Linda Brandt-Ahde : Uimahallikohu
Toivottavasti tutkinta aloitetaan uudelleen, ja tutkinnan tappoon osallistuneet viranomaiset tutkitaan myös perin pohjin.
Viranomainen ei voi vedota mm. resusrssipulaan missään tilanteessa, se on laitonta!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d0856…
Kommentit (309)
Näitähän 'etuja' nää kokoomuslaiset just ajavat työnantajille, että potkut helposti keksityistä syistä.
Kuinka rikas voi äänestää kokoomusta? No niin rikas että pärjää ilman töitä.
Muiden ei kannata äänestää jos vähänkin on älyä.
Asa on ehdottomasti tutkittava, vai onko jo LPRn poliisikin ja uimahallin johto korruptoitunut? Muka resurssipula...haha, näköjään ei pystytä edes tämän kokoista asiaa hoitamaan? Kummasti tämä "etkö tiedä kuka minä olen"-henkilö yrittää poistaa netistä kaikkia ihmisten kommentteja, siinä kuitenkaan onnistumatta, syyllisyys painaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Linda varmasti ollu syytön siihen että lippuluukulla nous myrski. Mutta yleensä riitelyyn tarvitaan kaks osapuolta ja onhan se nyt selvä että siinä kassassa oli jotain mätää.
Viimeiseen 10 vuoteen yks työsuhde kestäny yli vuoden kaikki muut menny katki alle vuodessa.
Tää kassahenkilö oli saamassa kenkää jo ennen tätä Linda casea. Sitten hänelle kävi tällainen onni että Linda tuli luukulle ja sai siitä itselleen oivan "syyn" potkuilleen.
Toki...
Tuskin hänen työsä jatkumista edisti se että tekee rikosilmoituksia asiakkaista kun tapahtuu vähän hankala asiakaspalvelutilanne.
Ja se hämmästyttää että miten tää ei oo haastanut Lappeenrannan kaupunkia noista potkuista. Eihän Linda hänelle kenkää antanut vaan Lappeenrannan kaupunki. Joten jos on kohdannut tässä kauhean vääryyden niin luulis että virittelis rikosilmoituksen
Kassan haukkuminen oli syvältä.
Jussikin teki kunnianloukkaus syytteen, miksei muut saa tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä aikaa harkita tätä tekeekö jutun laittomasta koeaikapurusta. Tässähän on epäilty, että Linda liittyisi jotenkin tähän,mutta eihän kukaan sellaista myönnä. Hän on tehnyt työsuojeluilmoituksen tällaisesta asiakkaasta niinkuin on ehkä ohjeistettu ja ehkä joku on ohjeistanut tekemään rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, mutta ei näitä tutkita kun ei siinä ole muuta tapahtunut kuin aspalle tullut vain mielipaha ei mitään rahallista menetystä ym. Julkisuuteen ei ole tuotu muita koeaikapurku syitä kuin tämä uinninvalvojan tuurausasia syynä oliko muita asioita? Viimeiseen 10 vuoteen yksi yli vuoden kestänyt työsuhde onko faktaa? Entä jos on tarjolla vain määräaikaista työtä tai vuokratyöta? Hyvät työtodistukset...okei harva mitään huonoja edes kirjoittaa
Koeaikapurku voidaan hoitaa helpommin kuin irtisanominen, syyksi voidaan keksiä jotain diipadaabaa. "Olin sairauden vuoksi pois töistä koeaikana niin sitten ilmoitettiin että ei tarvitse enää palata töihin sairasloman jälkeen, työsuhde on purettu koeaikaan vedoten."
>>>>
Oliks sullakin tällainen Kellaridelegaatio:
Kello 15.30 uimahallin kellarin sosiaalitiloihin laskeutui Maritan lisäksi arvovaltainen delegaatio: kaupungin henkilöstöjohtaja Päivi Savilampi-Oikkonen, liikuntajohtaja Pasi Koistinen, Maritan esihenkilö sekä työsuojeluvaltuutettu.
Savilampi-Oikkosen mukaan tällaisen joukon osallistuminen rivityöntekijän koeaikapurkuun oli kaupungilta normaali "manööveri".
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d0856….
Voi helvata, mikä narsisti. Näitä on ihan liikaa valtaapitävissä.
Laitoin Lindalle viestiä ja hän vastasi näin:
Nämä asiat mitä iltapäivälehdessä vihjailtiin/väitettiin nimimerkin takaa, eivät pidä lainkaan paikkaansa. Oikeusvaltiona Suomessa näin vakavat syytökset tulisi mielestäni selvittää poliisin, ei iltapäivälehtien palstoilla anonyymin tarinan kautta. Väitteille ei ole mitään todisteita, koska niitä ei ole olemassa.
Vaikka olen politiikassa mukana, myös minulla on oikeus siihen, että asiat selvittää viranomaiset. Poliisi on asian jo huolellisesti selvittänyt.
Mie toivon, että minun aikaisempi työ kantaa eteenpäin ja ihmiset tuntevat jo minut. Mie en koskaan sosiaalityöntekijänä enkä ihmisenä toimisi miten väitetty. Jokainen saa äänestää itselleen sopivaa ehdokasta.
Toivon sinulle hyvää kevään jatkoa,
Yst Linda
Ei siis myönnä, että olisi toiminut, kuten jutussa on väitetty.
Linda ei ole kotoisin Etelä-Karjalasta vaan Helsingistä, ei todellakaan puhu Lappeenrannan murretta.
Eikö tämän ketjun voisi linkata hänelle sinne faceen tms?
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat mitä iltapäivälehdessä vihjailtiin/väitettiin nimimerkin takaa, eivät pidä lainkaan paikkaansa. Oikeusvaltiona Suomessa näin vakavat syytökset tulisi mielestäni selvittää poliisin, ei iltapäivälehtien palstoilla anonyymin tarinan kautta. Väitteille ei ole mitään todisteita, koska niitä ei ole olemassa.
Vaikka olen politiikassa mukana, myös minulla on oikeus siihen, että asiat selvittää viranomaiset. Poliisi on asian jo huolellisesti selvittänyt.
Mie toivon, että minun aikaisempi työ kantaa eteenpäin ja ihmiset tuntevat jo minut. Mie en koskaan sosiaalityöntekijänä enkä ihmisenä toimisi miten väitetty. Jokainen saa äänestää itselleen sopivaa ehdokasta.
Yst Linda
Ei siis myönnä, että olisi toiminut, kuten jutussa
Vaikuttaisi siltä että ei se tilanne ihan edennyt niin kuin Ilta-Lehti kertoi. Tai ainakin sellaisia juttuja täällä Lappeenrannan suunnalla liikkuu. Vaikuttaa vikaa tähän juttuun löytyvän molemmista osapuolista.
Ei toi Linda varmasti ollu syytön siihen että lippuluukulla nous myrski. Mutta yleensä riitelyyn tarvitaan kaks osapuolta ja onhan se nyt selvä että siinä kassassa oli jotain mätää.
---
Yleensä riidassa tarvitaan kaksi osapuolta... Ei pidä paikkaansa. Esim narsisti (en väitä että tämä riehuja on sellainen, vaikka merkkejä on) saa hyvinkin aloitettua riidan yksipuolisesti ja selittää asian vielä niin, että hän on se syytön osapuoli asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yst Linda
Ei
Eikö sulla Linda ole muuta tekemistä kuin yrittää puhdistaa tahraantunutta mainetta?
Vierailija kirjoitti:
---
Yleensä riidassa tarvitaan kaksi osapuolta... Ei pidä paikkaansa. Esim narsisti (en väitä että tämä riehuja on sellainen, vaikka merkkejä on) saa hyvinkin aloitettua riidan yksipuolisesti ja selittää asian vielä niin, että hän on se syytön osapuoli asiassa.
Tiedä sitten mitä se kertoo että ihmisestä että tekee asiakkaasta rikosilmoituksen kun oma pätevyys ei riitä korjaamaan järjestelmävirhettä ja asiakas vaatii saada käyttää maksamiaan uintikertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Tiedä sitten mitä se kertoo että ihmisestä että tekee asiakkaasta rikosilmoituksen kun oma pätevyys ei riitä korjaamaan järjestelmävirhettä ja asiakas vaatii saada käyttää maksamiaan uintikertoja.
Järjestelmävirhekö se on kun järjestelmä toimii oikein eikä anna maksaa olemattomalla/vanhentuneella/tms. lipulla?
ja asiakaspalvelijan keinot korjata järjestelmävirhe... nyt on kyllä jo todella sekavaa settiä.
Miksei Linda kerro omaa näkemystään? Miksi poistelee kommentteja tileillään?
Rehellisyys kannattaisi. Ja sitten anteeksipyyntö jos korotti hermostuessaan asiakaspalvelijalle ääntään. Monesti näillä tietyillä naistyypin naistyypeillä on tällainen todella ärsyttävä sanaton viestintä, jossa annetaan ymmärtää kaikki se mitä sinä et ole.
Kyseessä on naistyyppi jollaisen kaikki asiakaspalveluammateissa toimivat tuntevat.
vitt u että pistää veren kiehumaan, onneksi en istunut siellä asiakaspalvelijana. Olisi käsirysy ollut aika varma.
Tollaisten takia usko politikkoihin murenee, täys rotta.
iltalehden mukaan ovat kuntosalikavereita. Linda vahvistanut.