Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka olette olleet yli vuosikymmenen parisuhteessa saman henkilön kanssa

Vierailija
05.03.2025 |

Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan tarpeeksi, numeroita mainitsematta, kokemuksia muitten miesten kanssa ennen kuin tapasin aviomieheni. Siis tiedän millaisia muut ovat ja millainen on mieheni, jonka kanssa päädyin pysyvään liittoon. Kyse ei edes ole koosta tai osaamisesta, vaan luottamuksesta ja perusturvasta toisen seurassa. Ollaan oltu yhdessä yli 40 vuotta. En ole toisia miehiä tänä aikana tarvinnut tai halunnut.

Vierailija
22/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin että oikeasti haluaisin. Fantasioida voin toki oman kivan ohessa. 

Pari kertaa olen ihastunut kunnolla toiseen. En silti koskaan edistäisi asiaa mitenkään, mieheni on täydellinen minulle enkä riskeeraisi suhdettamme koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei

Vierailija
24/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 vuotta yhdessä, eikä vielä ole tullut mieleen muut.

Meillä on suht hyvä mielikuvitus ja puhumme asioista. Lisäksi mulla ei seksi onnistu ilman rakkautta ja luottamusta.

Katotaan tuleeko muutoksia, kun vaihdevuodet iskee kunnolla.

Ei ole tullut mieleen?

Vierailija
25/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen vain tyytyväinen ettei tarvitse olla muiden kanssa. Ei edes kiinnosta ne touhut kuin oman kanssa.

Yksi mies ehdotti minulle sellaista aisuri suhdetta missä kävisin panemassa muita. Kuka helvetti sellaista jaksaa? 

Tais olla persu. Pyyskö vielä ihan varta vasten, että panisit mustaa miestä?

Vierailija
26/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti tehnyt mutta ei ole toteutettu. 

Vierailija
27/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että heillä jotka haluaa parisuhteessa vieraaseen sänkyyn on jotain ongelmia seksielämässä kumppanin kanssa.

Toinen ei esimerkiksi osaa niitä puuhia

ei esileikkiä

on sellainen kuivana sisään ja minuutin päästä on jo valmis 

ei sellainen kiinnosta

pitää luoda sitä tunnelmaa ja nähdä vähän vaivaakin toisen nautinnon eteen!

Noniin tässäkin postauksessa femcel antaa ymmärtää, että vika voi olla vain miehessä.

Vierailija
28/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyllästyttää, niin kai se toinen kyllästyttää sitte muutenkin kuin vain sängyssä.

Vierailija
29/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut konkretian tasolla koskaan mieleen. 25v parisuhde päättyi ja vasta sitten tuli nuo ajatukset. En sano etteikö joku olisi ollut kiva ja hyvännäköinen, mutta ei mulle mieleen tullut koskaan pettää. Ja samat värkit ne on kaikilla. En ymmärrä sitä että mennään pettämään ja kuvitellaan, että nyt tuon ihmisen värkki on jotenkin niin kovin erikoinen.

Vierailija
30/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut konkretian tasolla koskaan mieleen. 25v parisuhde päättyi ja vasta sitten tuli nuo ajatukset. En sano etteikö joku olisi ollut kiva ja hyvännäköinen, mutta ei mulle mieleen tullut koskaan pettää. Ja samat värkit ne on kaikilla. En ymmärrä sitä että mennään pettämään ja kuvitellaan, että nyt tuon ihmisen värkki on jotenkin niin kovin erikoinen.

Kyllä ne värkitkin on keskenään erilaisia eikä kahta samanlaista ole olemassakaan.

Vierailija
31/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli juuri yhtään, edes omaa miestä. Saati sitten jotain tuntematonta sukankuluttajaa, yyh.

Vierailija
32/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tätä suhdettakaan ollut sellainen, että haluaisin naida jokaisen kanssa. Tai että mun pitäisi päästä toteuttamaan jokaista mielitekoani. Tottakai näen hyvännäköisiä ihmisiä ja tunnen himoa, mutta saahan siitä nauttia - ja sitten voi toteuttaa fantasioitaan kotona oman miehen kanssa. 

Vierailija
33/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL ei, mutta mielikuvituksessa tapahtuu kaikenlaista tuntemattomien kanssa. 

Vierailija
34/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IRL ei, mutta mielikuvituksessa tapahtuu kaikenlaista tuntemattomien kanssa. 

Aika tuhma oot ;)

Vierailija
35/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se satunnaisesti mielessä käy fantasian tasolla, mutta oikeassa aidossa elämässä ei koskaan. En oikeasti haluaisi koskea muihin, kuin omaan mieheeni 

Vierailija
36/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me on oltu teineistä asti yhdessä, liki kaksi vuosikymmentä. On ollut ihanaa huomata miten seksielämäkin kypsyy ja paranee vuosien myötä. Sellainen teini-iän harjoittelu ja kiireellisyys on vaihtunut hitaisiin ja nautinnollisiin hetkiin yhdessä. Toisen ajatuksia ja mielipiteitä kuunnellaan ja uutta opitaan yhä. 

Vierailija
37/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 30 vuotta ensirakkauden kanssa. Tietenkin teki mieli kaikenlaista muiden kanssa, vaikka seksi oli hyvää. Liiton jälkeen seikkaileminen vasta jännää olikin. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, mutta itsepetos näyttää toimivan hyvin.

n45

Vierailija
38/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden pyydystäminen naimatarkoituksessa olisi rasittavaa ja tylsää. Siis mun mielestäni, muut saavat vapaasti olla eri mieltä. Myös puolisoni, kunhan ei tuo niitä muita tai tuliaisia muilta kotiin.

Vierailija
39/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin 40 kriisissä teki mieli, mutten tietenkään riskeerannut hyvää liittoa. Nyt 50 iässä ei kiinnosta miehet enää yhtään. Vain oma mies saa syttymään noin kerran viikossa.

Vierailija
40/138 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyttemmin jo eronnut, mutta ei kyllä oma kumppani kyllästyttänyt. En myöskään tuntenut sillä lailla vetoa ketään kohtaan, että olisin oikeasti halunnut seksiä jonkun toisen kanssa, vaikka fantasiatasolla mielikuvia saattoi ollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä