Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehu

Vierailija
05.03.2025 |

Mieheni kehuu minua/sanoo minusta mitään positiivista hyvin harvoin. Harvoin toivottaa hyvää huomenta tai hyvää yötä tai edes moikkaa kotiin tullessaan. Jokaisesta pikku asiasta kuitenkin moittii. Tarjosin hänelle tänään lounaan ja mitään kiitosta ei kuulunut. Kiitti kuitenkin henkilökuntaa, mutta minä en kuulemma tehnyt ruoan eteen mitään, niin ei tarvitse kiittää. Kun jälleen kerran otin asian puheeksi, sain kuulla olevani "maailman huomionhakuisin ihminen". Tuntuu ihan hirvittävän pahalta.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oot.

Vierailija
2/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen kanssa? Onko niin komea ettet voi erota siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt niin kauheasti yleensä arjessa tavallisista asioista kehuta. Jos sellaista odottaa, niin kyllähän se kovin huomiohakuiselta vaikuttaa.

Mutta tuo "jokaisesta pikkuasiasta kuitenkin moittii" kyllä kuulostaa huonolta. Ehkäpä teidän pitäisi oikein istua juttelemaan asiat läpi, että mitä toisiltanne odotatte arjessa.

Vierailija
4/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa Sarjamasturboija iski metrossa

Vierailija
5/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi, miehesi oli oikeassa. Tunnistan tilanteen. Sinä esität täällä netissä uhria.

Vierailija
6/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sen kanssa? Onko niin komea ettet voi erota siitä?

Hyväkin ihminen varmaan lisäksi niin ei viitsisi.

Vierailija
7/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt niin kauheasti yleensä arjessa tavallisista asioista kehuta. Jos sellaista odottaa, niin kyllähän se kovin huomiohakuiselta vaikuttaa.

Mutta tuo "jokaisesta pikkuasiasta kuitenkin moittii" kyllä kuulostaa huonolta. Ehkäpä teidän pitäisi oikein istua juttelemaan asiat läpi, että mitä toisiltanne odotatte arjessa.

Saattaa moittia ihan syystä ja oikeudesta, jos vaikka potuttaa se akka.

Vierailija
8/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehen rahoilla mennään

Vierailija
10/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutko sinä häntä?

Vierailija
11/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta marttyrointi ja jätä se. Mies ei välitä sinusta, voiko sitä enää selkeämmin ilmaista? Miksi haluat jäädä sellaisen ihmisen lytättäväksi? Ryhdistäydy.

Vierailija
12/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä, ettei oikeastaan ikinä sano mitään positiivista mistään, mitä olen tai teen. Ei ole koskaan sanonut kauniiksi (muita naisia kyllä kehuu ja tiedän olevani vähintään ihan nätti), ei kehu onnistumissa (esim. kun aloin kuntoilemaan ja ylitin itseni juoksemalla maratonin), ei missään. Haukkuu, nälvii ja motkottaa sen sijaan kaikesta, mistä keksii. Tuo kiitos oli vain esimerkki siitä, miten olen hänelle täysin näkymätön ja yhdentekevä. Ei tervehdyksiä, ei hyvän yön toivotuksia tms. arjen huomioimisia. Yleensä olen näistä ihan hiljaa, mutta tänään sanoin hänelle, kun otti päähän.

Vierailija
13/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali mies edes silloin tällöin muistaa osoittaa välittämisensä ja tykkää itsekin positiivisesta huomioinnista. 

Vierailija
14/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun miestä ja huomioin parhaani mukaan. En tiedä, miksi olen tässä suhteessa edelleen. Halusin vain avautua.

Ap

Vierailija
15/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, ettei oikeastaan ikinä sano mitään positiivista mistään, mitä olen tai teen. Ei ole koskaan sanonut kauniiksi (muita naisia kyllä kehuu ja tiedän olevani vähintään ihan nätti), ei kehu onnistumissa (esim. kun aloin kuntoilemaan ja ylitin itseni juoksemalla maratonin), ei missään. Haukkuu, nälvii ja motkottaa sen sijaan kaikesta, mistä keksii. Tuo kiitos oli vain esimerkki siitä, miten olen hänelle täysin näkymätön ja yhdentekevä. Ei tervehdyksiä, ei hyvän yön toivotuksia tms. arjen huomioimisia. Yleensä olen näistä ihan hiljaa, mutta tänään sanoin hänelle, kun otti päähän.

Uskomatonta, miksi siis olette yhdessä? 

Vierailija
16/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sinua huomattavasti vanhempi?

Vierailija
17/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee huonommuutta seurassasi. Pelkää että jätät sen. Koettaa siksi tuhota itsetuntosi jotta pysyt suhteessa häneen. Ei kehuesim maratonista koska kokee että sinä pian lähdet jos tajuat kuinka paljon parempi olet mieheen verrattuna. 

lähde ennenkuin olet menettänyt itsetuntosi. Mies tuskin muuttuu. Tai ainakaan suhteessa sinuun. 

Vierailija
18/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljoa vanhempi, enkä elä miehen rahoilla. Tienaan meistä enemmän, kun joku tätä epäili.

Ap

Vierailija
19/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun miestä ja huomioin parhaani mukaan. En tiedä, miksi olen tässä suhteessa edelleen. Halusin vain avautua.

Ap

Nyt kuule alat miettiä miksi olet tuollaisessa suhteessa. Ei munkaan mies mua kehu mistään, se ei oikein osaa, mutta huomioi kyllä monella muullatavalla. Eikä nälvi eikä ilkeile, puhuu normaalisti ja kunnioittaa. Et sinä varmasti ole onnellinen tuollaisessa suhteessa, kerro tämä miehellesi asiallisesti mutta jämäkästi.

Vierailija
20/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, aika lähteä uusiin seikkaluihin. Sitä mieskin taitaa toivoa, ei vain ole munaa olla aloitteellinen.

Naurahdin tuolle ettei tarjotusta lounaasta tarvitse kiittää maksajaa, vain valmistajaa. :D Mies pitää sinua pilkkanaan.