Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin aseksuaalisen miesystävän?

Vierailija
28.02.2025 |

Kaikki on vain seksin perään ja minä en ole kiinnostunut siitä lainkaan. Ikääkin jo riittävästi.

N62

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ihmisiä joita seksi ei kiinnosta.

Vierailija
2/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Ystävän voit saada miehestä, muttet miesystävää.

Vierailija
4/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako sun ikäisillä miehillä enää olla kykyäkään? Kun tuntuu olevan jo nelikymppisillä vaikeaa. 

Joo joo, varmaan on yksittäisiä poikkeuksia jotka heti ryntää kommentoimaan. Mutta keskimäärin, valistunut arvaukseni on että eipä taida nousta enää. 

Vierailija
5/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole seksi kiinnostanut enää 10 vuoteen, runkkaaminen sen sijaan kiinnostaa.

M38

Vierailija
6/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nuo hommat eivät niin hirveästi kiinnosta, mutta miten tuo juttu sitten oikeastaan eroaisi ystävyydestä? Olisiko kuitenkin pussailua/halailua?

Vierailija
7/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako sun ikäisillä miehillä enää olla kykyäkään? Kun tuntuu olevan jo nelikymppisillä vaikeaa. 

Joo joo, varmaan on yksittäisiä poikkeuksia jotka heti ryntää kommentoimaan. Mutta keskimäärin, valistunut arvaukseni on että eipä taida nousta enää. 

Terveillä ysikymppisilläkin seisoo.

Vierailija
8/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle sitten mistä löysit. En itsekkään jaksa sitä jatkuvaa jyystämistä.

Pussailu ja halailua pitää olla. 

N49

Vierailija
9/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. - Mutta joskus on köynyt omassa rajoittuneessa ja ahtaassa mielessäni, että onko yksi keskeisimpiä syitä sille miksi minusta ja naisesta on useimmiten tullut kaveri tai jopa ystävät parisuhteeseen eteniminsen ja siiä oleminen jäädessä haaveeksi ja uneilmaksi siinä, että en ole itse osannut "riittävän nopeasti" johdattaa ja saattaa "suhdettamme" intiimimmälle tasolle mutta en myöskään osannut tarttua hänen vihjauksiin ja eleisiinsä, että hän olisi halunnut. - Ja naisesta on tullut epäluulosempi minua kohtaan, että haluanko häntä oikeasti edes parisuhteeseen kun olen edennyt niin hitaasti kuin olen kun harva haluaa kokea oloaan, että olisi torjuttu tai koska ovat saaneet sen käsityksen., että miehet haluavat hyvin pian seksiä, jos ovat yhtään kiinnostuneita. 

Vierailija
10/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä löytyy, eri juttu on, saatko miesystävää joka on järkevä !

Vierailija
11/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella moni mies on aivan sekaisin, monessa kodissa asuu naisten hakkaaja.

Vierailija
12/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. - Mutta joskus on köynyt omassa rajoittuneessa ja ahtaassa mielessäni, että onko yksi keskeisimpiä syitä sille miksi minusta ja naisesta on useimmiten tullut kaveri tai jopa ystävät parisuhteeseen eteniminsen ja siiä oleminen jäädessä haaveeksi ja uneilmaksi siinä, että en ole itse osannut "riittävän nopeasti" johdattaa ja saattaa "suhdettamme" intiimimmälle tasolle mutta en myöskään osannut tarttua hänen vihjauksiin ja eleisiinsä, että hän olisi halunnut. - Ja naisesta on tullut epäluulosempi minua kohtaan, että haluanko häntä oikeasti edes parisuhteeseen kun olen edennyt niin hitaasti kuin olen kun harva haluaa kokea oloaan, että olisi torjuttu tai koska ovat saaneet sen käsityksen., että miehet haluavat hyvin pian seksiä, jos ovat yhtään kiinnostuneita. 

Nämä on poikkeuksetta niitä naisia jotka ei edes itse uskalla sitä aloitetta tehdä.

Vierailija
13/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni olisi luotu sinulle. Inhosi ihan kaikkea läheisyyttä. Itse akti sai voimaan pahoin. Itseä sellainen suhde ei taas kiinnostanut. 

Vierailija
14/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex miesystävällä ei seissyt edes 30 vuotiaana. Oli kuulemma omasta mielestään kova naistemies.... Vaikea kyllä uskoa.

Vierailija
15/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliso haukkuu julmilla sanoilla, lopulta-kun olen puolustautunut

asia kääntynyt päälaelleen! 

minä haukun kuulemma häntä.

Vierailija
16/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesoletettu. Ollos hyvä. Saa ottaa.

Vierailija
17/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on poikkeuksetta niitä naisia jotka ei edes itse uskalla sitä aloitetta tehdä.

Uskallan kyllä mutta se, että on elänyt sinkkuna vuosia on jättänyt varmasti jälkensä. - Kun on useamman kerran aikanan tullut torjutuksi, niin se ei ainakaan rohkaise. Mutta ylipäätään minua risoo se, että meitä miehiä osa haluaa pitää aina valmiina seksiin, jos vain kun siihen tilaisuus tulisi. Ja jollemme olisi niin tämä johtuisi siitä, että seksiä ehdottaneessa olisi jotain vikaa, kuten se, että hän olsi ylipainenen tai omaisi mielenterveydellsiä ongelmia tms. Tai sitten haluttomuus tulkittaisiin niin, että mies haluaisi salata jotain seksi ehdottaneelta, joka paljastuisi todennäköisesti jos seksiin edettäsiin.  - - - Yhtä kaikki halua puollutaa sitä, että myös miehellä on oikeus kieltäytyä seksistä, siinä kuin naisella. Tietysti suhteen kannalta on varmasti ongelma edessä, jos seksuaaliset halut ja toiveet seksistä menevät jatkuvasti tai usein ristiin.

Vierailija
18/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todella moni mies on aivan sekaisin, monessa kodissa asuu naisten hakkaaja.

Jottei totuus unohtuisi: monessa kodissa asuu myös väkivaltainen nainen joka hakkaa joko miestään tai sekä miestään, että lapsiaan.

Vierailija
19/19 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex miesystävällä ei seissyt edes 30 vuotiaana. Oli kuulemma omasta mielestään kova naistemies.... Vaikea kyllä uskoa.

Ei se sitä tarkoita, etteikö hänellä olisi seissyt niiden muiden naisten kanssa. 😁