Koronasta jo 5 vuotta
Kommentit (8)
Kaikki on ollut huonommin sen jÀlkeen. Luulin 20-luvusta tulevan kivan ja iloisen vuosikymmenen, mulla on paljon suunnitelmia ja sellaista mutta kaikki ne meni pieleen.
Aika on tuntunut kyllÀ menevÀn kolminkertaisella nopeudella vuoden 2020 jÀlkeen. Kaikki ei ole kohdallaan.
Nuhaa ja sotaa ollu koko vuosikymmen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ollut huonommin sen jÀlkeen. Luulin 20-luvusta tulevan kivan ja iloisen vuosikymmenen, mulla on paljon suunnitelmia ja sellaista mutta kaikki ne meni pieleen.
Joo, alkoi harhat ja sekoilu, oliko koronapaniikki siihen syynÀ, alan ymmÀrtÀÀ sinua. Heikkolahjaisten mielenterveys ei kestÀnyt koronaa, haha.
Joo mutta korona ei ole vielÀ ohi. Nyt on vain saavutettu laumasuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, alkoi harhat ja sekoilu, oliko koronapaniikki siihen syynÀ, alan ymmÀrtÀÀ sinua. Heikkolahjaisten mielenterveys ei kestÀnyt koronaa, haha.
Onpa ikÀvÀÀ, ettÀ sulle tuli harhoja ja aloit sekoilemaan. Kyl se varmaan ohi menee. TsemppiÀ!
Aika kultaa muistoja. YmmÀrrÀn ettÀ monelle se aika oli rankkaa mutta meillÀ oli kivaa. Lapset kotona, homeoffice, leivottiin, oltiin paljon ulkona, chillailtiin, oltiin vaan eikÀ menty minnekkÀÀn. Oli rauhallista.
Mutta siis ei sairastettu pahasti ja työt ei lÀhteneet, ymmÀrrÀn ettÀ olimme onnekkaita.
Höpönlöpönleijaa. Se kesti vÀhÀn pidempÀÀn kuin vain pÀivÀn.