Toivon totisesti, että mun vaivat johtuu vain hiivatulehduksesta. Älä avaa jos et kestä alapää-juttuja!
Pientä epämukavuutta taisin tuntea ekan kerran viime viikon keskiviikkona illalla, en niin kiinnittänyt huomiota. Torstaina jo vähän enemmän ja huomasin kipeän/kirvelevän kohdan välilihan seutuvilla. No ajattelin sen olevan vain taas joku näppylä koska mulle tulee lähinnä yläreisiin välillä finnin tapaisia näppyjä jotka todella kipeitä. No perjantaina jo kirveli virtsatessa ja pestessä tuota kohtaa. Vähitellen kirvely levisi ulompiin häpyhuuliin ja nyt myös pyllyvaossa tuntuu kirvelyä. Pahinta on kuitenkin ulommat häpyhuulet. Emättimessä ja virtsaputken suulla ei tunnu kirvelyä, ei ainakaan vielä ole tuntunut.
Toivon totisesti, että kyse on vain hiivatulehduksesta enkä ole saanut jotakin tautia mieheltä josta erosin reilu viikko sitten. Seksiä meillä oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet.
Ahdistaa pirusti jos mies on tartuttanut muhun jotakin. Kortsu ei ollut enää käytössä koska mulla pillerit. Suhde kesti reilun vuoden. Loppui siihen kun mies jäi kiinni muiden kanssa viestittelystä. En alkanut katsomaan tuollaista pelleilyä, joten puhalsin pelin poikki heti kun tuo paljastui. En tiedä sitten onko pannut muita. Ihan sama kunhan nyt ei vain ole tartuttanut muhun mitään.
Mä niin toivon, että tämä on vain hiivatulehdus! Aloitin eilen iltapäivällä laittamaan Canesten-voidetta. On muuten ärsyttävän pieni tuubeja, eihän tuollainen kauaa riitä jos pitää isommalta alueelta voidella kun tuntuu sitä kirvelyä tosiaan pyllyvaossakin.
Prkele. Toivon mukaan tämä aloitus saa olla täällä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Teko äly:
Oireesi, erityisesti **välilihan seudun kipeä/kirvelevä kohta** ja oireiden alkaminen **muutama päivä viimeisestä yhdynnästä**, voivat viitata **sukupuolitautiin**, kuten **genitaaliherpekseen**. Herpeksessä ensioireisiin voi kuulua kirvelyä, kutinaa ja myöhemmin ilmaantuvia pieniä rakkuloita, jotka voivat olla kipeitä. Rakkulat voivat rikkoutua ja muuttua haavaumiksi. Herpesrakkuloita voi tulla ulkosynnyttimien lisäksi myös välilihan alueelle ja peräaukon ympärille. Herpes ei aina aiheuta selkeitä rakkuloita heti, vaan oireet voivat alkaa epämääräisempänä kirvelynä ja punoituksena. Myös virtsatessa voi esiintyä kirvelyä.
Muutkin sukupuolitaudit, kuten klamydia tai tippuri, voivat aiheuttaa oireita, mutta ne ovat useammin vähäoireisia tai oireet liittyvät enemmän emättimen vuotoon tai virtsaputken oireisiin (tihentynyt virtsaamistarve, kirvely virtsatessa). Koska sinulla ei ole oireita emättimessä tai virtsaputken su
Eikö paskavam maiset pärjää missään asiassa enää ilman jotakin hel vetin tekoälyä? Oletko oikeasti noin tyhmä? Etkö ole ikinä kuullut esim. Terveyskirjastosta? Miksi joka saa tanan asia pitää kysyä tekoälyltä?!
Itsellä alkoi kondylooma noin. Kesti kirvelyä ja kipua yms varmaan viikon pari ennen kuin tuli esiin ne kukkakaalimaiset syylät. Oli ihan hirveää
Älkää hyvät naiset jättäkö suojautumatta, vaatikaa aina kondomin käyttöä oli sitten kyseessä vakituinen suhde tai kevyempi. Koskaan ei voi tietää, missä miehet ovat **** uittaneet - harrastamalla suojaamatonta seksiä tavallaan harrastaa seksiä kaikkien miehen kumppaneiden kanssa.
Jo oireettomana menisin testiin tuossa tilanteessa. Suhde päättynyt epäillyn pettämisen seurauksena eikä ollu kumeja käytössä.
"on Eikö paskavam maiset pärjää missään asiassa enää ilman jotakin hel vetin tekoälyä? Oletko oikeasti noin tyhmä? Etkö ole ikinä kuullut esim. Terveyskirjastosta? Miksi joka saa tanan asia pitää kysyä tekoälyltä?"
Kyllähän moni täällä on jo sitä herpestä huudellut ilman tekoälyä. Ehkä tuolla ap uskoo sen, kun ei voi enää heittää porvoo korttia pöytään. Oireet täsmää ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes. Itellä alko oireet just lievänä kutinana pari päivää, sit tuli haavaumia ja vessassa käyminen oli helvettiä. Herpestä ei huomioida veri/virtsakokeista vaan näyte pitää saada siitä rakkulasta. Voinut olla myös sulla oireettomana ja nyt vasta oireilee ekan kerran. Herpes tosi yleinen, niin huuli- kuin genitaalikin
Niin, mulla ei edelleenkään ole mitään kutinaa. Alkoi yhden kohdan arkuudella. Kirvelyä on etenkin virtsan tai veden osuessa tiettyihin kohtiin. Muuten ei kauhean paljon tunnu. Ei ole mitään haavaumia. Punoitusta on nyt tullut. Vessassa käynti on inhottavaa, mutta ei se nyt helvettiä ole.
Ap
Juuri tuollainen on herpes. Vesi kun osuu siihen niin kirvelee ihan perkeeleesti.
Virtsaaminen onnistui ihan normaalisti. Ei ollut mitään näppylöitä. Pieni ohut punainen viiva vain. Ympärillä alue punastui kun siihen koski.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla mitään vihreää kuplinut.Samat oireet oli kuin hiivassa.Kutinaa ja kirvelyä ja tavallista valkovuotoa.Siihen aikaan aina todettiin labran kautta.Yllätys oli minullekkin että tälläinen sukupuoli tauti edes on olemassa.Silloin täytyi hoitaa myös äijän sika .Siihen jäi suhde.Siis se oli trikomoniaasi.
Epätietoisena kyselen, että miksi se sika piti hoitaa? Tulee mieleen outoja mielikuvia 😳
Mä luin tuosta herpeksestä, että lievänä sitä ei kannata edes hoitaa. Sekö vain sitten paranee itsestään? Eikö tuollainen virus jää elimistöön? Tartuttaako sitten muita koko ajan vaikka ei olisi mitään rakkuloita tms.?
Vierailija kirjoitti:
Näin ne taudit just leviää kun kynnetään paljaalla, haetaan diagnoosit vauvapalstalta ja itsehoidetaan käsikauppalääkkeillä sokkona. Lääkäriin mars. Ihan normaalia otattaa sp-testit vaikka vuosittain.
Ei tulis mieleenkään itsehoidattaa mitään mutudiagnoosia jos kerran on oireita ja olemassaoleva riski että on oikea tauti.
Lisäyksenä vielä: se ap:n sankarikin, joka siis pari viikkoa sitten painoi paljaalla ap:n nyt kirvelevää ja punoittavaa elintä, voi olla teidän seuraava tindermatch tai baariprinssi ja ehdottaa paljaalla naintia kun ei hänellä nyt tietenkään mitään ole. Kumit, testit, varovaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin tuosta herpeksestä, että lievänä sitä ei kannata edes hoitaa. Sekö vain sitten paranee itsestään? Eikö tuollainen virus jää elimistöön? Tartuttaako sitten muita koko ajan vaikka ei olisi mitään rakkuloita tms.?
Niin ja onko mulla voinut olla tämä jo aiemmin, mutta on ollut oireeton? Mä siis epäilen, että mulla on herpes. Mietin, että olisiko tullut myös suuhun jos on sitä? Suussa ei ole mitään. Miehen peniksessä en huomannut mitään.
Miksi läträät voiteen kanssa kun siihen on olemassa pilleri. Otat yhden nyt ja toisen muutaman päivän päästä jos ei hellitä. Voide on vain tueksi, mutta ei sillä hiivaa hoideta yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hoitaa. Muuten se voi ilmestyä uudestaan.
Voi tarttua ilman rakkuloita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi läträät voiteen kanssa kun siihen on olemassa pilleri. Otat yhden nyt ja toisen muutaman päivän päästä jos ei hellitä. Voide on vain tueksi, mutta ei sillä hiivaa hoideta yksinään.
Kyllä mä ainakin olen pelkällä voiteella hoitanut hiivatulehduksen pois. Saako tuollaisia pillereitä ilman reseptiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hoitaa. Muuten se voi ilmestyä uudestaan.
Voi tarttua ilman rakkuloita.
No täällä kyllä lukee, että ei sitä pois saada kokonaan millään. Kun se kerran tulee, niin se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne taudit just leviää kun kynnetään paljaalla, haetaan diagnoosit vauvapalstalta ja itsehoidetaan käsikauppalääkkeillä sokkona. Lääkäriin mars. Ihan normaalia otattaa sp-testit vaikka vuosittain.
Ei tulis mieleenkään itsehoidattaa mitään mutudiagnoosia jos kerran on oireita ja olemassaoleva riski että on oikea tauti.
Lisäyksenä vielä: se ap:n sankarikin, joka siis pari viikkoa sitten painoi paljaalla ap:n nyt kirvelevää ja punoittavaa elintä, voi olla teidän seuraava tindermatch tai baariprinssi ja ehdottaa paljaalla naintia kun ei hänellä nyt tietenkään mitään ole. Kumit, testit, varovaisuus.
Vuosi ei ole pitkä parisuhde. Niin pitkä että kortsua ei tarvi eikä säännöllisiä testejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.
Googlettamalla kyllä lukee, että siimaeliö leviää ulosteen kautta. En ymmärrä miten mun suuhun olisi ulostetta mennyt. Ei lue missään, että olisi sukupuolitauti.
Ap
Trichomonas.
Ap:lle kysymys: sanotaan että tapaat uuden miehen. Mies kertoo että erosi pettävästä vaimostaan ja eron jälkeen pippeliä kyllä kirveli mutta siveli siihen vähän canesteenia niin eiköhän se ole kunnossa. Antaisitko tämmöisen painaa paljaalla vai passittaisitko ensin testeihin ennen kuin kumi jää pois?
Et sitten tajunnut yhtään mitään mitä sulle kirjoitin. Olet nolo.