45+ mies, mitä ajattelet lapsettomasta yli 45+ naisesta? Kelpaako kumppaniksi?
Valitettavasti olen tahattomasti lapseton lähes 50 vuotias nainen. Olen ollut sinkkuna yhtäjaksoisesti 3 vuotta. Muutamia treffejä on takana ja sitten ihan keskusteluja illanviettopaikoissa tai työpaikalla. Olen kokenut, että minun ikäiseni lapseton koetaan hankalaksi ja itsekkääksi ihmiseksi. Yllättäävää kyllä mutta miehet joilla on lapsia, eivät osaa oikein puhua muusta kuin niistä lapsistaan. Meillähän ei ole silloin mitään puhuttavaa. Se, että aletaan esitellä heti 10 min.päästä tapaamisesta lapsen rippikuvia, tuntuu minusta hiukan kiusalliselta ja minun syyllistämiseltä, koska minullahan sellaisia kuvia ei ole esitellä. Tosiasiahan on, että jos nainen esittelee oman taaperonsa kuvia vaikka työpaikalla, niin kiviä kiinnostaa. Nyt vaan pitäisi olla kiinnostunut, koska jotain puhuttavaahan sitä tutustumisvaiheessa pitäisi kehitellä. Miten on miehet? Olenko tulkinnut vain väärin? Tai onko muilla lapsettomilla naisilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (112)
Joo ap.na olisin ennemminkin huolestunut silloin, jos miehelle pitäisi esitellä 5 lasta, 4 eri isän kanssa tehtynä.
Mitä hemmettiä sellaisella naisella tekee?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua katsella toisen miehen siittämiä lapsia rakastamallaan naisella. Se on vaan fakta. Mies haluaa ajatella, että nainen oli neitsyt kun he tapasivat. Lapseton nainen on ainakin fantasiatasolla neitsyt.
Miksi ne sitten luulevat, että nainen haluaa katsoa toisen naisen synnyttämiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, jos ei kuvittele, että vielä lähtisin lapsentekohommiin.
Todella harva yli 45 vuotias saa lapsia vaikka haluaisikin. Miehet on tässä aika harhaisia. Jos raskautuminen onnistuisi, niin melko varmasti se päättyisi keskenmenoon. Tulevat vaihdevuodet jo alkaneet suurimmalla osalla vaikuttaa.
Yli 45-vuotias voi tulla vielä raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen.
Downit ei ole terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua katsella toisen miehen siittämiä lapsia rakastamallaan naisella. Se on vaan fakta. Mies haluaa ajatella, että nainen oli neitsyt kun he tapasivat. Lapseton nainen on ainakin fantasiatasolla neitsyt.
Itselläni noin 40 vuotiaalla heteromiehellä on ns. poikuustallella, enkä ymmärrä mitä edes tekisin sillä tiedolla kuinka monta seksikumppania jollain naisella on ta on ollut. - Vai pitäisikö minun kenties pelätä vertailua tai kokea riittämttömyyttä ja tai ainaostaan ryhtyä inceliksi, joka rääkyy ja parkuu kun naiset ovat sellaisia ja tai tällaisia josta seuraa sitten sitä ja tätä, joka sitten olsi kuitenkin jollain tavoin väärin. Mitä tuollainen ulina auttaisi? - Tuskin ainakaan kovin parantaisi mahdollisuuksiani edetä joku kaunis hetkin jonkun naisen kanssa harrastamaan seksiä tai vaikka vain kävelemään hänen kanssa käsikkäin ja syömään jätskit katsellen auringonlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein vastaavia kokemuksia. Deittailin 43-vuotiaana ja lapsettomana menekkiä olisi ollut tosi paljon. Ei tullut mitään kokemusta että minua olisi pidetty jotenkin hankalana tai itsekkäänä. Monella deittailemallani miehellä oli tosiaan jo itsellään lapsia ja heidän mielestään tuntui olevan vain hyvä että minulla ei ole, koska kahden vuoroviikkovanhemman tai yksinhuoltajan suhteessa olisi ollut aikatauluissa sovittelemista.
Miehet puhui kyllä paljon lapsistaan, mutta myös muusta. Tapailin myös lapsettomia mutta kainaloon jäi kahden teinin vuoroviikkoisä ja siellä on nyt pysynyt jo useamman vuoden.
Luin vielä aloituksen uudelleen ja täytyy lisätä etten kokenut mitenkään syyllistävänä tai kiusallisena katsella kuvia miesten elämän tärkeistä asioista. Minusta ne olivat kiinnostavia. Itsekin kerroin
Hyi, olisipa epämiellyttävää, että oma vanhempi alkaisi heti esitellä kuviani jollekin ventovieraalle. Onneksi eivät olleet koskaan tuollaisia.
Tietysti kelpaa jos rakastun häneen.
Mieluummin lapseton kumppani mutta tosiaan rakkaus on must.
Kukaan ei kelpaa kuin pariksi yöksi jos en rakastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harva yli 45 vuotias saa lapsia vaikka haluaisikin. Miehet on tässä aika harhaisia. Jos raskautuminen onnistuisi, niin melko varmasti se päättyisi keskenmenoon. Tulevat vaihdevuodet jo alkaneet suurimmalla osalla vaikuttaa.
Downit ei ole terveitä.
Voi saada vielä terveen lapsen. Suvusta löytyy.
Ei toki ole taattua, että saa, jos raskaus ylipäätään edes onnistuu.
+58-vuotias mies voisi luoda vakavaraisen taloudellisen tulevaisuuden. Emännältä löytyisi aina haluamiaan kosmetiikka- ja hygieniatuotteita kaapista. Myös vaate- ja kenkäpuoli olisi aina kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Downit ei ole terveitä.
Voi saada vielä terveen lapsen. Suvusta löytyy.
Ei toki ole taattua, että saa, jos raskaus ylipäätään edes onnistuu.
Ohis raskaus ei aina onistu oli ikää miten paljon tai vähän tahansa. - Muun kuin terveen lapsen voi saada tai olla saamatta minkä ikäisenä tahansa. - Toki riksit kasvaa iän karttuessa mutta jos ei halua missään nimessä saada muuta kuin 100% varmuudella terveen lapsen, niin on parempi olla synnyttämättä ensimmäsitäkään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa, todennäköisesti itsekäs ihminen ja lastenvihaaja. Vihaisi siis myös minun lapsiani / lastenlapsiani. Mutta lapsettomille miehille varmasti sopivia.
M50, kolme aikuista lasta
Etkö sä osaa lukea, vai etkö ymmärrä sanojen merkityksiä? Vai kenties molemmat?
Mitä vaikeaa tuossa nyt on ymmärtää? Mielipide siinä missä vela-hullujenkin mielipide. Oletko ryypännyt aivosi pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa, todennäköisesti itsekäs ihminen ja lastenvihaaja. Vihaisi siis myös minun lapsiani / lastenlapsiani. Mutta lapsettomille miehille varmasti sopivia.
Mitä vaikeaa tuossa nyt on ymmärtää? Mielipide siinä missä vela-hullujenkin mielipide. Oletko ryypännyt aivosi pilalle?
Kyse olikin siitä, että SINÄ et tainnut ymmärtää.
Itse olen halunnut aina lapsetonta naista, mielellään introverttia. En oikein jaksa edes omia sukulaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni noin 40 vuotiaalla heteromiehellä on ns. poikuustallella, enkä ymmärrä mitä edes tekisin sillä tiedolla kuinka monta seksikumppania jollain naisella on ta on ollut. - Vai pitäisikö minun kenties pelätä vertailua tai kokea riittämttömyyttä ja tai ainaostaan ryhtyä inceliksi, joka rääkyy ja parkuu kun naiset ovat sellaisia ja tai tällaisia josta seuraa sitten sitä ja tätä, joka sitten olsi kuitenkin jollain tavoin väärin. Mitä tuollainen ulina auttaisi? - Tuskin ainakaan kovin parantaisi mahdollisuuksiani edetä joku kaunis hetkin jonkun naisen kanssa harrastamaan seksiä tai vaikka vain kävelemään hänen kanssa käsikkäin ja syömään jätskit katsellen aurin
Se on just näin. Naisensaantia edesauttaa se, ettei vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin siitä, että SINÄ et tainnut ymmärtää.
Otsikko on. "45+ mies, mitä ajattelet lapsettomasta yli 45+ naisesta? Kelpaako kumppaniksi?" En pidä, kelpaako kumppaniksi - ei: Mitä en ymmärtänyt?
Ei sillä oo merkitystä. Itellä ei oo lapsia, mutta, suhtaudun lapsiin positiivisesti, oon myös lukenut kasvatustieteitä. Lapset on ihan normi asia elämässä, mutta ei niiden puute mitään vaikuta, jos on asian kanssa on sujut, eikä yleisesti suhtaudu lapsiin vihamielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli et ymmärrä sanojen merkityksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin siitä, että SINÄ et tainnut ymmärtää.Otsikko on. "45+ mies, mitä ajattelet lapsettomasta yli 45+ naisesta? Kelpaako kumppaniksi?" En pidä, kelpaako kumppaniksi - ei: Mitä en ymmärtänyt?
Lue nyt vaan se aloitus kaikessa rauhassa uudelleen ja anna sitten upota tajuntaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin siitä, että SINÄ et tainnut ymmärtää.Otsikko on. "45+ mies, mitä ajattelet lapsettomasta yli 45+ naisesta? Kelpaako kumppaniksi?" En pidä, kelpaako kumppaniksi - ei: Mitä en ymmärtänyt?
Selvä, turha ruokkia trollia.
tässä on totuus. itse valitettavasti haksahdin suhteeseen naisen kanssa jolla oli lapsi totaalikusipään kanssa. ei enää ikinä. olen mielummin vaikka loppuelämäni sinkku.