Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon totisesti, että mun vaivat johtuu vain hiivatulehduksesta. Älä avaa jos et kestä alapää-juttuja!

Vierailija
05.03.2025 |

Pientä epämukavuutta taisin tuntea ekan kerran viime viikon keskiviikkona illalla, en niin kiinnittänyt huomiota. Torstaina jo vähän enemmän ja huomasin kipeän/kirvelevän kohdan välilihan seutuvilla. No ajattelin sen olevan vain taas joku näppylä koska mulle tulee lähinnä yläreisiin välillä finnin tapaisia näppyjä jotka todella kipeitä. No perjantaina jo kirveli virtsatessa ja pestessä tuota kohtaa. Vähitellen kirvely levisi ulompiin häpyhuuliin ja nyt myös pyllyvaossa tuntuu kirvelyä. Pahinta on kuitenkin ulommat häpyhuulet. Emättimessä ja virtsaputken suulla ei tunnu kirvelyä, ei ainakaan vielä ole tuntunut. 

Toivon totisesti, että kyse on vain hiivatulehduksesta enkä ole saanut jotakin tautia mieheltä josta erosin reilu viikko sitten. Seksiä meillä oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet. 

Ahdistaa pirusti jos mies on tartuttanut muhun jotakin. Kortsu ei ollut enää käytössä koska mulla pillerit. Suhde kesti reilun vuoden. Loppui siihen kun mies jäi kiinni muiden kanssa viestittelystä. En alkanut katsomaan tuollaista pelleilyä, joten puhalsin pelin poikki heti kun tuo paljastui. En tiedä sitten onko pannut muita. Ihan sama kunhan nyt ei vain ole tartuttanut muhun mitään. 

Mä niin toivon, että tämä on vain hiivatulehdus! Aloitin eilen iltapäivällä laittamaan Canesten-voidetta. On muuten ärsyttävän pieni tuubeja, eihän tuollainen kauaa riitä jos pitää isommalta alueelta voidella kun tuntuu sitä kirvelyä tosiaan pyllyvaossakin.

Prkele. Toivon mukaan tämä aloitus saa olla täällä.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kun mä saan tämän tulehduksen hoidettua niin pyydän lähetteen testeihin missä katsotaan mm. klamydia. 

Ap

Todellakin kannattaa testauttaa kaikki mahdollinen. Voihan olla, että tämä tulehdus oli nyt vain ikävä sattuma ja mitään sukupuolitauteja ei ole, mutta kannattaa silti mennä testeihin.

Vierailija
82/110 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lorttoperse saanut kupan ja kuusi muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lorttoperse saanut kupan ja kuusi muuta. 

Olet ääliö.

Vierailija
84/110 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo helpottanut, ap?

Vierailija
85/110 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on herpes, niin se on sitten turha enää haaveilla uudesta parisuhteesta tai edes seksistä kenenkään kanssa. Loppuelämä pilalla tuon taudin vuoksi ja mun tuurilla uusiutuu monesti.

Ap

Herpeksessä tulee rakkuloita. Jos niitä ei ole, on kyseessä joku muu vaiva. Jos herpes uusiutuu usein, niin sitten kannattaa ottaa estolääkitys. Sukupuoliherpes on joka viidennellä suomalaisella ja huuliherpes suurimmalla osalla ihmisistä, useimmilla oireeton. Ja voi huonolla tuurilla tarttua oireettomasta kumppanista. Mutta ei se maailmanloppu ole.

Ei välttämättä tule rakkuloita, oireet voivat olla hyvinkin vähäisiä vain punoitusta/pientä kutinaa. Oireilee ihmisillä eri tavoin, toisilla kivulias, toiset ei juurikaan huomaa. 

Vierailija
86/110 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin lääkärissä käyty. Lääkäri sanoi, että näppylät ei oikein sovi herpekseen. Näppylät katteisia ja aivan kuin märkärupea. Paremminkin bakteeritulehdus. Sisätutkimuksessa ei näkynyt mitään. Sain kaksi eri antibioottia ja uudestaan yhteys jos ei ensi viikolla tilanne helpota. Parissa päivässä pitäisi alkaa vaikuttamaan jos niistä apua on tähän.

Illalla oli kuumeinen olo ja mittasin lämmön niin pientä lämpöä oli. Nyt taas kuumeinen olo, mutta lämpö on normaali. Toki töissä ja muualla riehuu kovaa flunssaa. Olen ottanut Buranan ja Panadolin yhden jälkeen, että neki toki voi estää lämmön nousun.

Ap

Eikö ottanut näytettä näpyistä? Olisi selvinnyt varmaksi. Niin minullekin sanoi kaksi lääkäriä ettei ole herpestä, ei selkeät oireet, mutta niin se vaan sitten vaan myöhemmin selvisi, että sitähän se on ja oli ollut. 

Vierailija
87/110 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin lääkärissä käyty. Lääkäri sanoi, että näppylät ei oikein sovi herpekseen. Näppylät katteisia ja aivan kuin märkärupea. Paremminkin bakteeritulehdus. Sisätutkimuksessa ei näkynyt mitään. Sain kaksi eri antibioottia ja uudestaan yhteys jos ei ensi viikolla tilanne helpota. Parissa päivässä pitäisi alkaa vaikuttamaan jos niistä apua on tähän.

Illalla oli kuumeinen olo ja mittasin lämmön niin pientä lämpöä oli. Nyt taas kuumeinen olo, mutta lämpö on normaali. Toki töissä ja muualla riehuu kovaa flunssaa. Olen ottanut Buranan ja Panadolin yhden jälkeen, että neki toki voi estää lämmön nousun.

Ap

Miten kävi, helpottiko  tilanne ja antibiootit auttoi.

Vierailija
88/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo helpottanut, ap?

Pahin on helpottanut. Ei kirvele enää niin pahoin. Nyt sitten vain ihanasti vatsa sekaisin kahdesta eri antibiootista vaikka syönkin lisäksi maitohappobakteeria. 

Ap

Vierailija
89/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö ottanut näytettä näpyistä? Olisi selvinnyt varmaksi. Niin minullekin sanoi kaksi lääkäriä ettei ole herpestä, ei selkeät oireet, mutta niin se vaan sitten vaan myöhemmin selvisi, että sitähän se on ja oli ollut. 

Ei ottanut näytteitä. Aika nopeasti alkoi jo antibiootit vaikuttaa.

Ap

Vierailija
90/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.

Ihanko herbes😂

Vierailija
91/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se herbeskään kovin montaa päivää oireile. Minulla häviää ne rakkulat 2-3 päivässä.

Vierailija
92/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippurihan tuo, eikö testattu ollenkaan?

Vierailija
93/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne lääkärit vähättelevät "herbeksen" mahdollisuutta siihen liittyvän stigman vuoksi.

Epäilen suuresti ettei kyse ollut herbeksestä kun noi oireet täsmää ihan 100% siihen, eikä bakteeriin.

Vierailija
94/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Väkisinkin miettii onko taas jonkun penikan trolliyritys koska come on, viikon sisällä (seksistä) alapäähän ilmestyy kirveleviä näppylöitä, pakko olla hiivaa! Vaikka tuo on kirjaesimerkki sp-taudista. Jos apee on aito niin kipin  kapin näyttämään niitä lekurille ja testeihin niin saat varmasti tietää mikä siellä alapäässä muhii. 

Vierailija
95/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista ettei lääkäri ottanut näytettä niistä näppylöistä?? Ne tekee melkein aina sen "swäpin" varsinkin jos on näkyviä haavaumia/näppyjä genitaaleissa. Just joo..

Vierailija
96/110 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa? Miksi annatte paljaalla?

Niin, kyllä ne kumit kaivetaan uudelleen esiin kun mies jää kiinni muiden naisten kanssa viestittelystä. Siinä vaiheessa ukko on jo muutenkin menossa luiskaan, eikä lisää ongelmia kaivata. Tsemppiä aloittajalle, toivottavasti selviät säikähdyksellä eikä mitään pahempaa harmia löydy.

Niin siinä vaiheessa kun mies jäi kiinni, niin ei todellakaan ollut enää seksiä sen jälkeen vaan suhde heti poikki. Mä en ala tuollaista pelleä katselemaan. Olen mielummin yksin. 

Kiitos sulle. 

Ap

"Niin siinä vaiheessa kun mies jäi kiinni, niin ei todellakaan ollut enää seksiä sen jälkeen vaan suhde heti poikki. Mä en ala tuollaista pelleä katselemaan. Olen mielummin yksin. "

Siis, mies jo jäi kiinni muiden kanssa panemisesta etkä ole vieläkään käynyt sp-testeissä? Ja sitten ihmettelet kun toosaan ilmestyy omituisia oireita. Hyvä ihminen, käy niissä testeissä. (äijä on voinut paneskella muita vaikka kuinka pitkään) 

Vierailija
97/110 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapaamisten harveneminen ja viestittely muiden naisten kanssa kertoo, että mies on myös pannut muita naisia sillä aikaa kun seurustelitte. Laita miehelle viesti ja oireet. Jos on sukupuolitauti, hänet sekä kaikki hänen partnerinsa tullaan testaamaan.

Vierailija
98/110 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tapaamisten harveneminen ja viestittely muiden naisten kanssa kertoo, että mies on myös pannut muita naisia sillä aikaa kun seurustelitte. Laita miehelle viesti ja oireet. Jos on sukupuolitauti, hänet sekä kaikki hänen partnerinsa tullaan testaamaan.

Mikä ihmeen tapaamisten harveneminen? Ihan käytännön syistä ja lähinnä mun vuoksi venyi tapaaminen. Ei ole mitään erityistä tapaamisten harvenemista. Mistä te taas keksitte nämä juttunne?? Mua ei vittujakaan kiinnosta mies ja saa tehdä mitä lystää. En mieheen pidä mitään yhteyttä. Mulla ei ole mitään todettua tautia.

Ap

Vierailija
99/110 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa? Miksi annatte paljaalla?

Niin, kyllä ne kumit kaivetaan uudelleen esiin kun mies jää kiinni muiden naisten kanssa viestittelystä. Siinä vaiheessa ukko on jo muutenkin menossa luiskaan, eikä lisää ongelmia kaivata. Tsemppiä aloittajalle, toivottavasti selviät säikähdyksellä eikä mitään pahempaa harmia löydy.

Niin siinä vaiheessa kun mies jäi kiinni, niin ei todellakaan ollut enää seksiä sen jälkeen vaan suhde heti poikki. Mä en ala tuollaista pelleä katselemaan. Olen mielummin yksin. 

Kiitos sulle. 

Ap

"Niin siinä vaiheessa kun mies jäi kiinni, niin ei todellakaan ollut enää seksiä sen jälkeen vaan suhde he

Niin mies jäi kiinni muiden kanssa VIESTITTELYSTÄ. Mies väittää, että ei ole muita pannut, mutta aivan sama mulle. Mähän kirjoitin, että testit tehdään kun saan alapään parempaan kuntoon. Klamydia ja tippuritestit tulee kotiin ja ei auta kuin odottaa, että posti tuo. Lääkäri ei todennut mulla herpestä ja sanoi, että oireet ei sovi. Toinen lääkäri samaa mieltä.

Ihmeellistä skitsoamista sulta. 

Ap

Vierailija
100/110 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se herbeskään kovin montaa päivää oireile. Minulla häviää ne rakkulat 2-3 päivässä.

No mulla ei ollut eikä ole mitään rakkuloita. Katteisia näppylöitä, kuin märkärupea.

Ap