Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA Marraskuussa 2007

09.03.2007 |

Hei kaikille!

En ole vielä löytänyt marraskuisten pinoa, joten ajattelin tähän sellaisen tehdä. Löytyisikö muita lapsettomuushoidoissa käyneitä/lapsettomia, joiden laskettuaika on marraskuussa? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa:)

Taustatietoja: Yritystä takana 2,5 vuotta ja syytä ei ole löydetty. Ensimmäinen IVF tuotti plussan:) Nyt on menossa 5+2 rv (eli alussa mennään) ja laskettuaika olisi joskus 7.11. tienoilla, jos kaikki menee hyvin.

Nasu-80

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on väsymys vaivannut, vieraita oli eilen ja piti valvoa vaikka ei olis jaksanut. No ei mitenkään myöhään, mutta nykyään olisin valmis untenmaille jo ysiltä.

Muuten ei oireita ole vieläkään ilmaantunut, lievää päänsärkyä lukuunottamatta (kolmatta päivää jo) jos se nyt oire on.

Hyvää vaalipäiväniltaa, nyt katsomaan tuloksia.

t:Id@

Vierailija
22/61 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on Id@ väsyttänyt aika paljon just iltaisin ja tuossa iltapäivällä myös tulee sellainen väsymyspiikki.

Nyt kun ultra lähestyy mua on alkanut enemmän pelottaa, että jos kaikki ei olekaan kunnossa tai että se on tuulimuna. Jotenkin mä oon aikaisemmin saanut järkeiltyä, että kaikki on hyvin ja että se ei ole kohdun ulkopuolinen eikä tuulimuna oireiden perusteella. Joo näitähän pystyykin hyvin järkeilemään. No onneksi ei ole kun 2 pvä ultraan, mut täytys vaan saada nyt jostain positiivista suhtautumista. Tulipa taas tilitystä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ultra ja kaikki hyvin. Syke näkyi ja sikiö vastasi raskausviikkoja. Lääkäri myös sanoi, että nyt keskenmenon

riski on pieni. Olo on helpottunut ja onnellinen:) Jospa nyt uskaltaisi

alkaa nauttia tästä raskaudesta.

Kertokaahaan muutkin kuulumisia!

Onnellinen nasu rv 7+0

Vierailija
24/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tipahin sit pois marrasmasuista....maanantaina ihan yhen äkin rupes tulee punasta ja sit muuttu ruskeaksi jota vieläkin tulee hieman!!No tietenkin sitä ajatteli että tää on nyt tässä, tänään sit kävin ultrassa ja selvis että kummatkin siirretyt alkiot on kiinnittyneet ja nyt sit toinen olisi tulossa pois!Eli toisessa näkyi kuitenkin selvästi alkio ja sydämmen sykkeenkin näin=)Uskomaton tunne nähdä se pieni sydän siellä pamppailemassa=)=)

Ensi viikolla on kuitenkin se 7 viikon ultra niin sit tietää tarkemmin et onko se toinen tullu pois!

Jännä et jo näin aikaseen näky sydämen syke " vaavilta"

henzuliini+aarre 6 tasan

Vierailija
25/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että vauvelit oli kunnossa. Se on tosiaan ihana näky, se vilkkuva pikku sydän siellä monitorissa.

Henzuliini, tuliko sitä vuotoa paljon? Nimittäin mulla on tullut muutamana päivänä ihan vähän pikkuhousunsuojaan, ja tietty pelottanut alkaako tästä vuoto. Voi olla kyse Progesteronipuikoista joita käytän lugejen sijasta. Aikasemmassakin Pas:sissa ne raapi mun limakalvot hajalle ja aiheutti vuotoa jo ennen siirtoa.

Kunpa ens keskiviikko tulis pian että itsekin pääsis ultraan ja tää epätietoisuus vähän helpottais.

t: Id@

Vierailija
26/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan punasta maanataina tuli aika vähän muuttu melkein heti ruskeaksi....nyt sitä ruskeeta tulee enemmän ja vähemmän,mut ruskeesta vuodosta ei niin ole vaaraa ei ainkaan nyt mun tilanteessa.

Tuleekos sulla punaista vai ruskeeta???

Vierailija
27/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaista parin päivän ajan, sitten päivän saman verran ruskeahkoa, tänään ei mitään. Voikohan toi olla alkava keskenmeno?? Kai sitä verta pitää enemmän tulla?

Vierailija
28/61 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenossa tulee verta enemmän kuin menkka vuoto mut tuskimpa tuo on mitään ihmeellisempää ellei muutu runsaammaksi

Vierailija
29/61 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille kuuluu? Itse olin vihdoin keskiviikkona ultrassa. JA siellä oli pienoinen vauva joka vastasi viikkoja. Nyt siis 7+3. Oireita ei ole vieläkään ilmaantunut, siis sellaisia mitä viimeksi oli. Nyt vaan väsymystä ja yöllistä vessassa ravaamista. No enhän mä siis pahaa oloa toivo, mutta tietäis ainakin varmasti olevansa raskaana ;).

Id@ § nyytinyytiäinen

Vierailija
30/61 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taustaillut täällä plussanneet puolella jo jonkin aikaa ja odottanut että joku avaisi joulukuisten pinon. Itse en sitä ole uskaltanut tehdä. Ja hyvä niin, koska eilen ensimmäisessä ultrassa kävi ilmi, että laskettua aika onkin marraskuuun puolella, eli 28.11. Hyppään nyt siis teidän pinoon. :)

Vaikuttaa kyllä tosi hiljaiselta pinolta...Missä olette, onhan kaikilla kaikki hyvin??

Tämä on elämäni ensimmäinen plussa, joka saatiin 1. IVF:n 3. pasista. Olen ollut todella peloissani koko ajan, kun mulla ei oikein mitään oireita ole ollut. Rinnat ovat kipeät, mutta that´s it. No, eilisessä ultrassa kuitenkin sikiö vastasi viikkoja ja sydän jyskytti täysillä. Aivan uskomatonta!!!

Laittakaahan muutkin kuulumisia, että saadaan vähän elämää tähän meidän pinoon. :)

tonttu 7+2

Vierailija
31/61 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tonttu78! Kiva, kun tulee enemmän porukkaa, jos tämä pinokin aktivoituisia sen mukana. Hienoa Id@, että ultrassa oli kaikki hyvin.

Meillä oli viime viikon torstaina eka neuvola ja vaikka viikkoja oli silloin vasta 9+1 terveydenhoitaja sai hienosti kuulumaan sykkeen. Ei meinannut eka kuunnella, mut sanoi, että ku oot noin hoikka niin koitetaan. Mulla oli hemoglobiini alhainen, vain 113. Nyt sit oon yrittäny syödä verilettuja, jotka ei todellakaan ole mun herkkuja:) Meillä on ensi viikon keskiviikkona julkisen tarjoama ultra. Mulla on edelleen jatkunut närästys, mutta väsymys alkaa pikkuhiljaa vähentyä. Vatsa on jo hiukan kasvanut ja turvotuksen kanssa on vaikeuksia pitää raskautta salassa.

Kertoilkaahan muutkin kuulumisia:)

Nasu rv 10+2

Vierailija
32/61 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille, laskettu aika pikkukakkosellemme on 27.11.2007. Esikkomme syntyi 03/02 luomuna ja loppujenlopuksi tämä uusi lupauskin luomusti pitkän sekundäärijakson jälkeen.

Sydänäänet näkyivät kauniisti ja kaikki massussa hyvin. Puolison kanssa onkin ollut sen edestä vaikeuksia, löydät kipeitä tuntojani tältä samalta palstalta avauksella: " onnellinen sekundääri plussasi ja nyt miehellä shokkireaktio ja aborttipuheet" .

Kaikesta huolimatta olo on kovin onnellinen, ihanaa olla raskaana!

Vierailija
33/61 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelinkin miten on mahdollista että näin vähäinen määrä. Eli tervetuloa Tonttu ja Mammuli. Paljon voimia sinulle Mammuli, olen seurannut ketjuasi.

Täällä kaikki hyvin, oireita ei ole vieläkään, toisaalta hyvä niin. Eipä niitä ollut viimeksikään ja erittäin reipas tyttö syntyi.

Neuvolassa vierähtikin aikaa, papereiden täyttelyä ja taustatietojen täydentelyä ainakin puoli tuntia. Vaikka ne tiedothan siellä jo on. Mullakin on alhainen hemoglobiini 110, eikä rautaa kai saa vielä syödä. Ja liian alhainen paino (BMI 17) vaikka syönkin kuin hevonen, ainakin nyt kun yritän saada painoa kohoamaan. Neuvolatäti on sellainen vanhempi, perushuolestuvaa tyyppiä joka voivotellen selaa opaskirjoja, mitä tehdä näissä tapauksissa. Asiaa ei parantanut edellisen synnytyksen kuvailu, minulle tehtiin verensiirto kun istukasta jäi pieni pala kohtuun ja verenhukka oli valtava.Hemoglobiini laski 54:n. Täti totesi siihen että olipa se hilkulla. Juu kiitos, ettenkö olisi jo valmiiksi hermostunut kun sinne asti päästään.

Anteeksi tämä vuodatus, mutta tuli vähän epävarma olo siellä kun joutui monia asioita selittämään ja toinen ei ollut sellaisesta vielä kuullutkaan.

Minulta ei kuunneltu vielä sydänääniä. Tosin np-ultra on jo runsaan viikon päästä.

On tosiaan ihanaa olla raskaana ja ihanaa kun on kevät.

t:Id@

Vierailija
34/61 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin seurannut pinoasi ja täytyy myöntää, että olen ollut aika järkyttynyt miehesi kommenteista. No, hienoa että itse pystyt iloitsemaan raskaudestasi, voimia sulle!

Mites henzuliinilla ja Cupcakella menee, kai kaikki on niin kuin pitääkin?

Itse sain tänään varattua neuvola-ajan, mutta se on vasta 3.5. Eli kaksi ja puoli viikkoa pitäisi jaksaa vielä odottaa. Mulla tuli pientä vuotoa, samanlaista kuin josta Ida aiemmin mainitsi, sekä viikko sitten sunnuntaina että nyt viime lauantaina. Kyllähän se kieltämättä pelottaa, mutta onneksi meni päivässä ohi.

En vieläkään kauhesti uskalla raskaudesta iloita, kun pelkään koko ajan pahinta. Mies sen sijaan on ihan onnensa kukkuloilla. :)

No, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

tonttu

Vierailija
35/61 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin verta tulee kyllä ihan kunnolla.

mulla tosi paha mieli. esikoista luulin odottavani, tänään oli lääkärineuvola eikä ultrassa näkynytkään mitään sikiötä eikä kuulunut sydänääniä. ja nyt olisi 10+2. rinnat ovat turpeat, kohtukin on kasvanut ym. raskausoireet, mutta sain lähetteen naistentautien osastolle huomiseksi, koska vauvaa ei löytynyt. saattaa olla pelkkä " tuulimuna" .

tuntuu pahalta kyllä.

Vierailija
36/61 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillipiiparille! Voin vain kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu. On tämä niin epäoikeudenmukaista. Tämä oli vissiin ensimmäinen ultrasi, kun vasta nyt selvisi ettei sikiötä ole ollenkaan. Ikävää, että sait vasta noin myöhään tietää asiasta. Voimia sulle! Oletko käynyt millaisissa hoidoissa, eli onko jatkosuunnitelmia?

Itse olen niin oireeton, arkoja rintoja lukuunottamatta, että pelkään koko ajan että pikkuinen ei enää olekaan elossa. Ja neuvolaankin vielä kaksi viikkoa. On tämä kyllä tosi rasittavaa kun ei pysty iloitsemaan tästä raskaudesta.

Miten muut, käytättekö vieläö lugeja? Mulla on sekä luget että progynova käytössä vielä puolitoista viikkoa.

tonttu 8+0

Vierailija
37/61 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea seuraavaan koitokseen.

Älä huoli Tonttu, mulla on nyt viikkoja 10+1 ja ei mitään oireita. Parin viime päivän aikana rintoja alkanut tosin jopa hieman aristaa.. On kyllä vatsakin jo ihan vähän pyöristynyt, ekasta ei näillä viikoilla näkynyt mitään.

Luget ovat mulla käytössä vielä 2 viikkoa, annosta on kyllä pienennetty.

Eilen käväisin neuvolassa otattamassa verta niihin alkuraskauden labratutkimuksiin. Samalla kuunneltiin sydänääniä kun pyysin, ja ne kuuluivat hyvin. Ihan tuli tippa silmään.

Ensi tiistaina sitten np-ultra 3d/4d- ultralla. Jännittää, eka kerta moisessa vehkeessä.

Vierailija
38/61 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että viitsit kommentoida viestiäni ja luoda uskoa muhun. :) Mun täytyis nyt yrittää ryhdistäytyä ja oppia iloitsemaan tästä raskaudesta. Lupaan yrittää. :)

Mukavaa että sulla jo vatsa näkyy. Mä odotan kans niin sitä masun kasvamista, sit tää raskaus jotenkin konkretisoituisi. Ja onnea sulle np-ultraan. Tuuthan sit kertomaan mitä siellä näkyi!

Saanko udella, minkä ikäinen olet?

tonttu

Vierailija
39/61 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Pillipiipari! Kuten jo joku totesi on se niin epäoikeudenmukaista. Jaksamisia sinulle!

Mulla oli tänään eka julkisen puolen ultra ja meidän pieni vauveli innostui tekemään kuperkeikkoja ja jopa vilkutti meille:) Oli kyllä ihana nähdä sen liikkuvan - tuli jotenkin todentuntuisemmaksi. Nyt ei olisi enää kuin viikko siihen maagisen 12 viikon täyttymiseen.

Onnellinen nasu, rv 11+0

Vierailija
40/61 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tänään oli naistenklinikalla päivystys ja sanoivat että vauva siellä on ollut mutta kuollut. itkin koko eilisen jo niin paljon että tänään olen vain paljon herkistellyt.

ei ollut ehtinyt vuotaa vielä pois. sain 3 tablettia jotka kotona laitetaan emättimeen ja sen pitäisi käynnistää poistulo. nyt jo mahaa polttaa.

ensviikolla tarkastuskäynti ja jos kohtu ie ole hyvin tyhjentynyt niin sitten nukutuksessa kaavitaan.

meijän rakas vauva. tosi tyhjä olo nyt.

mutta täytyy toivoa että olisi ensivuonna parempi synttärilahja. (mulla oli synttärit eilen)

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän