Kysymys teille jotka olette olleet yli vuosikymmenen parisuhteessa saman henkilön kanssa
Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?
Kommentit (138)
Mietin ja haluun, ihastun, rakastun, mtta hannaan kuitenkin viimekädessä ja kaikki lopahtaa siihen.
On mulla paljon fantasioita joihin liittyy vieraat, mutta tiedän ettei se olisi puolisolle ok joten ne pysyvät fantasioina. Toisekseen, en usko että voisin käytännössä touhuilla vieraan kanssa, jotenkin ihan liian nolo ajatus. Ikääntyminen näkyy, yms.
Ei. Yhdessä jo 27 vuotta ja vielä vaan sama mies kiinnostaa. Seksi oli alussa yhtä huumaa, joka tietysti jo haihtunut, mutta kokemus on syventynyt ja parantunut vuosi vuodelta. En usko että mitään huumaavaa tunnetta edes tuosta vain löytyisi jonkun toisen kanssa, tai varsinkaan että samanlaista vuosien myötä kehittynyttä syvää yhteyttä pystyisi kokemaan jonkun tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
En ikinä riskeeraisi koko perheeni onnellisuutta seksin takia. Typerä ajatus.
Haaveilla ja fantasioida voi, mutta tämä.
Ei tee edes mieli 🙂 olen aikoinaan harrastanut seksiä muidenkin kanssa ja ei oo ikävä niitä hetkiä.
25 vuotta saman tyypin kanssa ja ei. Hänellä tosin hyvin vakava sairaus ja hirvittää kaiken muun kauhean ohella se, että jäisin loppuelämäkseni yksin - mutta kukaan ei voi olla, eikä ole yhtä ihana ja paras, kuin hän.
Arvostakaa sitä mitä teillä on. Antaisin mitä tahansa, että saisin pitää omani, ettei sairautta olisi.
Ei. Mutta olisi kiva harrastaa vähän bdsm-juttuja jonkun ihan muun kanssa. Ilman penetraatiota. En kuitenkaan halua riskeerata parisuhdetta.
Summa summarum: suomalaiset parisuhteet ovat yhtä tylsiä kuin niiden väitetäänkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein 30 vuotta ensirakkauden kanssa. Tietenkin teki mieli kaikenlaista muiden kanssa, vaikka seksi oli hyvää. Liiton jälkeen seikkaileminen vasta jännää olikin. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, mutta itsepetos näyttää toimivan hyvin.
n45
Palstamammat ovat katsos sen verran vanhoja ja rumia, ettei seksi vieraiden miesten kanssa olisi edes mahdollista, joten denialismeissaan väittävät, ettei halua ketään muuta kuin miestänsä 🤭
Ei tietenkään. Olen ollut miehenki kanssa puolet elämästäni eli 25 vuotta. sitä ennen mulla oli avomies 7-8 vuotta. Ketään muuta miestä ei ole tehnyt mieli panna. Inhottaa ajatuskin koskea johonkin mieheen jota en rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme edistyksellisiä. Meillä on sovitut säännöt seksuaalisesta kanssakäymisestä toisten ihmisten kanssa. Olemme huomanneet tämän olevan vuosi vuodelta yhä yleisempää ja kiva niin 🤗
N28
Nimmaristasi päätellen et ome ollut vuosikymmeniä saman kanssa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein 30 vuotta ensirakkauden kanssa. Tietenkin teki mieli kaikenlaista muiden kanssa, vaikka seksi oli hyvää. Liiton jälkeen seikkaileminen vasta jännää olikin. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, mutta itsepetos näyttää toimivan hyvin.
n45
Palstamammat ovat katsos sen verran vanhoja ja rumia, ettei seksi vieraiden miesten kanssa olisi edes mahdollista, joten denialismeissaan väittävät, ettei halua ketään muuta kuin miestänsä 🤭
Siis sä oot niinku way too toxic, you know 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut konkretian tasolla koskaan mieleen. 25v parisuhde päättyi ja vasta sitten tuli nuo ajatukset. En sano etteikö joku olisi ollut kiva ja hyvännäköinen, mutta ei mulle mieleen tullut koskaan pettää. Ja samat värkit ne on kaikilla. En ymmärrä sitä että mennään pettämään ja kuvitellaan, että nyt tuon ihmisen värkki on jotenkin niin kovin erikoinen.
Kyllä ne värkitkin on keskenään erilaisia eikä kahta samanlaista ole olemassakaan.
Et tajua nyt. Niiden värkkien toiminnot ovat aika lailla samanlaiset ihmisillä. Siksi puuttuu uteliaisuus muiden värkkejä kohtaan.
Ei, koska seksielämä saman puolison kanssa vaan paranee vuosi vuodelta. Yhdessä jo 28 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme edistyksellisiä. Meillä on sovitut säännöt seksuaalisesta kanssakäymisestä toisten ihmisten kanssa. Olemme huomanneet tämän olevan vuosi vuodelta yhä yleisempää ja kiva niin 🤗
N28
Nimmaristasi päätellen et ome ollut vuosikymmeniä saman kanssa suhteessa.
Aloituksessa puhuttiin vuosikymmenestä ja sitä pidemmästä ajasta. 28-vuotiaana on ollut mahdollista olla naimisissa jo 10 vuotta ja seurustella saman henkilön kanssa vaikka pari vuotta ennen sitä.
Kokeillut niitä muita sen verran ennen nykyistä suhdetta, että tiedän ettei se sen kummempaa ole toisen kanssa. Lisäksi mulla on hyvä mielikuvitus.
Ei, se tuttu ja turvallinen vanilja riittää vallan mainiosti. Siis meidän sönkypuuhat ovat vaniljaesanssisia, ei tod mitään Madagaskarin vaniljaa. Jos eroaisimme, niin hankkisin vain yhdenillan juttuja.
Naiset uskottelee että ei kyllästytä. Miehiä kyllästyttää jo muutaman kuukauden päästä.
Tekee mieli vierastakin, vaikka ei kyllästytä seksi puolison kanssa. Fantasioimme yhdessä vieraista seksi-kumppaneista. Eikö kaikki sitten tee niin?