Toivon totisesti, että mun vaivat johtuu vain hiivatulehduksesta. Älä avaa jos et kestä alapää-juttuja!
Pientä epämukavuutta taisin tuntea ekan kerran viime viikon keskiviikkona illalla, en niin kiinnittänyt huomiota. Torstaina jo vähän enemmän ja huomasin kipeän/kirvelevän kohdan välilihan seutuvilla. No ajattelin sen olevan vain taas joku näppylä koska mulle tulee lähinnä yläreisiin välillä finnin tapaisia näppyjä jotka todella kipeitä. No perjantaina jo kirveli virtsatessa ja pestessä tuota kohtaa. Vähitellen kirvely levisi ulompiin häpyhuuliin ja nyt myös pyllyvaossa tuntuu kirvelyä. Pahinta on kuitenkin ulommat häpyhuulet. Emättimessä ja virtsaputken suulla ei tunnu kirvelyä, ei ainakaan vielä ole tuntunut.
Toivon totisesti, että kyse on vain hiivatulehduksesta enkä ole saanut jotakin tautia mieheltä josta erosin reilu viikko sitten. Seksiä meillä oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet.
Ahdistaa pirusti jos mies on tartuttanut muhun jotakin. Kortsu ei ollut enää käytössä koska mulla pillerit. Suhde kesti reilun vuoden. Loppui siihen kun mies jäi kiinni muiden kanssa viestittelystä. En alkanut katsomaan tuollaista pelleilyä, joten puhalsin pelin poikki heti kun tuo paljastui. En tiedä sitten onko pannut muita. Ihan sama kunhan nyt ei vain ole tartuttanut muhun mitään.
Mä niin toivon, että tämä on vain hiivatulehdus! Aloitin eilen iltapäivällä laittamaan Canesten-voidetta. On muuten ärsyttävän pieni tuubeja, eihän tuollainen kauaa riitä jos pitää isommalta alueelta voidella kun tuntuu sitä kirvelyä tosiaan pyllyvaossakin.
Prkele. Toivon mukaan tämä aloitus saa olla täällä.
Kommentit (110)
No, sen näkee hoitokokeilulla oliko hiivaa. Mulle tuollaisia kuvaamiasi vaivoja tulee nykyään, kun olen esivaihdevuosissa, ihan muutenkin, kuivuuden takia. Jo pelkkä vessapaperilla pyyhkäisy voi saada noita kirveltäviä haavaumia aikaan alapään ja pepun limakalvoille. Intiimialueelle tarkoitetut kosteuttavat tuotteet auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino hautoo , eli laihduta .
Älä viitsi olla typerä. Sä et tiedä aloituksen perusteella ap:n painoa. Hiivatulehduksia, näppylöitä ja paiseita on ihan normaalipainoisillakin.
T: Sh
Vierailija kirjoitti:
No, sen näkee hoitokokeilulla oliko hiivaa. Mulle tuollaisia kuvaamiasi vaivoja tulee nykyään, kun olen esivaihdevuosissa, ihan muutenkin, kuivuuden takia. Jo pelkkä vessapaperilla pyyhkäisy voi saada noita kirveltäviä haavaumia aikaan alapään ja pepun limakalvoille. Intiimialueelle tarkoitetut kosteuttavat tuotteet auttaa.
No ikää on yli 40v, että siinä mielessä... Eli ole kyllä aiemmin tullut mitään tällaista. Ostin lactolinea millä pesun nivuset ja ulommat häpyhuulet. Siinä on maitohappobakteeria jonka pitäisi rauhoittaa myös.
Ap
Onhan se mies voinut käydä vieraissa, saada sieltä hiivatulehduksen tai jotain muutakin. Käy varmuuden vuoksi testeissä.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.
Googlettamalla kyllä lukee, että siimaeliö leviää ulosteen kautta. En ymmärrä miten mun suuhun olisi ulostetta mennyt. Ei lue missään, että olisi sukupuolitauti.
Ap
Kysy tk:sta, kun on oireita niin kannattaisi testata samalla kaikki taudit, niin tulee hoidettua pois päiväjärjestyksestä. Jos pienikään epäilys on.
Menisin seksitautitesteihin nyt eikä heti. Hitto että jotkut on tyhmiä, tuossahan on ihan todennäköistäkin että on joku sp-tauti
Se siimaeliö. Onnistuin hankkimaan etelänmatkalta , no comments thanks, noin 50 vuotta sitten. Googlen mukaan nykyään harvinainen
" Tyypillisimmin trikomoniaasin oireina esiintyy runsasta, vihertävää, kuplivaa ja pahanhajuista valkovuotoa, kutinaa ja virtsaamisvaivoja. Usein esiintyy myös kipua tai kirvelyä limakalvoilla trikomonaksen aiheuttaman paikallisen tulehdusreaktion vuoksi. Myös oireettomia taudinkantajanaisia esiintyy. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.
Googlettamalla kyllä lukee, että siimaeliö leviää ulosteen kautta. En ymmärrä miten mun suuhun olisi ulostetta mennyt. Ei lue missään, että olisi sukupuolitauti.
Ap
Saattaa tarkoittaa trikomonaasia
Oudolta kuulostaa, tuskin hiivaa. Mene nyt hyvä ihminen testeihin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saattaa tarkoittaa trikomonaasia
No tuon oireina runsasta, kuplivaa, vihertävää ja pahanhajuista valkovuotoa, kutinaa ja virtsaamisvaivoja. Ei ole mulla tuollaisia.
Ap
Käy testeissä niin saat varmuuden
Sukupuolitestissä käyminen on ilmaista, pissa- ja verinäyte, tulokset tulee usein jo seuraavana päivänä. Ei tarvitse arpoa onko vai eikö. Veikkaisin, että useimmiten on kyllä pidempi tarttumisaika kuin pari päivää, ehkä stressi edesauttoi sitä hiivaa. Mene testeihin kuitenkin, saat mielenrauhan!
Olen pahoillani mutta todennäköisesti herpes (en trollaa)
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitestissä käyminen on ilmaista, pissa- ja verinäyte, tulokset tulee usein jo seuraavana päivänä. Ei tarvitse arpoa onko vai eikö. Veikkaisin, että useimmiten on kyllä pidempi tarttumisaika kuin pari päivää, ehkä stressi edesauttoi sitä hiivaa. Mene testeihin kuitenkin, saat mielenrauhan!
No tuota tarttumisaikaa mä tässä mietin myös. No ei auta kuin soittaa huomenna tk:seen kun vain töiltä pystyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei av ole mikään lääkäripalsta haisevalle alapäällesi.
Poistoon.
Sä voit poistaa itsesi. Samalla voit pestä oman alapääsi koska se haisee. Mun alapää ei haise enkä kirjoittanut oireiksi hajua. Olisin sellaisen kirjoittanut jos sellainen oire olisi. Ei ole myöskään mitään kummallisia vuotoja.
Ap
Poistui viestejä ja siinä samalla mun vastaus missä kirjoitin, että ei auta kuin soittaa huomenna tk:seen kun töiltäni pystyn.
Ap
No eihän tossa mitään hiivan oireita ole.
Mikä sukupuolitauti oireilee noin?
Ottakaa nyt huomioon, että ap on voinut saada siltä exältään sen taudin jo ennen tuota 2 viikon taukoa.
Että alkaa jumittuko siihen, että ap pani vikan kerran miehen kanssa ja parin päivän kuluttua alkoi oireet. Varmaan pani ennen sitä 2 viikon taukoakin.
Mitä, jos tartunta on tullut ennen sitä 2 viikon taukoa? Mitkä taudit itää noin pitkään?