Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei ota suihin mielellään?

Vierailija
11.03.2025 |

Miksi naiset ei ota suihin mielellään? Miksi aina niin vastentahtoista vaikka niin monet miehet tykkää siitä?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tämä alkuoletus, että "miksi naiset", vaikka pitäisi kysyä, että "Miksi jotkut naiset eivät ota suihin niin mielellään?" Koittakaa olla vähemmän yleistäviä ja provosoivia, kiitos!

Itse rakastan ottaa suihin rakkaalta mieheltä. Se on kiihoittavaa, ihanaa läheisyyttä, lämpöä ja rakkauden osoittamista.

Vierailija
2/83 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan. Edellisen kanssa siitä tuli vaikeaa siinä vaiheessa kun hän alkoi kohdella minua huonosti ja siksi minun oli vaikeaa rentoutua sängyssä hänen kanssaan. Joo, suuseksiä voi myös suorittaa mekaanisesti toisen mieliksi mutta se on todella kuluttavaa, ellei se tule oikeasti viettitoimintona ja halusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä otan innolla, mutta en miehiltä noin yleensä.

Siihen tarvitaan luottamusta, terveen paperit ja himoa.

Vierailija
4/83 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko sinä mielelläsi lastit kurkkuun?

Vierailija
5/83 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei halua? Ainakin minä  haluan ja otankin.

Vierailija
6/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eivätkö? Itse olen saanut nauttia innokkaasti annetuista suihinotoista jokaisessa suhteessani.

Kysy itseltäsi, ap:

- Onko sinulla käytöstavat ja hygienia kunnossa?

- Löytyykö kunnioitusta kumppania kohtaan?

- Saako sinulta vastapalvelusta?

t. M32

Vierailija
7/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä suuseksistä. Jotkut suostuvat siihen ihan mielellään toisen nautinnon vuoksi, jotkut kiihottuvat jo siitä toiminnasta eli että antavat suuseksiä toiselle. Joitain koko homma inhottaa ja annettu suuseksikin on sen mukaista jos he siihen päätyvät. 

Itse tykkään ottaa suihin koska kiihotun siitä itse. En tykkää että minua kuollaan eli vastapalvelusta ei tarvitse. Itseasiassa se minun nuoleminen on sellainen että jos se on kumppanille sitä kuuminta hottia niin suostun siihen, mutta olen tyytyväisempi jos se ei kuulu seksielämään. Sen sijaan jos en saa antaa suuseksiä niin se on kauhea tilanne. 

Tässäkin olisi hyvä jos ihmiset puhuisivat näistä asioista avoimesti. Ja minäkään en siis imisi sellaista miestä joka kohtelee minua huonosti tai ei peseydy ollenkaan mutta en kyllä varmaan tekisi muutakaan sellaisen kanssa ja en onneksi ole törmännyt mieheen joka ei peseydy, jäänyt sellaiset kauhut vain kavereiden kautta kuulluksi :D

Vierailija
8/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella tykkään miehestä, niin otan suihin niin paljon ku sitä tarjotaan 😄🤤

Vierailija
9/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tämä alkuoletus, että "miksi naiset", vaikka pitäisi kysyä, että "Miksi jotkut naiset eivät ota suihin niin mielellään?" Koittakaa olla vähemmän yleistäviä ja provosoivia, kiitos!

Itse rakastan ottaa suihin rakkaalta mieheltä. Se on kiihoittavaa, ihanaa läheisyyttä, lämpöä ja rakkauden osoittamista.

Koska iso osa naisista ei halua sitä tehdä. Seuraavaksi isoin joukko tekee sitä vain miehen mieliksi. Sitten on se pieni joukko uskomattoman upeita naisia, jotka tekee sitä innokkaasti omasta halustaan.

Vierailija
10/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työnantaja ei maksa valtavaa palkkaa vaikka se olisi työntekijän mielestä hauskaa?

Vierailija
11/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset taas selittävät olevansa seksipetoja, jotka tekevät "vaikka mitä ". Todellisuudessa lahnoja pihtareita feministejä.

No tykkään ottaa suihin, suihkussa, aamulla tykkään joskus herättää miehen suihinotolla kun on illalla käyty pesulla. En tee seksissä "vaikka mitä" vaan niitä asioita joista oikeasti nautin. 

Feministi kyllä koen olevani vaikka en ehkä mihinkään uusimpiin aktiivifeminismipiireihin solahda. Ei se että sinä olet törmännyt suuseksistä tykkäämättömiin tarkoita ettei siitä kukaan pidä. Minullakin kokemusta miehestä joka rakasti nuolemista niin että oli kulli kovana välillä siinä hommassa ja nai patjaa suunnilleen, ja miehestä joka on melko intohimoton sen osalta niin eipä innosta itseänikään sitten jos vain minun mieliksi tehdään. Halunnut silti kummaltakin tapaukselta ottaa lastit suuhun/nieluun yhtä innokkaasti koska _minä_ nautin siitä. 

Vierailija
12/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tuossa että kuudestatoista naisesta kahdeksan on ottanut suihin ja niistä viisi ottaneet spermat suuhunsa. Yksi sai vahingossa ja ei tykännyt. Kaksi näistä otti suihin oikein mielellään, eikä tarvinnut pyydellä, joskus nielivätkin mällit. Loput kolme halusivat miellyttää ja siksi ottivat. Kyllä minusta suihinotto on harvinaisempaa kuin siitä kieltäytyminen.

Vierailija
13/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on se että naiset eivät vaan osaa ottaa suihin ja jokainen mieheltä suihin oton saanut tietää miten valtava kokemus kunnon suihinotto on

Vierailija
14/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Miksi suurin osa naisista ei halua ottaa suihin. 

Vierailija
15/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eivätkö? Itse olen saanut nauttia innokkaasti annetuista suihinotoista jokaisessa suhteessani.

Kysy itseltäsi, ap:

- Onko sinulla käytöstavat ja hygienia kunnossa?

- Löytyykö kunnioitusta kumppania kohtaan?

- Saako sinulta vastapalvelusta?

t. M32

Sinäkään et ilmeisesti ymmärrä, että naisia on erilaisia. Onhan sitä miehiäkin, jotka eivät halua nuolla pillua.

Mutta eivät nuo sinun listan asiat tarkoita, että automaattisesti nainen tykkäisi suihinotosta.

Vierailija
16/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama se on aina toisinpäin. Niin usein otsikossa on "miksi miehet?"...

Vierailija
17/83 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ajatuskin! Siksi nuolen vain pilluja 😄 Monilta tutuilta kuullut kuinka se ei heitä innosta, mutta tekevät toisen mieliksi. En osaa sanoa pystyisinkö, ehkä jos rakastaa tarpeeksi. 

N36

Vierailija
18/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan  kun tapasin vaimoni sain ensimmäiseksi suihinoton loppuun asti. Hän tykkää ottaa suihin, nykyäänkin useita kertoja viikossa. Muuta seksiäkin on ihan peruspanemisella ja olen erittäin tyytyväinen vaimooni Susannaan ei tarvitse edes ajatella vieraita. Kävi tuuri kun löysin tälläisen seksikoneen, ei varmaankaa ole monella.

Vierailija
19/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset taas selittävät olevansa seksipetoja, jotka tekevät "vaikka mitä ". Todellisuudessa lahnoja pihtareita feministejä.

Et voi tahvo yleistää jos sulla on ollu huono tuuri naisten kanssa. Toiseksi pitää myös osata olla naisen kanssa ja sytyttää naisessa himo.

Vierailija
20/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 64-vuotias ukko, ja ollut kuusi kertaa parisuhteeksi luokiteltavassa suhteessa naisen kanssa. Kaikki 6 naista ovat ottaneet suuhun ja olen myös lauennut kaikkien suuhun heidän suostumuksellaan. 4 on niellyt, 2 valuttanut spermat pois suustaan nenäliinaan.

Yhden yön suhteista moni on ottanut suuhun, oikeastaan yhden käden sormet riittävät niiden laskemiseen, jotka eivät ottaneet suuhun. Seksikumppaneita on ollut noin kolmekymmentä. Yksi parisuhdenaisistani ei halunnut itseään nuoltavan. Nykyinen vaimoni (70) ottaa suuhun ja nielee, haluaa itseäännuoltavan ja on kaikkein yhdyntäkeskeisin naisistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän