Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei ota suihin mielellään?

Vierailija
11.03.2025 |

Miksi naiset ei ota suihin mielellään? Miksi aina niin vastentahtoista vaikka niin monet miehet tykkää siitä?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pesty penis ei kiihota. Pitää olla hieman hajua ja makua nivusissa ja kyrvässä. Molemmat nuolen puhtaaksi. 

Vierailija
42/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ottaa, tosin tarkistin asian ennen vakavamman seurustelun aloitusta. Nyt 11v yhteiselon jälkeen edelleenkin ottaa aina pyydettäessä ja melko usein kysyy ihan itsekin että "miten olis suikkari". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajalla on niin haiseva muna, ettei saa suikkaria keneltäkään, voi voi. Eksä pese sitä koskaan?

Vierailija
44/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepa jee. Kyllä se siitä intiimihygieniasta on kiinni. Katsokaapa miehet peiliin. Itse annan miellelläni suuseksiä miehelleni aina kun hän on käynyt perusteellisella pesulla. Jos ei, niin sitten ei innosta. Voi tulla yrjö jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
45/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan pelkkää ajatustakin. Mulla on voimakas oksennusrefleksi ja esim. lääkärissä jos ne tunkee sitä puulastaa kurkkuun, yökkään aina. 

Vierailija
46/83 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ota? Minä ainakin otan todella mielelläni suihin, vaikka joka päivä, on ihanaa puuhaa. 

N36

Vierailija
47/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ota? Minä ainakin otan todella mielelläni suihin, vaikka joka päivä, on ihanaa puuhaa. 

N

Mikähän siinä nyt on niin ihanaa, lutkutella virtsaputkea?

Vierailija
48/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja naisia riittää, myös tällä elämänalueella.

Vierailija
49/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tämä alkuoletus, että "miksi naiset", vaikka pitäisi kysyä, että "Miksi jotkut naiset eivät ota suihin niin mielellään?" Koittakaa olla vähemmän yleistäviä ja provosoivia, kiitos!

Itse rakastan ottaa suihin rakkaalta mieheltä. Se on kiihoittavaa, ihanaa läheisyyttä, lämpöä ja rakkauden osoittamista.

Tämä(kin) on seksiä inhoavan Tyhjäpään avaus.

Vierailija
50/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viehättynyt oraalisen seremoniaan, kummankaan toimesta. Mutta en ole koskaan rakastellut sellaisen kaunottaren kanssa jolle toimitus olisi ollut vastenmielistä. Kun mies asettaan kaunottarelle tehtäviä/vaatimuksia, käy nopeasti ilmi mikä kaunottarella pohjimmiltaan on agendana/tavoitteena.

Vierailija
51/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskoja naisia riittää, myös tällä elämänalueella.

Miehet ne vasta laiskoja ovat; eivät viitsi edes sormeaan liikutella naisen nautinnon vuoksi, joten pidä suus kiinni.

Vierailija
52/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammoan pelkkää ajatustakin. Mulla on voimakas oksennusrefleksi ja esim. lääkärissä jos ne tunkee sitä puulastaa kurkkuun, yökkään aina. 

Reflekseistä voi harjoitella pois. Siis jos ei ole laiskimus ja haluaa tehdä niin.

Esim. kaikilla piilarinkäyttäjillä on aluksi  räpäytysrefleksi kun silmään koskee, mutta parin viikon harjoittelulla ei enää ole.

Vierailija
53/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella naisella ei tee mitään joka ei ota suihin.

Vierailija
54/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toitotetaan, kuinka naiset ei osaa ottaa suihin, sit samaan hengenvetoon mietitään miksköhän naiset ei halua ottaa suihin? :o

Vierailija
55/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina toitotetaan, kuinka naiset ei osaa ottaa suihin, sit samaan hengenvetoon mietitään miksköhän naiset ei halua ottaa suihin? :o

Yleensä harjoittelemalla tulee paremmaksi taitoa vaativissa asioissa, EI lopettamalla harjoittelun.

Vierailija
56/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vätys aina syyn keksii joka hommaan, miksi ei jaksa edes aloittaa.

Vierailija
57/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yllättynyt että näinkin moni nainen ihan itse tuota haluaa tehdä. Mä en oo koskaan tykänny, en myöskään halua vastapalvelusta. Joskus harvoin tehnyt väkisin, en saa siitä mitään irti ja lopahtaa fiilis koko seksiin samantien. 

Vierailija
58/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia ei Ikinä sellasta koska voi saada taudin. Parisuhteessa eri juttu. Toki silloinkin voi toinen pettää mutta näillä mennään. Ja jos mälliä tulee paljon niin ei suuhun kiitos.

Vierailija
59/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä kokemuksia, että lähes kaikkia naiset haluavat ottaa suihin. Tietenkin pitää olla puhdasta.

Vierailija
60/83 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla miehenä kokemuksia, että lähes kaikkia naiset haluavat ottaa suihin. Tietenkin pitää olla puhdasta.

Sama. Mutta kaikki ovat myös ottaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä