Millaisista ihmisistä koirat pitää
Olen huomannut, että koirani viihtyy erityisesti rauhallisten, lempeiden ja miestäni muistuttavien ihmisten seurassa. Jotka tykkäävät eläimistä, mutta eivät tunkeile liikaa.
Millaisista ihmisistä koirat yleensä tykkää?
Kommentit (12)
Joka antaa herkkuja ja vie lenkille
Sellaisista jotka ne aistivat että ovat hyviä ihmisiä
Aika moni on työntämässä kättä silitykseen tai haluaa hallita lasta tai koiraa. Mutta jos et tunge iholle/turkille, se tulee silitettäväksi itse kun sille sopii. Rauhalliset ihmiset on parhaita muutenkin.
Koirat pitävät sellaisista ihmisistä, jotka tykkäävät koirista.
Minun uroskoirani suosii selkeästi naisia. Ei tykkää miehistä yhtään, vahtii heitä aivan eri lailla kuin naisia.
Ei ole tullut vastaan ihmistä josta koirani ei tykkäisi.
Huomionkipeistä narsisteista, jotka eivät kelpaa ihmisille, koska kukaan ei pidä oman navan tuijottelijoista.
Niistä jotka ei ole agressiivisia ja jotka ei pelkää, viha näkyy silmistä ja pelko haisee koiran nenään, erittyy tiettyjä hormoneja. Samoin kuin joidenkin lääkkeiden haju joka tulee ihon läpi vierottaa koiraa pois. Ja vierasta koiraa ei taputeta pään päälle vaan rapsutetaan alaleuan kautta kämmen avoinna.
Koirat kyllä tietää, kuka niistä tykkää. Olen itse koirien suosiossa. Jos kyläpaikassa on koira, se hakeutuu yleensä istumaan syliini koko illaksi ja jos ei mahdu, makaa jaloissani ja luo hartaita katseita minuun.
Jos kun ohitan koiran ulkona, käännyn katsomaan taakseni ja useimmiten koira on pysähtynyt katsomaan perääni. Olen huomannut, että jopa tien toisella puolella kulkeva koira saattaa sihtailla minua ikään kuin tunteakseen. Tykkään kaikista eläimistä.
Pelkästään kultaisista noutajista
Up