Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (22469)
Vierailija kirjoitti:
Missä sairaalassa on ollut parveke, jolla Catherine on esitellyt vauvansa?
Williamin läsnäolokin unohtui täysin.
Tsot tsot meghanisti, alkaa kulkea jo vähän liian lujaa ja ihan liian aikaisin aamulla. Korkki kiinni jo!
No portaikko sitten. St. Maryn sairaalassa. Löydät kyllä paljon kuvia, tunnistat Dianan ja Katen vaatteista. Esikoisen kohdalla pilkullista, toisen pojan kohdalla kirkkaanpunaista. Kyllä se Katen elämä on täynnä jänniä sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Vain meghanisti tuijottaa idolinsa kuvia tarpeeksi läheltä. Minä en näe pisamia, minä näen vain öljyisen kiillon.
Eri
Vain katenistilla on paha ikänäkö. Se kyllä selittää, miten hän näkee idolinsakin urheilullisena ja niin edelleen.
Tämä ketju on absurdi, joutaisi lukkoon. Valehtelua ja vääristelyä päivät pitkät. Ja kaksi asiaa, jotka vievä kirjoittajan uskottavuuden nolliin, on 1) salaliittoilu siitä että Meghan ei olisi ollut raskaana eikä synnyttänyt pariskunnan lapsia, ja 2) Meghanin näkeminen jollain lailla rumana.
Jälkimmäinen on kuin neljävuotiaan suusta: "oot ärsyttävä ja RUMA"!!
Eipä muuta, kivaa päivää kaikille! :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on absurdi, joutaisi lukkoon. Valehtelua ja vääristelyä päivät pitkät. Ja kaksi asiaa, jotka vievä kirjoittajan uskottavuuden nolliin, on 1) salaliittoilu siitä että Meghan ei olisi ollut raskaana eikä synnyttänyt pariskunnan lapsia, ja 2) Meghanin näkeminen jollain lailla rumana.
Meni meghanistin tunteisiin. 😆
Liipattiin siis totuutta lian läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuteri ei tee ihoa jauhoiseksi, kun käyttää sitä oikein ja oikeanlaista, omalle ihotyypille sopivaa. Mutta jos mieluummin haluat olla öljylätäkkö, ole hyvä vaan.
Olen ihan oma itseni ja tyytyväinen itseeni naturellina, kiitos vaan.
Olen eri kuin tuo aiempi aiheen aloittanut, samoja ikäkavereita täälläkin mutta tuo meikkaaminen näytti nyt aiheuttavan täysin eriävät mielipiteet. Minusta saa kukin meikata tai olla naturelli, en siitä toista käy moittimaan mutta itselleni myös jo hyvinkin nuorena meikkaamisen aloittaneena itse meikkaaminen saa rentoutumaan, ihastelen itsekseni vielä yllättävän hyvänä pysynyttä ihoa, teen meikkiä ennen jääkaappikylmällä jaderullalla kasvoille ja kaulalle rentouttavaa hierontaa silmät kiinni, se ihanasti tuntuu varpaissa asti verenkierron lähtiessä virtaamaan, turvotukset poistuu, ihanaa aikaa vain minulle. Ilman meikkiä olen vain kotona ja postilaatikolla käydessä. Puuteri on ihan must nenälle, silmän alusille ja leualle.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuteri ei tee ihoa jauhoiseksi, kun käyttää sitä oikein ja oikeanlaista, omalle ihotyypille sopivaa. Mutta jos mieluummin haluat olla öljylätäkkö, ole hyvä vaan.
Hassua, miten täällä sekin on alapeukuttamlsen aihe, jos on tyytyväinen itseensä naturellina. Ilmeisesti joku on noussut väärällä jalalla.
Anteeksi mutta kyllä sinä nyt tulit antamaan tälle kirjoittajalle vankan mielipiteesi ja vastineen ilman kenenkään odottaessa sitä. Ehdit jo arvella miltä hän näyttää juonteisiin kerääntyneineen meikkeineen, ja tulit jo klowniksi haukkuneeksi. Epäkohteliasta. Minulle tulee meikkaamattomasta kuusikymppisestä mieleen punaiset katkenneet pintaverisuonet, mustapäät ja kasvoissa kasvavat yksittäiset karvat, poista edes ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsot tsot meghanisti, alkaa kulkea jo vähän liian lujaa ja ihan liian aikaisin aamulla. Korkki kiinni jo!
No portaikko sitten. St. Maryn sairaalassa. Löydät kyllä paljon kuvia, tunnistat Dianan ja Katen vaatteista. Esikoisen kohdalla pilkullista, toisen pojan kohdalla kirkkaanpunaista. Kyllä se Katen elämä on täynnä jänniä sattumia.
Tiedän kyllä. Olen kuvat nähnyt heti niiden ottohetken jälkeen julkaistuissa suomalaisissa aikakauslehdissä.
Minusta on vain hyvin kiinnostavaa, kun sekoitit ulkoportaat parvekkeeseen. Ihan kuin olisit yrittänyt tehdä Catherinestä jotain itseään korostavaa ylimyksellistä kuninkaallista: "minä ja minun tekemäni kuninkaallinen perijä kaiken kansan yläpuolella".
Tosiasiassa oli, että niin Diana kuin Catherinekin seisoivat rakennuksen ulkorapulla, lähes samassa tasossa kuin kuvaajat. Eivätkä he olleet tilanteessa yksin: niin Charles kuin Williamkin olivat siinä rinnalla, tekemässä työtään, olemassa kansan nähtävillä jopa yksityisellä hetkellä. Katsos pieni, kun se on se, mistä kansa kuninkaallisissa maksaa, he ovat näkyvillä, kansan symboleina nyt, kun heillä ei enää poliittista valtaa ole.
Jännää, että tätä täytyy tolkuttaa vuosi toisensa jälkeen, lakkaamatta. Meghanistien aivot ovat niin pienet, että mikään saatu tieto ei niissä pysy.
Vierailija kirjoitti:
Päivän Catherinet tulilla jo.
Mitäs jos Catherine halusi jatkaa perinnettä, esitellessään vauvansa? Oletko koskaan kuullut kunnioituksesta? Hän kun ei yritä tehdä rahaa Dianalla, kuten ihailusi kohde. Silloin teoilla on ihan toinen merkitys.
Ja entäs jos vaikka itse William on ehdottanut toimia noin?
Mitäpä jos siis tosiaan et tiedä ollenkaan mistä on kysekään koko hommassa?
Ja lopuksi on TAAS pakko ketjussa kysyä, että oletko hidasjärkinen vaiko vähä-älyinen, kun otsikko kertoo ketjun puheenaiheen, etkä vaan millään lukuisista muistutuksista huolimatta tajua???
Katsos kuka sen Catherinen taas veti mukaan tähän keskusteluun, Caten palvoja itse, vertaamalla Catea ja Megsua.
Vastasin vain tuolle kirjoittajalle ja sulla on taas palko nenässä ja peukutukset tulilla😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Catherine halusi jatkaa perinnettä, esitellessään vauvansa? Oletko koskaan kuullut kunnioituksesta? Hän kun ei yritä tehdä rahaa Dianalla, kuten ihailusi kohde. Silloin teoilla on ihan toinen merkitys.
Ja lopuksi on TAAS pakko ketjussa kysyä, että oletko hidasjärkinen vaiko vähä-älyinen, kun otsikko kertoo ketjun puheenaiheen, etkä vaan millään lukuisista muistutuksista huolimatta tajua???
Katsos kuka sen Catherinen taas veti mukaan tähän keskusteluun, Caten palvoja itse, vertaamalla Catea ja Megsua.
Vastasin vain tuolle kirjoittajalle ja sulla on taas palko nenässä ja peukutukset tulilla😂😂😂😂
Sinulla heittää päästä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ihan kolmanteen, meikkitrendit.
Olen pian kuusikymppinen ja meikkaan edelleen lähes joka päivä, samaan tapaan kuin aina ennenkin. Suurimman osan elämääni olen elänyt aikaa, jolloin naisen kasvot eivät saaneet missään tapauksessa kiiltää, sitä pidettiin hirvittävän rumana ja merkkinä siitä, että iho oli rasvainen ja se aiheutti tiettyjä mielleyhtymiä.
Vasta ihan viime vuosina on alkanut näkyä tätä kiiltävän naaman syndroomaa. Kiiltävä naama ei enää tarkoitakaan huonoja elintapoja, vaan nyt kiiltävät naama hehkuu, se on luonnollinen ja terve, uhkuu elinvoimaa. Elinvoimaa, joka on kosmetiikkateollisuuden purkeista ja pulloista saatua. Eläköön markkinavoimat!
Joo, antaa muiden hehkua, minä puuteroin edelleen naamani, koska minua tuo kiilto ällöttää. Minä näen siinä huonon ihon, en elinvoimaa. Ja nauran päälle kaikkiin älyttömiin trendeihin hurahtaville. Kyllä se muutaman
Samalla ajatuksella. Hikiseltähän tuollainen vaan näyttää. Ja kiilloton iho ei todellakaan tarkoita paksusti puuteroitua naamaa.
Tuollaisessa näkyy todella hyvin kaikki epätasaisuudetkin. Se on hyvin harva, joka pystyy näyttämään kuulaalta rusoposkelta täysin meikittä. Tasainen iho on hieno. Kaikki muukin siinä ohessa on ok, ei paljon tarvita, kunhan vain ne hiukset kiiltää.
Joku Karita Tykkä on hoitanut itseään tosi täysillä, että saa olla tyytyväinen, ja tuossa iässä vielä. Niin kurinalaista. No, geenit tietty...
Diana ei ollut ensimmäinen, joka esitteli vauvansa sairaalan portailla, ensimmäinen oli prinsessa Anne Zaran synnyttyä. Myös Sophie (nyk. Edinburghin herttuatar) teki saman. Diana synnytti kruununperillisen, samoin kuin Catherine - minusta on aika ymmärrettävää, että vauva näytettiin kansalle. Ja sparet myös. Ajatelkaa, kuinka Harry repisi traumaa vielä tänä päivänäkin, jos häntä ei olisi esitelty siinä! William näytettiin sairaalan portailla, minua ei! Ja sitten se sai vielä enemmän makkaroitakin, nyyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten täällä sekin on alapeukuttamlsen aihe, jos on tyytyväinen itseensä naturellina. Ilmeisesti joku on noussut väärällä jalalla.
Anteeksi mutta kyllä sinä nyt tulit antamaan tälle kirjoittajalle vankan mielipiteesi ja vastineen ilman kenenkään odottaessa sitä. Ehdit jo arvella miltä hän näyttää juonteisiin kerääntyneineen meikkeineen, ja tulit jo klowniksi haukkuneeksi. Epäkohteliasta. Minulle tulee meikkaamattomasta kuusikymppisestä mieleen punaiset katke
Varsinkin, kun en edes vastannut sille, vaan sille edelliselle puuterikammoiselle. Tämä meikkaamaton tuli aivan turhaan mielensäpahoittajaksi siihen väliin. 😂
Kirjoitan usein vastauksiani lainaamatta edellistä kirjoittajaa, koska tämä lainaussysteemi ei kumminkaan kunnolla toimi. Ihmisillä voisi olla paremmat hoksottimet ja katsoa esim. kommentin lähetysaikaa, koska kellonaika kaikkiin tulee automaattisesti. Siitäkin pystyy aika paljon päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että pian kuusikymppisellä ihmisellä ei elämässä tunnu olevan suurempia huolen aiheita kuin että kiiltääkö naama vai ei. Minä olen elänyt lähes 50 vuotta meikkaamatta ollenkaan, enkä koe itseäni naturellina hirvittävän rumaksi tai ällöttäväksi.
Täytyy kyllä sanoa, että puuteroitu iho, jonka meikki ratkeilee ryppyjen kohdalta silmäkulmista, tuo vähän mieleen klovnin, mutta sekin on ihmisen oma asia.
Missä tuossa oli kerrottu, ettei muita huolenaiheita olisi? Niin, ei missään, mutta valehtelun linjalle piti mennä taas.
Nykyään on niin hienojakoisia puutereita ja muutakin meikkiä, ettet niitä edes huomaa. Joku sävyttävä ja kosteuttavakin päivävoide mattana jo usein riittää.
Tärkeintä on kuitenkin hyvä ravinto, vesi ja ihon säännöllinen puhdistus ja kosteutus, sekä tietenkin uv-suojaus.
Meghan on klovni, ja nyt ei puhuta mistään meikistä enää. /eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Meghanilla nyt bulimia/anoreksia vaihe meneillään kuin Dianalla aikoinaan? Hän on jo aivan liian laiha, pelkkää luuta ja nahkaa, ei edes enää kaunis vaan nenäkin törröttää isona yhä kapenevissa kasvoissa, kuopalla olevien silmien viedessä myös huomiota. Ehkä nyt on jotain uutista tulossa, feikkiä tai aitoa.
Matkii paremminkin Catherineä. Catherinen on syöpä ja sen hoidot riuduttaneet, Meghan ei taatusti halunnut jäädä kakkoseksi laihuudessa, joten otti ozempicin avukseen. Tulos on nyt nähtävissä. Sillä on pakkomielle nimeltä Walesin prinsessa Catherine.
Catherine, Catherine, Catherine, Catherine, loputtomiiiiiiiin!! Mitäs jos se matkii TÄLLÄ KERTAA vaikka Lady Beckhamia?
Pariisi/muotisuunnittelu/ Viktorian mallisto/kuuluisuus/kaikki tuntevat Viktorian jne jne jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin vain tuolle kirjoittajalle ja sulla on taas palko ne
sinulla taitaa heittää enemmän.
Totta, voisit hoksata laittaa jonkin muun tavan ilmentää että olet vain joku randomi mielipiteinesi, kellonajalla ei tee mitään, mutta sehän olikin sinulla vain toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Viktoria käyttää äitinsä Silvian vaatteita ja samoin tekee Estellekin, eli Viktorian vaatekaapilla käy. Jänniä sattumiako?
No ei, vaan täysin yhtä lailla normaalia, kuten vaikka Katen Dianan kunnioittaminen, ja ei siis perinteen jatkaminen sairaalan portailla vauvan kanssa, vaan perinteen aloittaminen, sen toistaminen Dianan hengessä. Kansa ainakin tykkäsi, hurrasivat joka kerran riemuissaan.
Sen sijaan Meghanin piilottelu ja salailu, ja joka asiassa vastarannan kiiskenä ja omapäisen toimiminen ei kovinkaan hienosti sopeuttanut sitä Britanniaan ja hoviin. Törppö mikä törppö. Ei ihmekään, että lehtimiehet aloittivat herjaamisensa. Meghan ikään kuin näytti keskaria koko yhteiskunnalle. Jatkoi siitä sitten tyylikkäästi protokollan rikkomisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Viktoria käyttää äitinsä Silvian vaatteita ja samoin tekee Estellekin, eli Viktorian vaatekaapilla käy. Jänniä sattumiako?
No ei, vaan täysin yhtä lailla normaalia, kuten vaikka Katen Dianan kunnioittaminen, ja ei siis perinteen jatkaminen sairaalan portailla vauvan kanssa
En ymmärrä Meghanin vertaamista edes Dianaan. Häntä vastaa Andrew vaimo eli Sarah Ferguson. Jonka uran jälkiä Meghan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jo se että täällä lainataan Colinia vie pohjan kaikelta.
Meghanin iho on todella kaunis. Siinä on vaalea- ja tummaihoisen parhaat puolet.
Vain meghanisti tuijottaa idolinsa kuvia tarpeeksi läheltä. Minä en näe pisamia, minä näen vain öljyisen kiillon.
Eri