Joutuuko yh äiti tyytymään vain sellaiseen mieheen minkä saa?
Vai onko varaa valita? Eikai kukaan muuten miehekseen ota jotain alkoholin suurkuluttajaa.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottaa sen komeimman miehen joka lopulta pettää. Kiltit miehet olisi hyviä kumppaneita mutta ei naiset niitä halua.
Kiltti tarkoittaa persoonallisuushäiriöistä.
Jokainen mies pettää. Ja sen voi sitten potkaista hankeen.
Jos av-palstaa lukee, niin voi samaan tapaan valita rikkaista status-miehistä.
Ei tartte eikä pidä tyytyä. Ilmankin voi olla ja se on paljon viisaampaa.
Tuossa ikäluokassa kaikki äijät on hylkyukkoja. Lentäneet pihalle tai eivät ole ikinä edes kelvanneet kellekään.
Arvosta itseäsi. Älä tyydy surkimukseen. Hanki laadukkaita seksileluja.
Pedofiilit etsii yh äite, eikä niitä kiinnosta se äiti. Kunpa tämän kaikki vaikeat ja uskottomat isät muistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos av-palstaa lukee, niin voi samaan tapaan valita rikkaista status-miehistä.
Näin ne teemme. Vampataan, käytetään, otetaan rahat ja juostaan. Ja lällätellään pihatontuille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottaa sen komeimman miehen joka lopulta pettää. Kiltit miehet olisi hyviä kumppaneita mutta ei naiset niitä halua.
Vaikea pettää jos ensimmäistäkään saa. Halu pettää voi silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte eikä pidä tyytyä. Ilmankin voi olla ja se on paljon viisaampaa.
Tuossa ikäluokassa kaikki äijät on hylkyukkoja. Lentäneet pihalle tai eivät ole ikinä edes kelvanneet kellekään.
Arvosta itseäsi. Älä tyydy surkimukseen. Hanki laadukkaita seksileluja.
Tuossa ikäluokassa sekä naiset että miehet ovat hylkiötä. Erona vain se että hylkiöäijällä ei ole laösia riesanaan kuten hylkiö-yh:lla. Jokin syyhän siuhenkin on että yh on yh ja se ei ole mikään mairitteleva syy.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä jälkeläisiä on tullut useammankin miehen kanssa, niin tuskin mitään priimaa perheen isukkia saa.
Eivät ne miehet ole alun perinkään priimaa olleet.
En ymmärrä kysymystä. Eikö jokainen joudu olemaan/ tyytymään sellaisen kanssa, jonka saa, jos haluaa jonkun kanssa olla? Toki ehkä kerran vuodessa kuullaan kidnappauksista, mutta muuten.
Näytä mulle ihminen, joka on jonkun kanssa, jota ei saa?
Ei. Suomessa naisen ei myöskään ole pakko olla parisuhteessa jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli komea mutta kiltti mies. Ja niin saatanan tylsä. Huono sängyssä.
Minulla on lapsia kahden eri miehen kanssa. En ole suostunut tyytymään, uuden kumppanin valinnassa, vaan käynyt monet "ekat treffit" eri ihmisten kanssa. Nyt on löytynyt helmi, kenen kanssa olen seurustellut useamman kuukauden. Työssäkäyvä, ei käytä tupakkaa, ei käytä alkoholia, hyvä huumori, seksi sujuu.
Olin yh-äiti kymmenen vuoden ajan ja valitsin kyllä miehet ihan itseäni varten. En etsinyt lapsilleni isää. Heillä oli isä.
Eikö yh saa valkata paksuinta lompakkoa elättään, voi kyynel.
Ei voi valita, joutuu antamaan peräaukkoa juopolle sedälle, saa siten kauniita mekkoja ja lahjoja lapsille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli komea mutta kiltti mies. Ja niin saatanan tylsä. Huono sängyssä.
Minulla oli älykäs, komea ja ihana mies. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kainuusta löytyy komeita uroksia. Joo nokka siihen suuntaan.
Miks yh-äiti välttämättä edes haluaisi miehen? En mä ainakaan halua, eikä kukaan muukaan tuntemani yh. Ei ollut tapana tyytyä ennen lasta, ja vielä vähemmän kiinnostaa huono suhde nyt lapsen tultua. Tein lapseni itse klinikalla.
Ylipäänsä outo ajatus, että yh tarvitsee välttämättä puolison.
Mikä takapajuinen ajatus on,että yh joutuisi tyytymään siihen miehen minkä saa!eiköhän niitä ottajia ole ollut sen verran, että kyllä sitä ihan on kuule päässyt valkkaamaan.
Taisit tarkoittaa elämänkumppani. Elinkumppani viittaa aika vahvasti seksiin.