Kysymys teille jotka olette olleet yli vuosikymmenen parisuhteessa saman henkilön kanssa
Eikö teillä koskaan tee mieli naida toisia ihmisiä? Eikö yhtään kyllästytä aina sama kumppani sängyssä?
Kommentit (138)
Ei, päinvastoin kukaan muu ei kelpaisi :)
Useinkin ajattelen muita, mutta pettämään ei ole tarvinnut lähteä kun seksiä on tarpeeksi ja se on hyvää. Miksi siihen pitäisi kyllästyä, kun se on joka kerta hyvinkin nautinnollista? Koko ajatus kummastuttaa.
Tekee tietenkin ja mitä toinen ei tiedä se ei satuta mutta en silti petä.ajatukset ei haittaa
Kyllä, kovasti teki mieli lähes koko 30-vuotisen suhteen aikana. Fantasioin paljon, mutta en koskaan pettänyt. Eron jälkeen tein sen ihan luvan kanssa ja ainut mikä harmittaa on se, etten hakenut eroa jo aiemmin. Exä ei lauennut koko aikana kertaakaan yhdynnässä eikä minun sormettaessa tai nuollessa, ainoastaan itse masturboiden. Uusi nainen laukesi kaksi kertaa jo ensimmäisessä yhdynnässä.
M51
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei ole tarkoitettu monogamiseksi.
Se, että kahden ihmisen pitäisi lupautua loppuelämäkseen vain toisilleen, on uskonnollisten yhteisöjen keksintö. Eikä sillä on luonnon kanssa mitään tekemistä. Perimän laaja levittäminen on kaikille eläville olennoille luonnollisin juttu. Ihminen älykkäänä olentona pystyy tietenkin kontrolloimaan käyttäytymistään. Mutta siinä luonnossahan se suurin syy on, miksi ihmiset lankeaa joskus vieraisiin.
Ei naistakaan. Olen kyllä miestäni rakastanut lähes aina, mutta myös muita, himoinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kovasti teki mieli lähes koko 30-vuotisen suhteen aikana. Fantasioin paljon, mutta en koskaan pettänyt. Eron jälkeen tein sen ihan luvan kanssa ja ainut mikä harmittaa on se, etten hakenut eroa jo aiemmin. Exä ei lauennut koko aikana kertaakaan yhdynnässä eikä minun sormettaessa tai nuollessa, ainoastaan itse masturboiden. Uusi nainen laukesi kaksi kertaa jo ensimmäisessä yhdynnässä.
M51
Tai luulet niin.
Naisen laukuaminen siis on se naisen arvo...vaikka sehän on mihestä kiinii!
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan itsestäsi. Ja sitten joku taas veti esiin sen asian, että kirkko, ja uskonto on meidät pakottanut tähän. Otetaan vielä yksi kortti, eli yhteiskunnan normit, ja ryhmäpaine. Ilman näitä naitaisiin onnellisina kaikkia, ja kaikki olisi niin ihanaa.
Itse ainakin rakastan vaimoani, jonka kanssa olen ollut yli 25 vuotta. Rakkaus ei tule raamatusta, eikä ryhmäpaineesta. Kaikin tavoin on mukavempi jakaa menot, ja asunto jonkun kanssa.
Ja te ihmisen luonnosta, ja biologiasta huutelijat: Oletteko noudattaneet muutoinkin luontoanne, ja sitä mihin meidät on tarkoitettu? Se, että emme tapa naapuriamme on myöskin uskonnon, ja yhteiskunnan normien syy. Ilman kasvatusta, ja näitä luontomme vastaisia lakeja vallitsisi täysi anarkia, tappai- simme,ryöstäisimme,rais- kaisimme, niinkuin olemme uutisissakin nähneet. Te pettäjät, jotka selitätte tekonne luonnon laeilla, miksi ette tapa naapurianne?
Seksiseikkailut johtavat vain elämän vastoinkäymisiin ja ennenaikaiseen elämän päättymiseen.
Ei siihen kyllästy, kun niin harvoin saa.
Ei kyllästytä, päinvastoin. Hyvin toimii se puoli edelleen. M45
Ei. Vakiinnuin vasta 34v, ja siihen mennessä olin saanut jo ihan tarpeeksi eri ihmisten kanssa puuhailua😁 Joskus 28-vuotiaana en edes haaveillut parisuhteesta vaan tein mitä huvitti ja kenen kanssa kiinnosti. Nykyään ehkä kuvitellaan että pitää saada kaikki heti? Että kaksvitosena pitää olla jo kaikki elämänpaalut saavutettuna, työt, talot, lapset, loppuelämän puolisot, ja sitten vekslataan jotain avoimiasuhteita että saatais ihan kaikki tässä ja nyt, ja ettei tarvisi mistään luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kahden ihmisen pitäisi lupautua loppuelämäkseen vain toisilleen, on uskonnollisten yhteisöjen keksintö. Eikä sillä on luonnon kanssa mitään tekemistä. Perimän laaja levittäminen on kaikille eläville olennoille luonnollisin juttu. Ihminen älykkäänä olentona pystyy tietenkin kontrolloimaan käyttäytymistään. Mutta siinä luonnossahan se suurin syy on, miksi ihmiset lankeaa joskus vieraisiin.
Paitsi homoille. Ja aseksuaaleille, ja joutsenille, ja niille jotka eivät halua muita kuin puolisonsa. Poikkeuksia on niin paljon ettei tuollaisella kaavalla tee oikein yhtään mitään. Ainoastaan sillä pienentää oman älykkyytensä, ja joutuu elämään noiden itse itselleen iskostamien mukatotuuksien mukaan.
Kyllä ja eri sukupuoltakin, vois myös mennä jonkun parin bonus-mieheksi ja ties mitä tekee mieli, osan olen toteuttanut ja osa on harkinnassa, rouvalle ei kerrota, hänen mielensä tunnen.
29v naimisissa ja seksi on nyt parempaa kuin +20v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä lukiessa miettinyt, eikä kenelläkään (muilla siis) ole intohimoa ja syvää rakkautta vanhaakin kumppaniaan kohtaan?
Mies ei kykene tuntemaan seksuaalista himoa wanhaa naista kohtaan. Kautta evoluution mies on geneettisesti ohjattu kokemaan himoa nuoria, hoikkia ja muutenkin kauniita neitosia kohtaan.
"Rakkaus" on vaihtokauppaa, kukaan ei "rakasta" enää sitten kun ei lainkaan saa vastiketta antamalleen "rakkaudelle".
Job 31:1 minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa : kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen. Kyllähän neitoset ihania ovat, mutta darvinismi on ateistista harkauskoa !