ilmottaudun mukaan
Moi
Vihdoin ajattelin ilmottautua porukkaanne mukaan, jos vielä huolitte.
Lueskelin jo aiemmin ahkerasti ollessanne odottajien puolella, mutta en vaan saanut aikaiseksi. Välillä kaipailen vertaistukea ja siksi ajattelin tulla esiin ; ).
Meillä siis Aada, syntyi 9.9.2008 sovitulla sektiolla.
3120g ja 49 cm.
Aadalla on 2 sisarusta 6v. veli ja 11v. sisko.
Olemme Varsinais-Suomesta, itse olen 36 v. (=kääk!!).
6 vko neuvolassa 4775 g ja 56 cm.
Mukavasti on arki rullannut. Suurempia mahavaivoja ei ole, päivittäin annan Cuplatonia ja Rela-tipat. Täysimetyksellä mennään. Pulloa ei huoli millään eikä tuttia. Vähän ollaan aloitettu kyllä "harjottelemaan" pulloon, mutta tyttö vaan lipsuttelee eikä oikein kiinnosta sitä imeä. Olisi kiva päästä joskus isompien lasten kanssa esim. uimahalliin, mutta tyttö syö melkoisen ahkeraan tissiä, niin olisi kiva jos isäkin pystyisi täällä syötöt sillä väliin klaaraamaan!
Yöunet nukkuu melkoisen hyvin. Nukkumaan menee n.21 aikoihin, herää 2-3 aikaan ja n.6 aikaan eli syö 1-2 kertaa yössä. Aamusta herätään viim.7.45, jotta keritään viemään isoveli eskariin.
Päikkärit nukkuu n.3h puolilta päivin alk. (paitsi ei tänään millään...).
Muut unet sitten torkahtelee miten sattuu.
Juttelemaan neiti on kovasti innostunut ja hymyilee ihanasti, isälle varsinkin.
Ristiäiset meillä oli sunnuntaina ja Aada ei ollut bileistään yhtään innostunut. Ei nukkunut silloinkaan päikkäreitään ja tilaisuuden alkaessa klo 16 alkoi sen päivänen huuto.
Olen sen verran ahkera surffailemaan, että tulen varmaan olemaan ahkera kirjottelija, joten palataan taas!!
Susanna ja Aada 8 vko