Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko yh äiti tyytymään vain sellaiseen mieheen minkä saa?

Vierailija
13.03.2025 |

Vai onko varaa valita? Eikai kukaan muuten miehekseen ota jotain alkoholin suurkuluttajaa.

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on "incel"?

Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.

Vierailija
62/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisten ei ole pakko ottaa yhtään ketään. Saati tyytyä. Eikä miestenkään tarvi.

Elämä on raskasta muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oken yh, asun hyvällä alueella kivassa kodissa ja minulla on hyvä, antoisa koulustani vastaava työ. Palkka on hyvä. Pystyn itse mahdollistamaan minulle ja lapsilleni hyvän elämän. En todellakaan etsi miestä tähän, saati sitten ketä tahansa miestä.

Vierailija
64/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Jokainen parisuhteessa oleva on ottanut sellaisen kumppanin jonka sai. Kukaan ei ole parisuhteessa sellaisen kanssa jota ei ole saanut. Ihan riippumatta siitä onko mies vai nainen, yh vai lapseton, vanha vai nuori. 

Vierailija
65/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäri on ongelma jätettä.

Vierailija
66/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia useammalle miehelle, se tiputtaa väkisinkin naisen markkina-arvoa, olkoot sitten siivooja tai aivokirurgi.

Vierailija
67/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan prinsessa pyöri kertomansa mukaan nuorena huumepiireissä ja sai yhden yön suhteesta pojan. Meni sittemmin naimisiin Norjan kruununprinssin kanssa. Muuten mennyt hyvin, mutta terveys on huono ja pojasta suuri huoli.

Vierailija
68/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta sen verran katsoa ettei ole lapsiinsekaantuja,rikollinen tai muuten vaarallinen lapsille.

Vierailija
69/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tämä yhjäte toi suhteeseen omaisuutta ja rahaa lasten lisäksi. Miehellä ei ollut kumpaakaan, työpaikka sentään oli. 

On elättänyt appiksia miehen rinnalla, mahdollistanut ja osallistunut 4 taloraksaan vuosien mittaan. Antanut miehen rakentaa uraansa yhteisen hyvän vuoksi ja hoitanut oman työnsä, lapset ja kodin. Hoitanut apen hautaan ja anopin (lopultakin) hoitokotiin. Miehen ollessa etätöissä ja itse eläkkeellä ruokkii miehen (toki itsensäkin) hyvällä ruualla 2x päivässä ja hoitaa talouden. Miehen ei ole 30 vuoteen tarvinnut miettiä raha-asioita.

Ihan paska nainen!

Vierailija
70/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa sen komeimman miehen joka lopulta pettää. Kiltit miehet olisi hyviä kumppaneita mutta ei naiset niitä halua.

Naiset kaipaavat draamaa elämäänsä. Pitää olla tunteita ja tunneryöppyjä, joita voi sitten analysoida. Kiltin perusmiehen kanssa on liian tasaista.

Vierailija
71/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisesta ja aiemmasta taustasta.

- Jos on lapsia useamman miehen kanssa ja jälleen yh = red flag.

- Jos naisella on odotukset että uusi mies korvaa exän lasten uutena isänä = red flag

- Jos naisella on ongelma miehen lasten tai exän kanssa = red flag

- Jos nainen on tasapainoinen ja asialliset välit oman exän kanssa ja hyväksyy myös uuden miehen lapset ja exän olemassaolon =green flag

- jos uusi mies on lapseton, mies käytännössä päättää haluaako suhdetta vai ei, koska mies voi päättää haluaako ottaa naisen, jolla on lapsia vai etsiä lapsettoman naisen. 

Vierailija
72/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin naisesta ja aiemmasta taustasta.

- Jos on lapsia useamman miehen kanssa ja jälleen yh = red flag.

- Jos naisella on odotukset että uusi mies korvaa exän lasten uutena isänä = red flag

- Jos naisella on ongelma miehen lasten tai exän kanssa = red flag

- Jos nainen on tasapainoinen ja asialliset välit oman exän kanssa ja hyväksyy myös uuden miehen lapset ja exän olemassaolon =green flag

- jos uusi mies on lapseton, mies käytännössä päättää haluaako suhdetta vai ei, koska mies voi päättää haluaako ottaa naisen, jolla on lapsia vai etsiä lapsettoman naisen. 

Mä luulen, että uusperhe - vaikkei helppo ollutkaan, onko ydinperhe? - oli lopulta sikäli onni, että molemmille oli ihan päivänselvää, kumpi on päävastuussa lapsesta. Ajatella että me vedettiin 14 v ilman yhtään vääntöä tästä (ja sen jälkeen  jo monta kaksinkin), onneksi ei tehty yhteisiä.

Vierailija
73/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ero jälkeen sinkkuna 6 vuotta ja voin sanoa, että tarjontaa olisi ollut. Muutamilla treffeillä kävin ja en kokenut, että niissä olisi ollut mitään sen enempää. Elämä oli tosi hyvää ilman miestäkin ja edelleen olen sitä mieltä, että olen ennemmin onnellinen yksin lasten kanssa (kotona enää yksi), kuin huonossa suhteessa, ihan vaan sen vuoksi, että pitäisi olla joku. Viihdyn loistavasti yksin ja yksinolo on myös vastapainoa työlleni, jossa esimiesasemassa olevana joudun olemaan paljonkin asiantuntijoideni saatavilla. Olen siis johtoasemassa it-alalla.

Exääni ja hänen uuteen vaimoonsa mulla on hyvät välit, olimme jopa samassa paikassa lomareissulla taannoin, kaikki lapset mukana.

Mutta niin vain eteen käveli reilu vuosi sitten mies, jonka kanssa elämä on tosi mukavaa, rauhallista ja antoisaa. Kummankaan ei ole tarvinnut tyytyä toiseen, kumpikin hoitaa omat raha-asiansa ja lapsensa

Vierailija
74/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Eikö jokainen joudu olemaan/ tyytymään sellaisen kanssa, jonka saa, jos haluaa jonkun kanssa olla? Toki ehkä kerran vuodessa kuullaan kidnappauksista, mutta muuten.

Näytä mulle ihminen, joka on jonkun kanssa, jota ei saa?

Onhan ihmisillä mielikuvitusystäviäkin, joten kait jollakulla on mielikuvituspartneri, jota ei oikeassa elämässä saanut.

Vierailija
75/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset tyytykö mihinkään huonoihin miehiin. 

Lasten kannalta on paljon parempi kasvaa pelkästään yh-vanhemman kanssa kuin huonon ja lapsia huonosti kohtelevan isä- tai äitipuolen kanssa. Yh:lla pitäisi olla miehelle tai naiselle korkeat kriteerit, ei matalat. Ja erityisen tärkeä kriteeri on, että hän tulee toimeen lasten kanssa.

Vierailija
76/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on "incel"?

Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.

Eli nykyajan höpöhöpö-termejä kuten vaikka vela.

Vierailija
77/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tämä yhjäte toi suhteeseen omaisuutta ja rahaa lasten lisäksi. Miehellä ei ollut kumpaakaan, työpaikka sentään oli. 

On elättänyt appiksia miehen rinnalla, mahdollistanut ja osallistunut 4 taloraksaan vuosien mittaan. Antanut miehen rakentaa uraansa yhteisen hyvän vuoksi ja hoitanut oman työnsä, lapset ja kodin. Hoitanut apen hautaan ja anopin (lopultakin) hoitokotiin. Miehen ollessa etätöissä ja itse eläkkeellä ruokkii miehen (toki itsensäkin) hyvällä ruualla 2x päivässä ja hoitaa talouden. Miehen ei ole 30 vuoteen tarvinnut miettiä raha-asioita.

Ihan paska nainen!

Ok, no jos sinusta siltä tuntuu.

Vierailija
78/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa väljistynyttä synnytyskanavaa, bonuslapsilla.

Tiukkaa pebaa voi pamputtaa jonkin aikaa

Vierailija
79/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte eikä pidä tyytyä. Ilmankin voi olla ja se on paljon viisaampaa.

Tuossa ikäluokassa kaikki äijät on hylkyukkoja. Lentäneet pihalle tai eivät ole ikinä edes kelvanneet kellekään. 

Arvosta itseäsi. Älä tyydy surkimukseen. Hanki laadukkaita seksileluja.

Tiedätkö, mitä yhteistä on nuorekkaan oloisilla ikisinkkumiehillä? Vihje: vastaus jo kysymyksessä. :) 

Vierailija
80/171 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä toinen yh ennemmin elinkumppaniksi. K*kkeliä saa tarvittessa vaikka tinderistä tai baarista.

Sitten tulee riitaa kasvatustavoista on mun lapset ja sun lapset ja. Ei sekään varmuudella toimi.