Kysymys teille jotka olette olleet yli vuosikymmenen parisuhteessa saman henkilön kanssa
Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut konkretian tasolla koskaan mieleen. 25v parisuhde päättyi ja vasta sitten tuli nuo ajatukset. En sano etteikö joku olisi ollut kiva ja hyvännäköinen, mutta ei mulle mieleen tullut koskaan pettää. Ja samat värkit ne on kaikilla. En ymmärrä sitä että mennään pettämään ja kuvitellaan, että nyt tuon ihmisen värkki on jotenkin niin kovin erikoinen.
Kyllä ne värkitkin on keskenään erilaisia eikä kahta samanlaista ole olemassakaan.
Et tajua nyt. Niiden värkkien toiminnot ovat aika lailla samanlaiset ihmisillä. Siksi puuttuu uteliaisuus muiden värkkejä kohtaan.
Et ole selkeästikään tarpeeksi kokenut. Menit varmaan sen lukiossa/yläasteella tapaamasi henkilön kanssa naimisiin etkä ole ollut muiden kanssa ikinä?
Ei. Ollaan oltu 20-vuotta yhdessä ja käyn välillä yksin ulkona ja kaikenlaista hiihtäjää on tullut vastaan niin aina tulee olo et onneksi ei tarvii enää olla haku päällä edes sexi mielessä. En ole ikinä ollut ihminen joka katselisi miehiä edes silleen, että oispa pano. Tykkään sexistä mieheni kanssa ja jos jotain uutta haluaa on se helpoin kokeilla sen tutun kanssa. Ehkä se liittyy itsetuntoonkin, miettisin varmasti uuden kumppanin kanssa koko ajan et vanha akka ja oon varmaan liian lihava yms..ei pystyisi olemaan rennosti ja nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset uskottelee että ei kyllästytä. Miehiä kyllästyttää jo muutaman kuukauden päästä.
Äläpä höpise poikapieni. Me aikuiset miehet valitsemme kumppaniksi naisen, johon ei kyllästy. Ja osaamme itsekin tehdä asioita sen eteen, että seksielämä säilyy mielenkiintoisena. On muitankin vaihtoehtoja kuin pimeässä peiton alla. Mutta niistä ei noin pienille pojille voi vielä kertoa.
M56
Minua kyllästytti jo pahasti vuoden kohdalla ja olen nainen. Mies osoittautui kylmäksi "pikasuorittajaksi" sängyssä, joka halusi vain nopeasti tilanteesta eroon. Taidot ja varustus ei ollut mieleeni vaikka kuinka yritin niin esittää. Olimme kuitenkin yhdessä 19 vuotta, koska näinhän meille naisille on opetettu, että sek#i ei ole suhteessa tärkeintä.
Miksi ihmeessä kyllästyttäisi? Mieheni tuntee minut kirjaimellisesti läpikotaisin. Joku random-säätö ei tietäisi yhtään, mistä pidän ja mikä saa minut sekaisin nautinnosta. Iso osa sitä nautintoa on se, että luotan mieheeni 110% ja uskallan heittäytyä täysillä ilman estoja hänen vietäväkseen. 34v yhdessä ja seksi on vain parantunut nyt kun olemme jääneet kahdestaan lasten muutettua omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran tämän 35v suhteemme aikana on tehnyt mieli naida toista. En kuitenkaan nainut, koska en halua satuttaa minulle maailman tärkeintä ihmistä jonkun kertapanon takia.
Mistä hän olisi saanut sen tietää???
Kyllä kaikenlaisia ajatuksia on muttei niitä tartte toteuttaa. Mieti jos se syrjähyppy olisikin sitten ihan surkea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran tämän 35v suhteemme aikana on tehnyt mieli naida toista. En kuitenkaan nainut, koska en halua satuttaa minulle maailman tärkeintä ihmistä jonkun kertapanon takia.
Kuinka naiivi sä olet? Kyllä tuollaiset asiat tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin. Pitkässä parisuhteessa näkee jo toisen nenän asennosta, jos jotain mielen päällä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset uskottelee että ei kyllästytä. Miehiä kyllästyttää jo muutaman kuukauden päästä.
Äläpä höpise poikapieni. Me aikuiset miehet valitsemme kumppaniksi naisen, johon ei kyllästy. Ja osaamme itsekin tehdä asioita sen eteen, että seksielämä säilyy mielenkiintoisena. On muitankin vaihtoehtoja kuin pimeässä peiton alla. Mutta niistä ei noin pienille pojille voi vielä kertoa.
M56
"Öyh öyh vitum pentu,,,"
Niin tyypillistä juntilta jonka ainut ylpeyden aihe on se kuinka vanhaksi on elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyse ei ole siitä, olisiko hän saanut tietää vai ei. Kyse on siitä, haluanko tehdä asioita, joiden tiedän satuttavan minulle rakkainta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
"Öyh öyh vitum pentu,,,"
Niin tyypillistä juntilta jonka ainut ylpeyden aihe on se kuinka vanhaksi on elänyt.
No niin, poju. Se alkaisi olla nukkumaanmenoaika sinulla. Väsykiukku jo selkeästi vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
"Öyh öyh vitum pentu,,,"
Ei se ikä, vaan se, osaako pitää seksielämän molemmin puolin tyydyttävänä. Siitähän tässä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme edistyksellisiä. Meillä on sovitut säännöt seksuaalisesta kanssakäymisestä toisten ihmisten kanssa. Olemme huomanneet tämän olevan vuosi vuodelta yhä yleisempää ja kiva niin 🤗
N28
AP:lle, vastaus on kyllä. Ja tähän, on joo, ymmärtäisi mun mieskin sen. Oon yrittäny mutta ei se lämpene asialle. Vaikka meidän halut on aivan eri paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
"Öyh öyh vitum pentu,,,"
No niin, poju. Se alkaisi olla nukkumaanmenoaika sinulla. Väsykiukku jo selkeästi vaivaa.
Selkeesti meni tunteisiin sulla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyse ei ole siitä, olisiko hän saanut tietää vai ei. Kyse on siitä, haluanko tehdä asioita, joiden tiedän satuttavan minulle rakkainta ihmistä.
Hienosti ajateltu! Minkä ikäinen olet, kun noin fiksusti ajattelet? Miksi olisi mieli tehnyt naida toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
"Öyh öyh vitum pentu,,,"
Selkeesti meni tunteisiin sulla 🤣
Kukahan se on, joka oikein kuvan kanssa täällä itkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti ajateltu! Minkä ikäinen olet, kun noin fiksusti ajattelet? Miksi olisi mieli tehnyt naida toista?
Sivusta: Eikö parisuhteessa olekaan enää itsestäänselvyys, ettei tehdä asioita, joiden tietää satuttavan toista? Minusta se ei ole ikäkysymys, vaan kyse on arvoista. Itse olen 32v eikä tulisi pieneen mieleenkään tarkoituksella satuttaa puolisoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että olen ollut saman naisen kanssa 35 vuotta, voinet päätellä, että ihan nuoria emme enää ole. En kuitenkaan olisi edes 30v sitten tehnyt asioita, joiden tiedän satuttavan vaimoani. Kyse ei ole erityisen hienosta ajattelusta, vaan minulle täysin itsestäänselvästä valinnasta. En olisi papin edessä luvannut uskollisuutta, jos haluaisin tietoisesti satuttaa vaimoani. Halujani en voi kontrolloida, mutta sitä voin, miten toimin niiden halujeni kanssa.
Vaikuttaa siltä että täällä on keskustelemassa ja näppäilemässä plussia omille viesteilleen pelkät kristityt, katkerat aseksuaalit jotka kuvittelee ettei jumala näe heidän ajatuksiaan.
Meinaan vaan että katsokaa noita perusteluja "noilta" jeesustelijoilta. Ne ovat kaikki täysin samanlaisia ja vielä niiden klikkauksetkin on samaa tasoa. On palstatrollilta ehkä hieman liian läpinäkyvää moralisointia ja oman aseksuaalisuutensa puolustelemista! Vinkiksi trollille, että seuraavan kerran vähän enemmän variaatiota klikkailuun sekä kaikenlaisia kommentteja ettet jää taas heti kiinni.