Kolmen tonnin autoon tulossa tonnin remppa - mitä tekisit?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Meikäläinen ei pelkää ketään😡
Mars🕺mars🕺vaaroja päin 🤯
Vaikka karhu tulisi vastaan 😤🐻
Me tehdään sille näin 👊💥💥💥
Maa jo järkkyy ja järisee😵
Kaikki kohta tärisee 🥴
Vapisee😣hikoilee😰hytisee😬
Kyllä täältä pesee😡👊💥💥💥
Täältä pesee💀
Tältä pesee😈
Täältä pesee😤👊💫💫
Kyllä täältä pesee👊💥💥💥
ei sitten tyhmenpää lorua, tämä kirjoittaja on joka päivä jonkun pitkän jutun sotkija
Meikäläinen rynnii kuin nuori hirvi 😎
Metsässä rytisee 😬
Meikäläinen liitää ku Batman ja Robin 🤩
Ilmassa jyrisee 🤯
Täältä pesee 😡👊💫💫
Täältä pesee 🤣
Täältä pesee📢
Kyllä täältä pesee💀
Kannattaa katsoa mitä kunnossa olevat käytetyt tänä päivänä maksavat...
Jos auto muuten hyvä niin ehdottomasti korjaa, käytetyt ihan järkyttävän hintaisia tänän päivänä. Esim auto joka 10v sitten maksoi 5k, on tänä päivänä 10k jos vertaa samanikäisiä ja yhtä paljon ajettuja nyt vs 10v sitten.
Eli hyvin voi olla että yli 10k saa laittaa jos haluaa tilalle ok-kuntoisen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa mitä kunnossa olevat käytetyt tänä päivänä maksavat...
Jos auto muuten hyvä niin ehdottomasti korjaa, käytetyt ihan järkyttävän hintaisia tänän päivänä. Esim auto joka 10v sitten maksoi 5k, on tänä päivänä 10k jos vertaa samanikäisiä ja yhtä paljon ajettuja nyt vs 10v sitten.
Eli hyvin voi olla että yli 10k saa laittaa jos haluaa tilalle ok-kuntoisen.
Noissa myynnissä olevissa muutaman tonnin autoissa on aina iso riski ostajalla. Kun jokainen varmasti ymmärtää, että moni laittaa auton myyntiin siinä vaiheessa kun olettaa lähitulevaisuudessa tulevan isoja vikoja. Härskeimmät myyjät jopa ihan tietävät vakavista ongelmista autossa ja onnistuvat pistämään "vahingon kiertämään" ennen kuin se pommi räjähtää.
Siinä mielessä jos on itse omistanut pitkään auton ja siitä on pidetty jatkuvasti hyvää huolta niin auto voi olla yllättävän toimintavarma käyttöpeli. Eihän auton ikä sinänsä ole ongelma jos siihen on uusittu kuluvia osia jatkuvasti ja muutenkin tehty huollot ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17730698/toyota-on-suomen-hinatuin-auto…! 🍿😲
Ei varmaan suuri yllätys, että automerkki jota on myyty Suomessa ylivoimaisesti eniten näkyy myös näissä tilastoissa. Pitäisi suhteuttaa hinausten määrä kyseisen automerkin kokonaismäärään autokannasta.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin ihka uuden MB:n. Rahalla saa.
Mutta ei järkeä. Arvo romahtaa muutamassa vuodessa. Mutta kiva saamme verotuloa.
No jos ei läpi ruosteessa niin korjauttaisin. Eihän tuolla ole ajettu paljon mitään. Ostat vaikka kymppitonnin auton nyt niin mikä tahansa monen tonnin remontti voi olla edessä jo huomenna tai ainakin myyjän takuun päätyttyä, jos sellaisen edes saat. Ja tollasenkin 10 tonnin kotteron arvo alenee tonnin vuodessa ajoit tai et.
Sen verran vähän ajettu, että korjauttaisin. Tuon jälkeen ajaa vielä pitkään, siis jos ei ole muuten jatkuvasti vaihtamassa.
Paaliin ja sitten Ostat teslan ja vedät käden tervehdykseen
Nykyään saa uusia leasing autoja 300€/kk vuokralla, miksi ihmeessä edes ostaa omaa autoa.
Kun kyseessä on japsi noin vähillä kilometreillä, ehdottomasti laitat kuntoon. Todennäköisesti saat ajaa seuraavat 100-200 tkm huoletta, ellei ruoste r*aiskaa koria ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa uusia leasing autoja 300€/kk vuokralla, miksi ihmeessä edes ostaa omaa autoa.
300 € / kk = 3600 € vuodessa
Paljon halvemmaksi tulee tuolla vanhalla autolla liikkuminen. Sitä voi ostaa vaikka joka vuosi uuden 3000 € auton ja silti jää rahaa säästöön.
Huoltaisin kyllä, mutta tilaamalla itse oikeat osat ulkomailta (varmista ensin huoltamolta mitä osia pitää tilata), voi saada huollon hinnan putoamaan lähes puolella. Itse tilaan nykyisin aina tarvittavat osat ulkomailta ja sitten kilpailutan osien vaihdon Auto Jerryssä ja aina joku pikku nyrkkipaja jossain Tattiksella vaihtaa osat näppärästi ja edullisesti. Näin olen saanut kaikki huollot vähintään puoleen hintaan siitä, mitä se aluksi oli.
Vierailija kirjoitti:
Huoltaisin kyllä, mutta tilaamalla itse oikeat osat ulkomailta (varmista ensin huoltamolta mitä osia pitää tilata), voi saada huollon hinnan putoamaan lähes puolella. Itse tilaan nykyisin aina tarvittavat osat ulkomailta ja sitten kilpailutan osien vaihdon Auto Jerryssä ja aina joku pikku nyrkkipaja jossain Tattiksella vaihtaa osat näppärästi ja edullisesti. Näin olen saanut kaikki huollot vähintään puoleen hintaan siitä, mitä se aluksi oli.
Kannattaa olla varovainen noiden nyrkkipajojen kanssa. Monet niistä tekee todella huonoa työtä. Vaikeinta on tietää kuka on luotettava ja kuka ei. Aika hyvin kuitenkin pätee sama nyrkkisääntö kuin minkä tahansa muunkin asian ostamiseen: älä ikinä osta sitä kaikista halvinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen noiden nyrkkipajojen kanssa. Monet niistä tekee todella huonoa työtä. Vaikeinta on tietää kuka on luotettava ja kuka ei. Aika hyvin kuitenkin pätee sama nyrkkisääntö kuin minkä tahansa muunkin asian ostamiseen: älä ikinä osta sitä kaikista halvinta!
Ainiin, unohdin tietysti mainita, että autokorjaamon saama palaute tulee myös ottaa huomioon nyrkkipajaa valittaessa. Toistaiseksi ei ole koskaan tarvinnut pettyä. Parhaimmillaan tonnin remontti on maksanut itse ostettujen osien ja vaihdon kanssa 350 eur.
Miksei pelle ap osaa sanoa että mikä siinä saatanan rouskussa on vikana? Aivan turha aloitus, vie paska paalattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, unohdin tietysti mainita, että autokorjaamon saama palaute tulee myös ottaa huomioon nyrkkipajaa valittaessa. Toistaiseksi ei ole koskaan tarvinnut pettyä. Parhaimmillaan tonnin remontti on maksanut itse ostettujen osien ja vaihdon kanssa 350 eur.
Epämääräiset nyrkkipajat on ahkeria kirjoittamaan itse-itselleen arvosteluita nettiin. Kehutaan ja ylistetään miten hyvää työtä ja alhaiset hinnat. Täysin häikäilemättömästi yritetään saada lisää asiakkaita. Autokorjaamoala on kaikenkaikkiaan tosi huonossa maineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Vuosimalli 2005.
3000 auto!?! HAHAHAAHAHAHAHAHAH!
Paremminkin 500! Jos toimii!
Alapeukuttavat imbesillit! Suomessa 20-vuotinen auto päätyy romuttamolle.
Jaa mulla 32 vuotta vanha lexus ls400 ja hyvin vielä toimii, juuri tuli taas vuoden leima siihen,Bensaahan tuommoinen v8 lotkotin juo paljon mutta ajoa tulee niin vähän että ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 € / kk = 3600 € vuodessa
Paljon halvemmaksi tulee tuolla vanhalla autolla liikkuminen. Sitä voi ostaa vaikka joka vuosi uuden 3000 € auton ja silti jää rahaa säästöön.
Nämä on näitä valintoja,jotkut tykkää ja haluaa ajaa uudella autolla.
Ole huoleti ja korjauta. Kohta menee tuhansia hybridiautoja purkaamoille akkuvian takia.