Toivon totisesti, että mun vaivat johtuu vain hiivatulehduksesta. Älä avaa jos et kestä alapää-juttuja!
Pientä epämukavuutta taisin tuntea ekan kerran viime viikon keskiviikkona illalla, en niin kiinnittänyt huomiota. Torstaina jo vähän enemmän ja huomasin kipeän/kirvelevän kohdan välilihan seutuvilla. No ajattelin sen olevan vain taas joku näppylä koska mulle tulee lähinnä yläreisiin välillä finnin tapaisia näppyjä jotka todella kipeitä. No perjantaina jo kirveli virtsatessa ja pestessä tuota kohtaa. Vähitellen kirvely levisi ulompiin häpyhuuliin ja nyt myös pyllyvaossa tuntuu kirvelyä. Pahinta on kuitenkin ulommat häpyhuulet. Emättimessä ja virtsaputken suulla ei tunnu kirvelyä, ei ainakaan vielä ole tuntunut.
Toivon totisesti, että kyse on vain hiivatulehduksesta enkä ole saanut jotakin tautia mieheltä josta erosin reilu viikko sitten. Seksiä meillä oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet.
Ahdistaa pirusti jos mies on tartuttanut muhun jotakin. Kortsu ei ollut enää käytössä koska mulla pillerit. Suhde kesti reilun vuoden. Loppui siihen kun mies jäi kiinni muiden kanssa viestittelystä. En alkanut katsomaan tuollaista pelleilyä, joten puhalsin pelin poikki heti kun tuo paljastui. En tiedä sitten onko pannut muita. Ihan sama kunhan nyt ei vain ole tartuttanut muhun mitään.
Mä niin toivon, että tämä on vain hiivatulehdus! Aloitin eilen iltapäivällä laittamaan Canesten-voidetta. On muuten ärsyttävän pieni tuubeja, eihän tuollainen kauaa riitä jos pitää isommalta alueelta voidella kun tuntuu sitä kirvelyä tosiaan pyllyvaossakin.
Prkele. Toivon mukaan tämä aloitus saa olla täällä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne lääkärit vähättelevät "herbeksen" mahdollisuutta siihen liittyvän stigman vuoksi.
Epäilen suuresti ettei kyse ollut herbeksestä kun noi oireet täsmää ihan 100% siihen, eikä bakteeriin.
Niin sähän sen tiedätkin mistä kyse on näkemättä mun alapäätä. Mulla ei ole haavaumia tai rakkuloita. Antibiootit ovat helpottaneet oloa. Herpeksen rakkulat ei ole näin kauaa. Lääkärit ei ole niin tyhmiä, että tekisivät tahallaan väärän diagnoosin ja näin aiheuttaisivat turhaan ongelmia yms. potilaalle.
Sitä paitsi se kirjoitetaan herpes kovalla peellä.
Mutta totta kai palstaäm mä tietää paremmin asian kuin kaksi lääkäriä.
Ap
Kuivat limakalvot. Kokemusta. Eli voidetta vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tapaamisten harveneminen ja viestittely muiden naisten kanssa kertoo, että mies on myös pannut muita naisia sillä aikaa kun seurustelitte. Laita miehelle viesti ja oireet. Jos on sukupuolitauti, hänet sekä kaikki hänen partnerinsa tullaan testaamaan.
Mikä ihmeen tapaamisten harveneminen? Ihan käytännön syistä ja lähinnä mun vuoksi venyi tapaaminen. Ei ole mitään erityistä tapaamisten harvenemista. Mistä te taas keksitte nämä juttunne?? Mua ei vittujakaan kiinnosta mies ja saa tehdä mitä lystää. En mieheen pidä mitään yhteyttä. Mulla ei ole mitään todettua tautia.
Ap
* oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet.*
Parin viikon tauon aikana oli harrastettu seksiä muiden kanssa, josta seurauksena sukupuolitauti tai bakteerivaginoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne lääkärit vähättelevät "herbeksen" mahdollisuutta siihen liittyvän stigman vuoksi.
Epäilen suuresti ettei kyse ollut herbeksestä kun noi oireet täsmää ihan 100% siihen, eikä bakteeriin.
Niin sähän sen tiedätkin mistä kyse on näkemättä mun alapäätä. Mulla ei ole haavaumia tai rakkuloita. Antibiootit ovat helpottaneet oloa. Herpeksen rakkulat ei ole näin kauaa. Lääkärit ei ole niin tyhmiä, että tekisivät tahallaan väärän diagnoosin ja näin aiheuttaisivat turhaan ongelmia yms. potilaalle.
Ap
"Antibiootit helpottaneen", herpeskin alkaa helpottaa tietyn ajan päästä ihan itsestään. Itse olisin kyllä vaatinut näytteenoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä hauku. Olisit sit vaan mennyt suoraan lääkärille etkä kysellyt täällä.
Kyllä haukun noin tyhmää ihmistä. Silloin kun mä tein tämän aloituksen, niin mä en todellakaan olisi päässyt mun oireilla päivystykseen samana päivänä kello kolmen jälkeen kun päivystys on auki kuuteen asti. Hlvetin ääliö.
Ap
Hiivaan on apteekissa tabletteja. Toimii.
Trikka hoituu antibiooteilla.
Herpekseen on voide, ja on tablettejakin. Toimii. Jostain syystä herpes vaan aktivoituu.
Kaikki hoituvat, mutta ikäviä vaivoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joko on toosa kunnossa?
Huonommaksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on toosa kunnossa?
Huonommaksi mennyt.
Älä valehtele kusipää ja esitä olevasi mä. Mä olen ketjun oikea ap ja tulehdus on selätetty ja lääkkeet syöty.
Ap
Opettele vajaaälyinen lukemaan. Mulla EI ollut mitään näppylöitä alkuun vaan vain kirvelyä. On se stanan kumma kun soitetaan suutaan ja sitten itse ei osata lukea mitä on kirjoitettu. Ja mä olen ollut lääkärissä jo!!! Hlvetin ääliö.
Ap