Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Givenchy Organza

Vierailija
2/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Dior portofino ja Aerin Lilac path mitä käytän nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior

Vierailija
4/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuttua, joiden hajuvedet haisevat ihan kaamealle. Tekisi mieli kysyä, mitä käyttävät, että osaisi välttää, mutten uskalla, koska pelkään, että pokkani pettää.

Vierailija
5/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä aivan hirvittävän hyvältä, tai siis ennemminkin lumoavalta, tuoksuvalta rouvalta joskus uskaltauduin kysymään, mitä hän käyttää. Vastaus oli Elizabeth Taylorin White Diamonds.

Vierailija
6/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can't go wrong with Chanel. Nyt ei puhuta viitosesta mikä on mielestäni tunkkainen ja vanhanaikainen. 

Lähes kaikilta designer-merkeiltä löytyy hyviä, ja nyt olen innostunut niche-tuoksuista. Mm. Byredo. 

Designer-merkeistä tämänhetkinen suosikkini on Narsico Rodriguez.

Vierailija
7/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti käyttää nykyään hajuvesiä. Puhdas iho ja hajusteettomilla pesuaineilla pestyt puhtaat vaatteet ovat se paras tuoksu. 

Jos kotona tykkää käyttää, niin siitä vain. Mutta julkisiin tiloihin ei tulla kosmeettisten lemujen kanssa. 

En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta inhottaa kuitenkin. Eipä enää juuri tapaakaan tätä ilmiötä. 

Vierailija
8/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You can't go wrong with Chanel. Nyt ei puhuta viitosesta mikä on mielestäni tunkkainen ja vanhanaikainen. 

Lähes kaikilta designer-merkeiltä löytyy hyviä, ja nyt olen innostunut niche-tuoksuista. Mm. Byredo. 

Chanel 5 on hyvä. Laitan sitä aamuisin vain YHDEN tipan ranteeseen, hieron toiseen ranteeseen ja siitä kaulaan. Se riittää. Kauempana olivat eivät haista, mutta joskus jos joku on halannut minua, on kysytty, mitä tuoksua käytän, kuulemma erittäin pehmeä tuoksu. Ilmeisesti sopii minulle.

Itseään ei pidä uittaa hajuvedessä.

Vierailija
9/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ehdottomasti. Hajuveden haju on aina kaamea. Dödönä on kividödö.

Vierailija
10/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chanel 5 on hyvä. Laitan sitä aamuisin vain YHDEN tipan ranteeseen, hieron toiseen ranteeseen ja siitä kaulaan. Se riittää. Kauempana olivat eivät haista, mutta joskus jos joku on halannut minua, on kysytty, mitä tuoksua käytän, kuulemma erittäin pehmeä tuoksu. Ilmeisesti sopii minulle.

Ja ikä on 76v. 

Unohdin mainita. 

Vierailija
11/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikä on 76v. 

Unohdin mainita. 

Höpsis. Olen 31.

Ihmetyttää kyllä kommenttisi.

Vierailija
12/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thierry Muglerin Angel.

Vierailija
13/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdoton ei on ns. markettihajuvedet ja erilaiset julkkishajuvedet, tuoksuvat poikkeuksetta halvoilta tai 14-vuotiaille tarkoitetuilta. Iso ero on myöskin siinä onko kyseessä edT vai edP, näistä viimeisin on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto. Sopiva määrä on suihkaus/pisara ranteisiin ja siitä hierotaan ranteita yhteen ja lopuksi vielä korvien taakse.

Itsellä käytössäni tällä hetkellä Dior ja YSL, riippuen onko kyseessä minkälainen meno.

Vierailija
14/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet ja huonetuoksut ja tuoksukynttilät= kaikki tarpeettomia.

Vierailija
15/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Lisää vain!

Diorin hajuvesistä muistan kyllä pitäneeni. Onko tämä Diorin Portofino "laadukkaana pidetty" ja tuoksuuko pitkään iholla? Entä Chanelin hajuvedet?

Vierailija
16/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää mausteisesta hieman tummahkosta tuoksusta, kannattaa ainakin koehaistaa YSL:n Opium Edt:a. Klassinen, hieman itämainen. Ollut suosikkini pitkään vaikka nykyään en juuri käytäkään.

Vierailija
17/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian voimakasta hajua voi välttää niin, että suihkauttaa hajuvettä ilmaan (aika korkealle) ja kävelee sitten pilven läpi. Ja tässäkin pitää muistaa, että ei nyt suoraan "sukella" siihen pilveen, vaan antaa sumun hiemna hajota ja rennosti kävelee pilven läpi.

Olen ollut muutamana vuonna Stockalla ja ruotsin- ja vironlaivoilla "hajuvesityttönä", ja niissä menee paljon kaupaksi Dioria ja Marc Jacobsia. 

Vierailija
18/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel eau fraiche on oma suosikkini samoin jotkut Cleanin tuoksut

Vierailija
19/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Dior portofino on edt, eli ei parfyymi, joutuu tuoksauttaman lisää jos haluaa voimakkaamman tuoksun. Ei ole kovin yleinen tuoksu, sitruksinen, itselleni sopii hyvin.

t:se portofinon käyttäjä

Vierailija
20/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Tämä on kyllä kamalista kanalin tuoksu, jonka tunnistaa jo metrien etäisyydeltä. Paljon halvemmalla pääset suihkauttamalla Raid-kärpäsmyrkkyä ihollesi, sillä se tuoksuu aivan samalta.

Turha väittää, että jonkun iho tekisi tästä tuoksusta vastenmielisen, sillä ihan jokaikisellä Angelia käyttävällä on ympärillään kärpäsmyrkyn tuoksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi