on jaksanut uutterasti elää ja taivaltaa Williamin rinnalla kaikki nämä vuosikymmenet, joten asiantuntevasti tietää, ettei hänellä ole kykyjä, haluja tai tietämystä kuninkaaksi. Onneksi Harrylla olisi ollut.

Williamille on vaan syntynyt lapsia ja hän on suhannut helikopterilla. Ei hän oikein mistään mitään tiedäkään.

Ehkä hän siis pian, ja hänen ehdottomasti kannattaakin, pyytää Harrylta anteeksi ja anella hoviin varakuninkaaksi ja neuvonantajaksi. Voi sen jälkeen  itse lomailla ja olla nimellisesti kunkku.

Meghan saa tietenkin kuningattaren arvon poikkeuksellisesti. Catherine voi olla vaikka hänen hovineitonsa.

Vierailija
21996/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että, kuinka joku on jaksanut uutterasti elää ja taivaltaa Williamin rinnalla kaikki nämä vuosikymmenet, joten asiantuntevasti tietää, ettei hänellä ole kykyjä, haluja tai tietämystä kuninkaaksi. Onneksi Harrylla olisi ollut.

Williamille on vaan syntynyt lapsia ja hän on suhannut helikopterilla. Ei hän oikein mistään mitään tiedäkään.

Ehkä hän siis pian, ja hänen ehdottomasti kannattaakin, pyytää Harrylta anteeksi ja anella hoviin varakuninkaaksi ja neuvonantajaksi. Voi sen jälkeen  itse lomailla ja olla nimellisesti kunkku.

Meghan saa tietenkin kuningattaren arvon poikkeuksellisesti. Catherine voi olla vaikka hänen hovineitonsa.

Raikkaita ajatuksia, mutta minä kyllä väitän, että ei se vaihtamalla parane. Harry on ihan samanlainen hemmoteltu hattarapää kuin William ja Meghan ihan yhtä hyvä vaateripustin kuin Catherine. Harry ja Meghan vain ovat itselleen sopivamman kokoisissa raameissa, eli siis turhina julkkiksina.

Vierailija
21997/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse edes nuoruuteen mennä. Tuossa 2010-luvulla vielä mainostettiin mattameikkivoiteita lehdissä ja joka ilta TV:n mainoskatkoilla. Nää hehkumiset ovat ihan uusi juttu. 

Jos satut muistamaan niin kauas kuin 1970-luvulle, etkö tosiaan muista sen ajan kauneusihanteita kuten vaikka Anne Pohtamoa, Johanna Rauniota tai Farrah Fawcettia ja Pam Grieriä.

Tai kuten AI kertoo 1970-luvun meikeistä: Instead of matte finish, the goal was healthy, radiant skin that looked naturally dewy and glowing.

Vierailija
21998/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raikkaita ajatuksia, mutta minä kyllä väitän, että ei se vaihtamalla parane. Harry on ihan samanlainen hemmoteltu hattarapää kuin William ja Meghan ihan yhtä hyvä vaateripustin kuin Catherine. Harry ja Megha

On aina tanakka meininki, kun joku voi noin kirkasotsaisesti ja totuudenmukaisesti kertoa, että tuntee henkilöt joista puhuu. Sinustahan suorastaan huokuu asiantuntemus. Miten ne pärjää siellä hovissa ilman sinua ?

Vierailija
21999/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos satut muistamaan niin kauas kuin 1970-luvulle, etkö tosiaan muista sen ajan kauneusihanteita kuten vaikka Anne Pohtamoa, Johanna Rauniota tai Farrah Fawcettia ja Pam Grieriä.

Tai kuten AI kertoo 1970-luvun meikeistä: Instead of matte finish, the goal was healthy, radiant skin that looked naturally dewy and glowing.

Jopa meidän Katri-Helenasta löytyy 1970-luvulta promokuvia, joissa otsa kiiltää kuin Meghanilla Pariisissa! Niin se muoti palaa samaan aina uudelleen.

Vierailija
22000/22469 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan matkii aivan selvästi meidän Katri-Helenaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi