Kysymys teille jotka olette olleet yli vuosikymmenen parisuhteessa saman henkilön kanssa
Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?
Kommentit (138)
Ei tee mieli muita. Vaikka usei toivonkin, että vaimo haluaisi useammin. Pian 20v yhdessä.
Tekee mieli muita mutta käytännössä en toiveitani toteuta.
Lapset ja perhe ensisijalla.
AP: "Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä?"
On luonnollista eli normaalia tuntea seksuaalista vetoa (himoa) viehättäviä vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, riippumatta maallisista sopimuksista. Jos ei tuntisi, ei tuntisi himoa edes kumppaniaan kohtaan.
AP: "Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?"
En ole koskaan kokenut kyllästymistä, olen ollut kolmessa yli 10v suhteessa.
-M1957
Olen täällä lukiessa miettinyt, eikä kenelläkään (muilla siis) ole intohimoa ja syvää rakkautta vanhaakin kumppaniaan kohtaan?
Ei suinkaan, koska nykyisen kanssa seksi on niin hyvää ja sitä on riittävästi. Kahden exän kanssa se oli huonoa ja sitä oli vähän, vaikka kestivät vain muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä lukiessa miettinyt, eikä kenelläkään (muilla siis) ole intohimoa ja syvää rakkautta vanhaakin kumppaniaan kohtaan?
Mies ei kykene tuntemaan seksuaalista himoa wanhaa naista kohtaan. Kautta evoluution mies on geneettisesti ohjattu kokemaan himoa nuoria, hoikkia ja muutenkin kauniita neitosia kohtaan.
"Rakkaus" on vaihtokauppaa, kukaan ei "rakasta" enää sitten kun ei lainkaan saa vastiketta antamalleen "rakkaudelle".
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä itkun tunnistan kun sellaisen näen. Ihan sama itketkö sä ilosta vai surusta. Säälittävää se sliti on, ettet osaa muuta kuin noita kuluneita emojeita käyttää "tunteidesi" ilmaisemiseen."
On ihan ymmärrettävää, ettet boomerina kestä emojeita. Emojeilla katsos kun ilmaistaan tunteita ja boomereilla on monesti jonkun sortin tunnevamma johtuen esim. siitä että väkivalta oli olennainen osa teidän ikäluokan kasvatustanne.
Älläs nyt nöösipoikea puhu tietämättäsi ihan paskaa. Taidat itse olla niitä vaapaan kasvatuksen eli lasten heitteillejätön sukupolvea, joiden itsekkyys ja Minä saan tehdä mitään asenne vaivaa kaikkea. Äiti hoitanut ettei kulllanupulle vain tule paha mieli ja äiti hoitanut aina kaiken. Siitä tulee tollainen vellihousu, joka ei kestä mitään kritiikkiä ja kuvittelee, että voi kommentoida ja vähätellä muita. Kasva jo aikuiseksi. Jos ei onnsistu niin käy vaikka terapiassa, siellä ne muutkin vapaankasvatuksen tulokset käy.
Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa 22 vuotta. Seksi on tuttua, turvallista ja pääosin tyydyttävää, mutta kyllä olen usein halunnut kokeilla muita. Muutaman kerran minua on houkuteltu vieraan naisen toimesta sänkyyn. En kuitenkaan ole lähtenyt, koska tiedän etten voisi elää salaisuuden kanssa. Se ei poista kuitenkaan halua naida muita.
Tokihan viriiliä miestä on vieraat pillut kiinnostaneet, ainakin fantasioissa.Vaimon kanssa oltu teinistä asti ja suhde niin henkinen ja seksintäyteinen, ettei vieraissa naisissa ole kiinnostanut mikään muu kuin pillu. Heidän ihmisyys ja henkinen puoli sinänsä ei ole kiinnostanut vähäänkään. Moni flirttaillut ja houkutellut ja monen kanssa olisi saanut pillua. Mutta rakkaus vaimoon on pitänyt järjen päässä. Toisekseen miehet pitää mitä miehet lupaa. On helppo saada naista tai pillua, mutta vain miehillä pitää pää ja annetut lupaukset vaimolle. Se erottaa itsekkäät miehet oikeista miehistä. Ei ole tullut mieleenkään rikkoa oman rakkaan sydäntä ja sielua. Vaikka hän olisikin saattanut antaa anteeksi, itse en itselleni.
Kohta 5 vuosikymmentä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan viriiliä miestä on vieraat pillut kiinnostaneet, ainakin fantasioissa.Vaimon kanssa oltu teinistä asti ja suhde niin henkinen ja seksintäyteinen, ettei vieraissa naisissa ole kiinnostanut mikään muu kuin pillu. Heidän ihmisyys ja henkinen puoli sinänsä ei ole kiinnostanut vähäänkään. Moni flirttaillut ja houkutellut ja monen kanssa olisi saanut pillua. Mutta rakkaus vaimoon on pitänyt järjen päässä. Toisekseen miehet pitää mitä miehet lupaa. On helppo saada naista tai pillua, mutta vain miehillä pitää pää ja annetut lupaukset vaimolle. Se erottaa itsekkäät miehet oikeista miehistä. Ei ole tullut mieleenkään rikkoa oman rakkaan sydäntä ja sielua. Vaikka hän olisikin saattanut antaa anteeksi, itse en itselleni.
Miten iso muna sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso muna sulla on?
Semmoinen mistä moni nainen on haaveillut vaan ei ole saanut. Ei ole tarvinnut hakea hyväksyntää muilta naisilta. Yksi kulliani rakastava on riittänyt.
No ei oikeastaan. 25 vuotta yhdessä. Kyllähän kaunis naisvartalo miellyttää, ja katse joskus harhailee,mutta se on biologiaa vaan. Oikeasti haluan naida vain vaimon kanssa. Meillä on seksiä päivittäin, en tiedä miten toimisin, jos olisi vaikka vaan kerran kuukaudessa. Ehkä silloin ruoho näyttäisi vihreämmältä aidan takana.
Ei kyllästytä, mutta minulla on rakastaja koska mies ei ole enää kovinkaan kyvykäs saati kiinnostunut. N43
Paskapuhetta ettei vanha vaimo tai mies uhä kiihoita. Kyllä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa 22 vuotta. Seksi on tuttua, turvallista ja pääosin tyydyttävää, mutta kyllä olen usein halunnut kokeilla muita. Muutaman kerran minua on houkuteltu vieraan naisen toimesta sänkyyn. En kuitenkaan ole lähtenyt, koska tiedän etten voisi elää salaisuuden kanssa. Se ei poista kuitenkaan halua naida muita.
Naisena sama. Mielestäni on luonnollista haluta joskus muita. Merkittävää on kuitenkin se mitä tekee. Itsekään en voisi elää salaisuuden kanssa ja tiedän että moisesta teosta menettäisin miehen jota rakastan. NIIN houkuttavaa hetken himo jotakuta muuta kohtaan ei ole, että riskeeraisin elämäni tärkeimmän ihmissuhteen ja loukkaisin ihaninta ihmistä jonka tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?
Seksi jonkun muun kanssa toisi kyllä vaihtelua, sitä kun helposti urautuu tiettyihin tapoihin keskenään. Olemme tosin kommittoituneet muut poissulkevaan suhteeseen. Aina sama kumppani sängyssä toisaalta takaa nautittavaa seksiä, koska tunnemme hyvin toistemme mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä itkun tunnistan kun sellaisen näen. Ihan sama itketkö sä ilosta vai surusta. Säälittävää se sliti on, ettet osaa muuta kuin noita kuluneita emojeita käyttää "tunteidesi" ilmaisemiseen."
On ihan ymmärrettävää, ettet boomerina kestä emojeita. Emojeilla katsos kun ilmaistaan tunteita ja boomereilla on monesti jonkun sortin tunnevamma johtuen esim. siitä että väkivalta oli olennainen osa teidän ikäluokan kasvatustanne.
Älläs nyt nöösipoikea puhu tietämättäsi ihan paskaa. Taidat itse olla niitä vaapaan kasvatuksen eli lasten heitteillejätön sukupolvea, joiden itsekkyys ja Minä saan tehdä mitään asenne vaivaa kaikkea. Äiti hoitanut ettei kulllanupulle vain tule paha mieli ja äiti hoitanut aina kaiken. Siitä tulee tollainen vellihousu, joka ei kestä mitään kritiikkiä ja kuvittelee, että voi kommentoida ja vähätellä muita. Kasva jo aiku
Tollaset pojat on vailla ihan erilaista terapiaa 🤛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi jonkun muun kanssa toisi kyllä vaihtelua, sitä kun helposti urautuu tiettyihin tapoihin keskenään. Olemme tosin kommittoituneet muut poissulkevaan suhteeseen. Aina sama kumppani sängyssä toisaalta takaa nautittavaa seksiä, koska tunnemme hyvin toistemme mieltymykset.
Miten voi kyllästyä kun on vastuussa rakkaansa tyydyttämisestä. Siihen joutuu keskittymään täysin, joten jos ajatukset kärsii kärsii rakkaan tyydyttäminen. Sen huomaa heti jos ei ole mukana. Siten kyse ei ole vain omasta tyydytyksestä. Ja sama toisinpäin.
Vain itsekkäät keskittyvät vain omaan tyydytykseen. Käyvät vieraissa kun Heidän pitää saada jne..
Tottakai. Käynkin vieraissa 1-2 kk välein. Pysyy suhde kunnossa ja kiinnostus myös omaa kumppania kohtaan. Olen mies.
Ensiksi puhuit itkusta ja nyt itkunaurusta. Koittaisit nyt vi-tun vammainen pysyä tarinassasi mukana. Ymmärrän kyllä, että boomerille on rankkaa kun nykyään saa lapset osana kasvatusta ilmaista tunteitaan eikä heitä hakata väärien tunteiden johdosta. Harmi, että sinulla oli kalluvanhemmat jotka selkeästi hakkasi sinua kun noin pahasti jostain emojeista triggeröidyt.