Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45+ mies, mitä ajattelet lapsettomasta yli 45+ naisesta? Kelpaako kumppaniksi?

Vierailija
12.03.2025 |

Valitettavasti olen tahattomasti lapseton lähes 50 vuotias nainen. Olen ollut sinkkuna yhtäjaksoisesti 3 vuotta. Muutamia treffejä on takana ja sitten ihan keskusteluja illanviettopaikoissa tai työpaikalla. Olen kokenut, että minun ikäiseni lapseton koetaan hankalaksi ja itsekkääksi ihmiseksi. Yllättäävää kyllä mutta miehet joilla on lapsia, eivät osaa oikein puhua muusta kuin niistä lapsistaan. Meillähän ei ole silloin mitään puhuttavaa. Se, että aletaan esitellä heti 10 min.päästä tapaamisesta lapsen rippikuvia, tuntuu minusta hiukan kiusalliselta ja minun syyllistämiseltä, koska minullahan sellaisia kuvia ei ole esitellä. Tosiasiahan on, että jos nainen esittelee oman taaperonsa kuvia vaikka työpaikalla, niin kiviä kiinnostaa. Nyt vaan pitäisi olla kiinnostunut, koska jotain puhuttavaahan sitä tutustumisvaiheessa pitäisi kehitellä. Miten on miehet? Olenko tulkinnut vain väärin? Tai onko muilla lapsettomilla naisilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa, jos ei kuvittele, että vielä lähtisin lapsentekohommiin.

Todella harva yli 45 vuotias saa lapsia vaikka haluaisikin. Miehet on tässä aika harhaisia. Jos raskautuminen onnistuisi, niin melko varmasti se päättyisi keskenmenoon. Tulevat vaihdevuodet jo alkaneet suurimmalla osalla vaikuttaa. 

Yli 45-vuotias voi tulla vielä raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen.

Vierailija
22/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että puhuvat lapsistaan, jos ne lapset ovat vielä alaikäisiäkin, ei kai se haittaa? Ei varmasti kukaan sinua syyllistä, ja haluavat alusta asti tehdä selväksi, mitä heidän elämäänsä kuuluu. Mieluummin noin päin. Yrittäisin sinuna löytää seuraa ja treffikumppania jonkin harrastuksen tai yhteisen mielenkiinnon parista, jotta teillä olisi jo alusta asti enemmän juteltavaa, miehellä lapsia tai ei. Jos löydät lapsettoman miehen tuossa ikäluokassa, onko hän omasta halustaan lapseton olisi ainakin minulle aika tärkeä asia, koska muuten voisi kuvitella, että hän dumppaa minut jonkun nuoremman ja synnyttämään kykenevän naisen vuoksi jossain vaiheessa. Samassa ikäluokassa olen myös lapsettomana sinkkuna, mutten etsi seuraa. Harrastusten kautta kuitenkin tapaan usein ikäluokkani miehiä, jotka ovat osoittaneet myös kiinnostustaan (itse taas en halua suhteeseen kenenkään kanssa tällä hetkellä), eli ainakin puhuttavaa ja yhteistä olisi tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä ihan päinvastainen kokemus. Nimenomaan lapseton nainenhan on kuuminta kamaa sekä lapsettomien että lapsellisten miesten keskuudessa varsinkin siinä vaiheessa kun perheen perustaminen ei enää ole asialistalla. Miehethän ovat juuri niin kaksinaismoralisteja että heillä saattaa kyllä olla omat kersat, mutta silti ensisijainen toive on, että naisella ei niitä ole.

Näin on. Osa isämiehistä vielä jättää kertomatta että heillä on lapsia jotta pääsisivät velan kanssa treffeille, vaikka minulla lukee selvästi profiilissa että etsin lapsetonta kumppania. Pari kertaa olen kysynyt mikä logiikka tässä on. Vastaukset olivat luokkaa "En ymmärrä miksi se olisi sulle ongelma". Ei tarvitsekaan ymmärtää, kunhan kunnioittaa toiveitani.

t. 47-v vela

Vierailija
24/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva yli 45 vuotias saa lapsia vaikka haluaisikin. Miehet on tässä aika harhaisia. Jos raskautuminen onnistuisi, niin melko varmasti se päättyisi keskenmenoon. Tulevat vaihdevuodet jo alkaneet suurimmalla osalla vaikuttaa. 

Sen vuoksi ehkäisyn voi jo huoletta jättää pois viimeistään tuossa iässä.

Vierailija
25/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainen 100 kertaa mieluummin kun nainen jolla on lapsi!

Vierailija
26/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sillä teen?

M48

No mitä just sun sitten pitäisi tehdä? Miten ees eksyit tähän keskusteluun? 

Vierailija
27/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä ihan päinvastainen kokemus. Nimenomaan lapseton nainenhan on kuuminta kamaa sekä lapsettomien että lapsellisten miesten keskuudessa varsinkin siinä vaiheessa kun perheen perustaminen ei enää ole asialistalla. Miehethän ovat juuri niin kaksinaismoralisteja että heillä saattaa kyllä olla omat kersat, mutta silti ensisijainen toive on, että naisella ei niitä ole.

miehet kaksinaismoralisteja?! just joo.

Vierailija
28/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi... 

Vierailija
29/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on tapana puhua itselleen tärkeistä asioista.

Joillekin se on koirat

Toisille autot

Kolmansille talonrakennus.

Minua ei koirat, autot tai rakentaminen kiinnosta pätkän vertaa, lapseni ovat minulle ne tärkeimmät.

Jos tämä seikka on deittinaiselle turnoff, niin on turha jatkaa deittailua, koska tärkeysjärjestykseni ei muutu.

M42, kolme lasta

Yökkäsin hieman.

Vierailija
30/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on tapana puhua itselleen tärkeistä asioista.

Joillekin se on koirat

Toisille autot

Kolmansille talonrakennus.

Minua ei koirat, autot tai rakentaminen kiinnosta pätkän vertaa, lapseni ovat minulle ne tärkeimmät.

Jos tämä seikka on deittinaiselle turnoff, niin on turha jatkaa deittailua, koska tärkeysjärjestykseni ei muutu.

M42, kolme lasta

Yökkäsin hieman.

tukehdu siihen

Vierailija
31/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton 45+,  ei rahan eikä ajan menoa lapsiin. Ei säätöä ex:n kanssa lasten takia. Ei lastenlasten hoitovuoroja. Jos vielä on kaunis, varakas, koulutettu, rento. Seksuaalisesti aktiivinen, paikatkaan ei ole löystynyt. Kumma, jossei vientiä ole.

Vierailija
32/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile niitä lapsettomia miehiä, kun olet itsekin lapseton. Varmaan enemmän yhteistä sellaisten kanssa. 

Vierailija
33/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa, todennäköisesti itsekäs ihminen ja lastenvihaaja. Vihaisi siis myös minun lapsiani / lastenlapsiani. Mutta lapsettomille miehille varmasti sopivia.

M50, kolme aikuista lasta

Vierailija
34/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en vuosia sinkkuna eläneenä miehenä aktiivisesti harrasta yhden yön juttuja ja varmasti saattaisin itse vähän himmailla sänkyyn etenemisen kanssa, mutta ainakin nyt mielessä käy, että 46 vuotiaana en vielä koe olevani niin vanha tai niin nuori, että osaisin ajatella, että minua haittaa lainkaan vaikka saisin seksitaudin (, kunhan vain pääsisin vuosien jälkeen harrastamaan seksiä). 

Vierailija
35/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton 45+,  ei rahan eikä ajan menoa lapsiin. Ei säätöä ex:n kanssa lasten takia. Ei lastenlasten hoitovuoroja. Jos vielä on kaunis, varakas, koulutettu, rento. Seksuaalisesti aktiivinen, paikatkaan ei ole löystynyt. Kumma, jossei vientiä ole.

Tuollaisen naisen ei kannata missään nimessä tuhlata aikaansa lapsistaan jankuttavaan ja exänsä suuntaan kumartelevaan mieheen.

Vierailija
36/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua katsella toisen miehen siittämiä lapsia rakastamallaan naisella. Se on vaan fakta. Mies haluaa ajatella, että nainen oli neitsyt kun he tapasivat. Lapseton nainen on ainakin fantasiatasolla neitsyt. 

Vierailija
37/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin uroksetkin tappavat toisen uroksen siittämät penikat kun haluavat pukille. 

Vierailija
38/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehkä katse +58-vuotiaisiin miehiin? 

Vierailija
39/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että kovinkin monella 45+ ikäisellä naisella on vielä lastenteko mielessä? Taisit aikoinaan skipata ihmisbiologian tunnit? 

Niin. Totta.

40+ nainen on kieltämättä aika rupu.

No ei kaikki ole. Ex- vaimoni on yli 50 ja tosi hyväkuntoinen ja kaunis, jostain syystä ei löydä kumppania. Tai no niin, luonteessa on jotain mitä en minä tai moni muukaan siedä. 

Nuoruudenheilani, yli viisikymppinen hänkin, leski, on edelleen luonnonkaunis ja ystävällinen mutta ei halua vielä etsiä uutta suhdetta, miehen menettäminen on liian tuore asia.

Taitaa olla niin että fiksut ja hyvännäköiset ovat varattuja tai muuten ei käytettävissä.

Minulle ei mitään väliä onko naisella lapsia vai ei, sittenhän sen touhun vasta näkee kun tutustutaan. Monella nelivitosella ei ainakaan pieniä lapsia ole ja ihan sama jos ei ole ollenkaan.

Vierailija
40/112 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa, todennäköisesti itsekäs ihminen ja lastenvihaaja. Vihaisi siis myös minun lapsiani / lastenlapsiani. Mutta lapsettomille miehille varmasti sopivia.

M50, kolme aikuista lasta

Etkö sä osaa lukea, vai etkö ymmärrä sanojen merkityksiä? Vai kenties molemmat?