Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei ota suihin mielellään?

Vierailija
11.03.2025 |

Miksi naiset ei ota suihin mielellään? Miksi aina niin vastentahtoista vaikka niin monet miehet tykkää siitä?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse, millaista on lutkuttaa munaa niin ehkä tajuat. 

Sehän on ihanaa🥰 Todella kiihottavaa itsellekin. 

Vierailija
62/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammoan pelkkää ajatustakin. Mulla on voimakas oksennusrefleksi ja esim. lääkärissä jos ne tunkee sitä puulastaa kurkkuun, yökkään aina. 

No ei sitä tarvi kurkkuun takoa. Voit kädellä hallita miten syvälle menee. Kai pystyt syömään mehujäätä ilman oksennusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammoan pelkkää ajatustakin. Mulla on voimakas oksennusrefleksi ja esim. lääkärissä jos ne tunkee sitä puulastaa kurkkuun, yökkään aina. 

No ei sitä tarvi kurkkuun takoa. Voit kädellä hallita miten syvälle menee. Kai pystyt syömään mehujäätä ilman oksennusta?

Aivan varmasti pystyy!

Teija tonnikeiju
64/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä kaikista naisista mutta ainakin minä otan suihin mielelläni. Ainoa josta en pidä et jos tulee silmille tai sieraimiin. T Teija

Vierailija
65/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskoja naisia riittää, myös tällä elämänalueella.

Miehet ne vasta laiskoja ovat; eivät viitsi edes sormeaan liikutella naisen nautinnon vuoksi, joten pidä suus kiinni.

Etsi parempia miehiä.

Vierailija
66/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole enkä ryhdy suhteeseen naisen kanssa, joka ei ota suihin.

Vierailija
67/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkään miehestä muutenkin, niin mielelläni otan suihin. Se tuntuu kiihottavalta, ja nielenkin ihan mielelläni. Ainut mikä voi tuntua inhottavalta on se, kun mies laukeaa kalu nielussa. Silloin spermaa lentää melkein joka kerta väärään kurkkuun, ja hetken aikaa tuntuu kuin tukehtuisi, ja tämän jälkeen sitä lastia saa yskiä pois pitkään.

Vierailija
68/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on lahnoja, vaikka puhuvat muille, että "meillä tehdään vaikka mitä ". Todellisuus on nalkutusta, pieruverkkareissa salkkareiden katsomista ja mökötystä.

Vierailija
69/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on valta seksissä normaalien miesten kanssa. Ja naiset todella käyttävät sitä. Normaali mies tietää, että väkisinottaminen on tärkeää ja rikos. Pihtaaminen on ilkeä teko. Hyi yöks naiset, katsokaa peiliin. Ja samoin muut pihtarit. Itse kyllä vaaditte maat ja taivaat.

Vierailija
70/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herkkä kakomisreaktio ja menneisyydessä pari neuroottisen oloista miestä. jolle sai sitten kuukausitolkulla selitellä etten pidä hänen penistään niin vastenmielisenä, että sen takia alan kakomaan.

On siis koko touhu siirtynyt "vain pysyvän parisuhteen" -alueelle.

toisaalta myös haluni pysyä sukupuolitaudeista vapaana ja suussa olevat ei ole kivoja.

kolmantea syynä ehkä tunne siitä, että suuseksi on erityisen intiimiä puuhaa. Vain suuteleminen on intiimimpää. mieluummin siis panen kuin suutelen tai suuhoitoa lyhyissä suhteissa.

Vain hyvin itsevarma tai seksisivstynyt mies saattaa saada minut rohkaistua noihinkin hommiin. ehkä olen sitten myös hiukan ujo noissa asioissa, tai kaipaan syvempää tunneyhteyttä, mene ja tiedä.

Vierailija
71/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne vasta laiskoja ovat; eivät viitsi edes sormeaan liikutella naisen nautinnon vuoksi, joten pidä suus kiinni.

Etsi parempia miehiä.

Mulla  on jo paras: puhun muiden puolesta, niiden jotka täälläkin ovat kertoneet miten vain miehen nautinto on ärkein.

Vierailija
72/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun haisevaa lerppakullia en halua suuhuni laittaa.

Vierailija
73/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi parempia miehiä.

Mulla  on jo paras: puhun muiden puolesta, niiden jotka täälläkin ovat kertoneet miten vain miehen nautinto on ärkein.

Ei pelkästään miehen. Myös munan nautinto on tärkeä osa pakettia!

Vierailija
74/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epämiellyttävän tuntusta ja tulee oksennusrefleksi. Nuolla voin penistä, jos se on puhdas. 

Vierailija
75/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tykkään, mutta sperman maku on aivan kamala. On yritetty ananakset ja muut, ei vaikutusta 

Vierailija
76/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mielelläni, jos tiedän, että kalu on puhdas. Niin kiihottavaa itsellekin, kun mies makaa sängyllä ja otan suihin ja on mies on niin kiimoissaan että alkaa rytmikkäästi "panemaan" suuhun ennen tulemista 🤤 Oman miehen sperma on aika neutraalin makuista, nielen aina.

Vierailija
77/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella tykkään miehestä, niin otan suihin niin paljon ku sitä tarjotaan 😄🤤

Nielen ja pussaillen kuivaan pus pus.

Vierailija
78/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska suuselsi ei ole vastavuoroista. Mitä turhia lusduttamaan jos ei itse saa samaa. 

Vierailija
79/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku pick me girlien ketju.. 

Mieskeskeinen heteroseksi on so last season. Ennemmin yksin. 

Vierailija
80/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku pick me girlien ketju.. 

Mieskeskeinen heteroseksi on so last season. Ennemmin yksin. 

Olet kyllä päätynyt ihan oikeaan ratkaisuun. Parempi meille miehillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi