Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (22488)
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli Pariisin muotinäytöksessä (yhdessä?) Z- luokan edustajana. Eikö ne muut kutsuvieraat eturivissä ole A-luokan vieraita? Tämä jäi vaivaamaan.
Meghan ei istunut parhailla paikoilla vaan sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitin ^
Loppuraskauden aikana vauva jo potkii ja "nyrkkeilee" ja vatsassa näkyy ja tuntuu liikettä, eikä se ole tuolla tavalla tasaisen pyöreä. Meghan ei myöskään näytä kärsivän liitoskivuista, supistuksista ja liikkumisen ja asentojen hankaluudesta, mitkä kaikki usein kuuluu loppuraskauden "riemuihin". Monilla on jaloissa turvotusta eikä voi kuvitellakaan tuollaisia vartalonmyötäisiä mekkoja ja korkkareita.
Toki hyvä näyttelijä olisi osannut vähän paremmin feikata.
Kas kummaa kun Meghan ei käyttäydy niinkuin sinä raskautesi aikana. Kaikki me olemme erilaisia, Meghan on joogannut pienestä pitäen, on hyväkuntoinen eikä ylipainoa ole. Minunkin raskausmahani muutteli muotoaan, laitokselle lähtiessä törrötti kuij pyramiidi.
juujuu. Enkä minäkään ollut ylipai
Mikäli Meghan oli aidosti raskaana niin hänen vatsansa luultavasti oli vielä keskiraskauteen asti lähes näkymätön, hän luultavasti piti päällä tekovatsaa jotta hän saisi kaiken huomion, odotuksen ja ihastelun osakseen. Kyykkäily onnistui vielä lähes näkymättömän pienen kumpareen kanssa, tekovatsa oli valtava jo alkuun, ylettyi rintoihin, rinnat paisuivat yhdessä yössä, piti olla mitä näyttää, siten se vatsa kuitenkin painui kokoon hänen istuessaan tai kyykkäillessään. Rinnat välillä pienenivät, välillä pyöristyivät. Hän halusi näyttää miten hän on lähes täydellinen raskaudessaan, ei turvotuksia missään, liikkuminen stilettikoroilla kyykkäilyineen onnistuisi vielä twerkaten synnytyslaitoksellakin. No, vauvan esittelytilaisuuteen tulikin sitten erilainen ilmestys, poissa oli kyykkäily, tilalla turvonnut ja kiusaantuneen oloinen, hiuksiaan hermostuneesti siirtelevä äiti ihminen, oli kiire päästä pois kameroiden edestä, kovin oli hiljainen kainaloinen kananen Harryn vieressä, ei lainkaan itsevarma äiti, ei hänestä olisi ollut esittelemään lastaan heti kuten Catherine ja Diana ja sekös nolotti. Archien syntymä on monen mysteerin peitossa, se on kyllä havaittu että salailua kaikkeen liittyy. Lilin uskon satavarmasti olevan sijaissynnyttäjän punnerrus, Meghan tuskin enää toista kertaa olisi laittanut itsensä samaan rääkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitin ^
Loppuraskauden aikana vauva jo potkii ja "nyrkkeilee" ja vatsassa näkyy ja tuntuu liikettä, eikä se ole tuolla tavalla tasaisen pyöreä. Meghan ei myöskään näytä kärsivän liitoskivuista, supistuksista ja liikkumisen ja asentojen hankaluudesta, mitkä kaikki usein kuuluu loppuraskauden "riemuihin". Monilla on jaloissa turvotusta eikä voi kuvitellakaan tuollaisia vartalonmyötäisiä mekkoja ja korkkareita.
Kas kummaa kun Meghan ei käyttäydy niinkuin sinä raskautesi aikana. Kaikki me olemme erilaisia, Meghan on joogannut pienestä pitäen, on hyväkuntoinen eikä ylipainoa ole. Minunkin raskausmahani muutteli muotoaan, laitokselle lähtiessä törrötti kuij pyramiidi.
Hänestä ei ollut esittelemään lastaan niin kuin Catherine ja Diana. Kävikö mielessä että hän ei halunnut esitellä lastaan kuten nuo kaksi.
Raskaudesta saat ajatella ihan mitä haluat. Molemmat lapset ovat Kruununperimys listalla ja siihen liittyy tiettyjä ehtoja mitkä pitävät täyttyä, mutta jatka toki mustamaalaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitin ^
Catherine esitteli lapsensa portailla koska matkii kaikessa Dianaa, oli myös pukeutunut kuin Diana.
Meghan ei halunnut tuollaista, ja se on ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Meghanilla nyt bulimia/anoreksia vaihe meneillään kuin Dianalla aikoinaan? Hän on jo aivan liian laiha, pelkkää luuta ja nahkaa, ei edes enää kaunis vaan nenäkin törröttää isona yhä kapenevissa kasvoissa, kuopalla olevien silmien viedessä myös huomiota. Ehkä nyt on jotain uutista tulossa, feikkiä tai aitoa.
Ehkä Meghan on nyt aidosti raskaana, kasvot samanlaiset ja on kuin pahoinvoiva. Raskauspahoinvointi ei hymyillyttänyt, ruuat, tuoksut, liikkuminen, olihan niitä...
Päivän Catherinet tulilla jo.
Mitäs jos Catherine halusi jatkaa perinnettä, esitellessään vauvansa? Oletko koskaan kuullut kunnioituksesta? Hän kun ei yritä tehdä rahaa Dianalla, kuten ihailusi kohde. Silloin teoilla on ihan toinen merkitys.
Ja entäs jos vaikka itse William on ehdottanut toimia noin?
Mitäpä jos siis tosiaan et tiedä ollenkaan mistä on kysekään koko hommassa?
Ja lopuksi on TAAS pakko ketjussa kysyä, että oletko hidasjärkinen vaiko vähä-älyinen, kun otsikko kertoo ketjun puheenaiheen, etkä vaan millään lukuisista muistutuksista huolimatta tajua???
Asiasta ihan kolmanteen, meikkitrendit.
Olen pian kuusikymppinen ja meikkaan edelleen lähes joka päivä, samaan tapaan kuin aina ennenkin. Suurimman osan elämääni olen elänyt aikaa, jolloin naisen kasvot eivät saaneet missään tapauksessa kiiltää, sitä pidettiin hirvittävän rumana ja merkkinä siitä, että iho oli rasvainen ja se aiheutti tiettyjä mielleyhtymiä.
Vasta ihan viime vuosina on alkanut näkyä tätä kiiltävän naaman syndroomaa. Kiiltävä naama ei enää tarkoitakaan huonoja elintapoja, vaan nyt kiiltävät naama hehkuu, se on luonnollinen ja terve, uhkuu elinvoimaa. Elinvoimaa, joka on kosmetiikkateollisuuden purkeista ja pulloista saatua. Eläköön markkinavoimat!
Joo, antaa muiden hehkua, minä puuteroin edelleen naamani, koska minua tuo kiilto ällöttää. Minä näen siinä huonon ihon, en elinvoimaa. Ja nauran päälle kaikkiin älyttömiin trendeihin hurahtaville. Kyllä se muutaman vuoden päästä taas muuttuu, niin kuin silmälasipokien kokokin. Ympäri käydään, yhteen tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pian kuusikymppinen ja meikkaan edelleen lähes joka päivä, samaan tapaan kuin aina ennenkin. Suurimman osan elämääni olen elänyt aikaa, jolloin naisen kasvot eivät saaneet missään tapauksessa kiiltää, sitä pidettiin hirvittävän rumana ja merkkinä siitä, että iho oli rasvainen ja se aiheutti tiettyjä mielleyhtymiä.
Vasta ihan viime vuosina on alkanut näkyä tätä kiiltävän naaman syndroomaa. Kiiltävä naama ei enää tarkoitakaan huonoja elintapoja, vaan nyt kiiltävät naama hehkuu, se on luonnollinen ja terve, uhkuu elinvoimaa. Elinvoimaa, joka on kosmetiikkateollisuuden purkeista ja pulloista saatua. Eläköön markkinavoimat!
Joo, antaa muiden hehkua, minä puuteroin edelleen naamani, koska minua tuo kiilto ällöttää. Minä näen siinä huonon ihon, en elinvoimaa. Ja nauran päälle kaikkiin älyttömiin trendeihin hurahtaville. Kyllä se muutaman
Niin, tämä siis Meghanin Pariisi-kuvien innoittamana. Harvalla olen nähnyt noin kiiltävää naamaa edes kenelläkään julkkiksella. Ihan pahaa teki katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Päivän Catherinet tulilla jo.
Mitäs jos Catherine halusi jatkaa perinnettä, esitellessään vauvansa? Oletko koskaan kuullut kunnioituksesta? Hän kun ei yritä tehdä rahaa Dianalla, kuten ihailusi kohde. Silloin teoilla on ihan toinen merkitys.
Ja entäs jos vaikka itse William on ehdottanut toimia noin?
Mitäpä jos siis tosiaan et tiedä ollenkaan mistä on kysekään koko hommassa?
Ja lopuksi on TAAS pakko ketjussa kysyä, että oletko hidasjärkinen vaiko vähä-älyinen, kun otsikko kertoo ketjun puheenaiheen, etkä vaan millään lukuisista muistutuksista huolimatta tajua???
Olen eri, ja voit toki kutsua minuakin vähä-älyiseksi jos haluat, mutta tuo lapsen esittely sairaalan parvekkeella ei ollut todellakaan mikään perinne. Se oli Dianan tyyliä. Elisabet ei olisi ikimaailmassa mennyt vauvan kanssa poseeraamaan. Kuka sitten onkaan keksinyt pistää Catherinen vauvan kanssa parvekkeelle, on nimenomaan halunnut rahastaa kansansuosiota tekemällä Catherinesta vertailukohdan Dianaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, antaa muiden hehkua, minä puuteroin edelleen naamani, koska minua tuo kiilto ällöttää. Minä näen siinä huonon ihon, en elinvoimaa. Ja nauran päälle kaikkiin älyttömiin trendeihin hurahtaville. Kyllä se muutaman
Aivan ohis eikä liity ketjun aiheeseen, mutta nimenomaan vähän vanhempi iho näyttää paremmalta hyvin kevyellä meikillä ja reilulla kosteutuksella. Jauhoinen puuterinaama on tällä hetkellä tosiaankin poissa muodista, mutta sen lisäksi se ei paranna kenenkään ihon kuntoa. Naura sinä, mutta ehkä et naura viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Meghanilla nyt bulimia/anoreksia vaihe meneillään kuin Dianalla aikoinaan? Hän on jo aivan liian laiha, pelkkää luuta ja nahkaa, ei edes enää kaunis vaan nenäkin törröttää isona yhä kapenevissa kasvoissa, kuopalla olevien silmien viedessä myös huomiota. Ehkä nyt on jotain uutista tulossa, feikkiä tai aitoa.
Matkii paremminkin Catherineä. Catherinen on syöpä ja sen hoidot riuduttaneet, Meghan ei taatusti halunnut jäädä kakkoseksi laihuudessa, joten otti ozempicin avukseen. Tulos on nyt nähtävissä. Sillä on pakkomielle nimeltä Walesin prinsessa Catherine.
Hassua, että pian kuusikymppisellä ihmisellä ei elämässä tunnu olevan suurempia huolen aiheita kuin että kiiltääkö naama vai ei. Minä olen elänyt lähes 50 vuotta meikkaamatta ollenkaan, enkä koe itseäni naturellina hirvittävän rumaksi tai ällöttäväksi.
Täytyy kyllä sanoa, että puuteroitu iho, jonka meikki ratkeilee ryppyjen kohdalta silmäkulmista, tuo vähän mieleen klovnin, mutta sekin on ihmisen oma asia.
Puuteri ei tee ihoa jauhoiseksi, kun käyttää sitä oikein ja oikeanlaista, omalle ihotyypille sopivaa. Mutta jos mieluummin haluat olla öljylätäkkö, ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuteri ei tee ihoa jauhoiseksi, kun käyttää sitä oikein ja oikeanlaista, omalle ihotyypille sopivaa. Mutta jos mieluummin haluat olla öljylätäkkö, ole hyvä vaan.
Olen ihan oma itseni ja tyytyväinen itseeni naturellina, kiitos vaan.
Nyt ei mennä enää puuteroimaan nenää vaan kiillottamaan:) Mitenhän tuo onnistui Meghanilta, kykeni peittämään pisamansa, täytyy olla melkoista tönkkiä voidetta.
Missä sairaalassa on ollut parveke, jolla Catherine on esitellyt vauvansa?
Williamin läsnäolokin unohtui täysin.
Tsot tsot meghanisti, alkaa kulkea jo vähän liian lujaa ja ihan liian aikaisin aamulla. Korkki kiinni jo!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei mennä enää puuteroimaan nenää vaan kiillottamaan:) Mitenhän tuo onnistui Meghanilta, kykeni peittämään pisamansa, täytyy olla melkoista tönkkiä voidetta.
Menehän sinä Specsaversille, kyllä ne hänen pisamansa näkyvät Pariisinkin kuvissa, jos katsojan näkö vain toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan oma itseni ja tyytyväinen itseeni naturellina, kiitos vaan.
Hassua, miten täällä sekin on alapeukuttamlsen aihe, jos on tyytyväinen itseensä naturellina. Ilmeisesti joku on noussut väärällä jalalla.
No ei tuo kyllä mikään kaunotar ole, mistään suunnasta katsottuna. Kolhot kasvot ja nenä oikein korostuu pitkänä "pinokkiona". Mistä se hehkutus tulee, on vanhentunutkin aika nopeasti.
Tukka on parempi kuitenkin noin, kuin se tuuhea roikkuva tekohärpäke. Taisi olla tekonuttura tällä kertaa.