Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei ota suihin mielellään?

Vierailija
11.03.2025 |

Miksi naiset ei ota suihin mielellään? Miksi aina niin vastentahtoista vaikka niin monet miehet tykkää siitä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suihinotto ei ole edes nautinnollista jos ei nainen sitä oikeasti halua tehdä. Sen kyllä aistii aina. Parasta on se kun nainen sitä itse kysyy että haluatko...

Vierailija
82/83 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku pick me girlien ketju.. 

Mieskeskeinen heteroseksi on so last season. Ennemmin yksin. 

Olet kyllä päätynyt ihan oikeaan ratkaisuun. Parempi meille miehillekin.

Kyllä kunnon hetero-ovimatto on miesten mieleen. Ei tartte ovimaton orkustakaan piitata ja jos kivusta vinkuu niin antaa vinkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täysjärkisistä miehistä tuntuu älyävän sen että hygienia täytyy olla kunnossa jos suuhoitoa kaipaa. Tässä ongelmana on monen kohdalla kuitenkin sen tajuaminen että "hyvä hygienia" ja "hyvä suuseksihygienia" on kaksi eri asiaa.

Tarkoitan sitä että normi arjessa ja perus-yhdynnöissäkin riittää vallan mainiosti että peseytyy tai ainakin genitaalinsa pesee päivittäin. Suuseksin kohdalla taas se ei riitä, eli esim, jos on käynyt pesulla illalla kello 21 niin seuraavana päivänä kello 17 muna ei ole enää kovin imeskeltävässä kunnossa. Toki jos suihinotot ajoittuu sopivasti aina sen päivän peseytymisen perään niin tätä ongelmaa ei ole 😅

Toki meitä naisia on moneen junaan, ei toisille ole varmasti ollenkaan ongelma. Minulle on :) vasta pestyä munaa imen ihan mieluusti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi