Miksi naiset ei ota suihin mielellään?
Miksi naiset ei ota suihin mielellään? Miksi aina niin vastentahtoista vaikka niin monet miehet tykkää siitä?
Kommentit (83)
Minusta suihinotto on ihan mukavaa mutta sitä vähentää huomattavasti se, että en mieluusti ota suuhun muuta kuin vasta pestyä munaa. Tarkoitan tällä että peseytymisestä on aikaa max pari tuntia. Mun mies käy pesulla yleensä juuri ennen nukkumaanmenoa, ja kello on yleensä silloin niin paljon ettei siinä kummallakaan ole enää jaksamista tai välttämättä edes halua mihinkään pidempiin sessioihin. Jos käydään suihkussa yhdessä niin toisinaan otan siellä suihin hetken aikaa.
Pitäkää vaan estoisena pihtarina mutta "kullin maku ja haju" on minusta ällöttävä. Se tulee jo muutaman tunnin housuissa olon jälkeen. Puhdas vehje ei maistu eikä haise miltään.
Kyllä multa on kaikki naiset ottaneet innokkaasti ja pyytämättä suihin, ja niitä naisia on yli 50.
M45
Neljä Tinder naista ollut vaimoni lisäksi ja kaikki viisi ovat olleet suihinotto halukkaita. Tai vaimo on edelleenkin.
Suihinotto on unelmani! Mistä löydän sellaisen miehen, joka haluaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto on unelmani! Mistä löydän sellaisen miehen, joka haluaa sitä?
Täh !!! Taruolento olet
Olen M40 v, ollut viisi seksikumppania ja muistan, että kerran tai kahdesti yksi naisista otti loppuun asti. Ei siis kovin yleistä ainakaan minun maailmassa.
Kokeile itse, millaista on lutkuttaa munaa niin ehkä tajuat.
Miksi mies menisi parisuhteeseen naisen kanssa,, joka ei ota, eikä siten arvosta miehen kullia ja nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies menisi parisuhteeseen naisen kanssa,, joka ei ota, eikä siten arvosta miehen kullia ja nautintoa.
Koska aikuinen mies ymmärtää, että parisuhde on muutakin kuin munan imemistä ja sitä munaa voi arvostaa muutenkin kuin ottamalla sen suuhun. Vai etkö sinä nauti ollenkaan panemisesta?
täällä, tai oikeastiuseammatkin, sanovat naista "feministi-pihtariksi", jos ei halua ottaa suihin.
Jos mies ei halua nuolla pillua,millä nimillä heitä pitäisi haukkua?
Aina samaa paskaa!
Olen feministi, mutten pihtaa, ja siihen on se syy, että mieheni antaa mulle ihanaa seksiä, ja just sellaista mitä haluan. Päinvastoin olen se enempi haluava osapuoli. Ja rakastan kullin suihin ottamista.
Imen mielelläni, kun mies osaa ja jaksaa herätellä haluni. Spontaania halua saada kulli suuhun ei usein tule, mut herättely ei aina paljoa vaadi. Imen usein, joskus vain miehen mieliksi ja joskus omaksikin iloksi. Mies ei usein peseydy, mut ei se kulli itsessään haise, nivuset ehkä niin en sinne kielellä koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuinen mies ymmärtää, että parisuhde on muutakin kuin munan imemistä ja sitä munaa voi arvostaa muutenkin kuin ottamalla sen suuhun. Vai etkö sinä nauti ollenkaan panemisesta?
Meille on ihan luonnollista että minä miehenä himoitsen vaimon pillua kaikissa muodoissa ja nuolen sitä innolla kun se tuottaa vaimolle niin hyvää tyydytystä. Vaimolle ihan itsestään selvää imutella kulliani samoista syistä. Paneminen on meille molemmille silti se pääasia seksissä, mutta toki nautitaan aina molemmista, kun kerran voidaan.
Tykkäisin kyllä mutta kun vastapalvelukset on murto-osa siitä määrästä niin olen vähentänyt radikaalisti
Pese se niin kaikki haluavat ottaa.
Varmaankin joidenkin naisten miehen muna haisee ja maistuu pahalle. Silloin tulee olsennusrefleksi, ja jää kammo. Eikä koskaan enää halua ottaa suihin tältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin joidenkin naisten miehen muna haisee ja maistuu pahalle. Silloin tulee olsennusrefleksi, ja jää kammo. Eikä koskaan enää halua ottaa suihin tältä mieheltä.
Jos mies ei pese kulliakaan on ihan miehen oma vika ettei saa suuseksiä. Kertoo siitä ettei mies kunnioita naista.
Mies ei peseydy päivittäin, edes alapesua siis eikä ole ikinä nuollut minua niin myönnän että vaikka suihinotto on oikeasti niin kiihottavaa minulle että ajattelen sitä välillä masturboidessa niin tässä suhteessa se on kyllä jäänyt pois :')
Edellisessä suhteessa otin suihin mielelläni ja yritettiin minun toiveesta myös kurkkuun naimista ja herätin miehen välillä suihinotolla<3
Itse tykkään ottaa suihin, tykkään ottaa lastin suuhun ja tykkään niellä se.
Parisuhteessa ollessani etenkin menkkojen aikaan otin loppuun asti suihin ja monesti nielin lastin ellei sattunut käymään vahinko ja mies laukesi just sillä hetkellä kun kalu oli ulkona suusta :'D
N30