Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon totisesti, että mun vaivat johtuu vain hiivatulehduksesta. Älä avaa jos et kestä alapää-juttuja!

Vierailija
05.03.2025 |

Pientä epämukavuutta taisin tuntea ekan kerran viime viikon keskiviikkona illalla, en niin kiinnittänyt huomiota. Torstaina jo vähän enemmän ja huomasin kipeän/kirvelevän kohdan välilihan seutuvilla. No ajattelin sen olevan vain taas joku näppylä koska mulle tulee lähinnä yläreisiin välillä finnin tapaisia näppyjä jotka todella kipeitä. No perjantaina jo kirveli virtsatessa ja pestessä tuota kohtaa. Vähitellen kirvely levisi ulompiin häpyhuuliin ja nyt myös pyllyvaossa tuntuu kirvelyä. Pahinta on kuitenkin ulommat häpyhuulet. Emättimessä ja virtsaputken suulla ei tunnu kirvelyä, ei ainakaan vielä ole tuntunut. 

Toivon totisesti, että kyse on vain hiivatulehduksesta enkä ole saanut jotakin tautia mieheltä josta erosin reilu viikko sitten. Seksiä meillä oli viimeisen kerran 22.2 eli tuosta muutama päivä niin alkoi oireet. Ennen tuota seksikertaa oli ollut parin viikon tauko koska emme olleet nähneet. 

Ahdistaa pirusti jos mies on tartuttanut muhun jotakin. Kortsu ei ollut enää käytössä koska mulla pillerit. Suhde kesti reilun vuoden. Loppui siihen kun mies jäi kiinni muiden kanssa viestittelystä. En alkanut katsomaan tuollaista pelleilyä, joten puhalsin pelin poikki heti kun tuo paljastui. En tiedä sitten onko pannut muita. Ihan sama kunhan nyt ei vain ole tartuttanut muhun mitään. 

Mä niin toivon, että tämä on vain hiivatulehdus! Aloitin eilen iltapäivällä laittamaan Canesten-voidetta. On muuten ärsyttävän pieni tuubeja, eihän tuollainen kauaa riitä jos pitää isommalta alueelta voidella kun tuntuu sitä kirvelyä tosiaan pyllyvaossakin.

Prkele. Toivon mukaan tämä aloitus saa olla täällä.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  minulla  mitään vihreää kuplinut.Samat oireet oli kuin hiivassa.Kutinaa  ja kirvelyä ja tavallista valkovuotoa.Siihen aikaan aina todettiin labran kautta.Yllätys oli minullekkin että tälläinen sukupuoli tauti edes on olemassa.Silloin täytyi hoitaa myös äijän sika .Siihen jäi suhde.Siis se oli trikomoniaasi.

Vierailija
22/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  minulla  mitään vihreää kuplinut.Samat oireet oli kuin hiivassa.Kutinaa  ja kirvelyä ja tavallista valkovuotoa.Siihen aikaan aina todettiin labran kautta.Yllätys oli minullekkin että tälläinen sukupuoli tauti edes on olemassa.Silloin täytyi hoitaa myös äijän sika .Siihen jäi suhde.Siis se oli trikomoniaasi.

Ei mulla ole mitään kutinaa. En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta taudista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa, tippuri tai sankari.  Ala jo mennä verikokeeseen![

Vierailija
24/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis jos sulla on ollut hiivatulehdus niin kyllä se kutisee.Tekisi mieli raapia verille välillä.Ilmeisesti sinulla ei ole hiivatulehdusta.

Vierailija
25/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppa, tippuri tai sankari.  Ala jo mennä verikokeeseen![

Äly hoii älä jätä. Miten tähän aikaan menen mihinkään verikokeesen. Voi luoja teitä älypäitä.

Ap

Vierailija
26/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa käsityksen, että ei kaikilla kutinaa tule.

Hiivatulehduksen tyypillisiä oireita ovat voimakas kirvely, kutina tai ärsyttävä tunne sekä vaalea, tuoksuton vuoto.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00948#s1

Vierailija
27/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis jos sulla on ollut hiivatulehdus niin kyllä se kutisee.Tekisi mieli raapia verille välillä.Ilmeisesti sinulla ei ole hiivatulehdusta.

Sama kokemus kun nuorena sain antibioottikuurin jälkeen hiivatulehduksen, oli helvetillistä kutinaa. Kysy mieheltä, missä on kyntänyt, sp-taudilta vaikuttaa.

Vierailija
28/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olit niin pitkään suhteessa kyseisen miehen kanssa, mitäpä jos otat häneen yhteyttä asian tiimoilta. Niin minä toimisin. 

Vierailija
29/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sulla ikinä ollu tommosia oireita?

Siis kirvelee, muttei kutise? 

Kun mies kerta on viestitellyt muiden naisten kanssa, on todennäköistä, että hän on myös pannut noita naisia. Ja on syytä epäillä, että sulla on sukupuolitauti.

Vierailija
30/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylät on herpes tai visvasyylä.

Vierailija
31/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuivat limakalvot tekee tota. Hoidin hiivana ja ajattelin että joku parantumaton ikuisuus-hiiva iskenyt, olin aika epätoivoinen. Koko alapää aivan tulessa, haittasi nukkumistakin. Sit tajusin et kuivuudesta johtuu kaikki, aloin kosteuttamaan puikoilla ja ulkoisesti ceridal-öljyllä, parani samantien. Kuivuus voi todella aiheuttaa pahojakin oireita.

Vierailija
32/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.

Herbes🤭🤭hihiih!😅

Vierailija
33/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näppylät on herpes tai visvasyylä.

Lue kuule uudestaan. Mä en missään kirjoittanut, että mulla on nyt jotakin näppylöitä.

Ap

Vierailija
34/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sukupuolitauti nimeltä siimaeliö.Samat oireet kuin hiivassa mutta vain lääkäri voi lääkkeet määrätä labrakokeen jälkeen.On myös herbes jossa on näppylöitä.Toivottavasti on vain hiivaa ja lähtee tuolla lääkkeellä.Näin minulla oli aikanaan.

Herbes🤭🤭hihiih!😅

Kas kun ei kubba!🤭 hiihiih!

Vierailija
35/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljaalla annoit laittaa?? No tyhmyys vero on langennut maksuun.

Olet itse tyhmä. Suhde kesti yli vuoden ja alussa käyty testeissä. Kun sain pillerit, niin kortsu jätettiin pois. Ei sitä kuule monikaan ajattele, että pitäisi kortsua käyttää koko ajan kun seurustellaan. 

Ap

Vierailija
36/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sen näkee hoitokokeilulla oliko hiivaa. Mulle tuollaisia kuvaamiasi vaivoja tulee nykyään, kun olen esivaihdevuosissa, ihan muutenkin, kuivuuden takia. Jo pelkkä vessapaperilla pyyhkäisy voi saada noita kirveltäviä haavaumia aikaan alapään ja pepun limakalvoille. Intiimialueelle tarkoitetut kosteuttavat tuotteet auttaa.

No ikää on yli 40v, että siinä mielessä... Eli ole kyllä aiemmin tullut mitään tällaista. Ostin lactolinea millä pesun nivuset ja ulommat häpyhuulet. Siinä on maitohappobakteeria jonka pitäisi rauhoittaa myös.

Ap

Nelikymppinennainen tähän maailman aikaan antaa painaa itseensä paljaalla? Noloa.

Miksi ihmeessä parisuhteessa pitäisi käyttää kortsua? Luuletko sä oikeasti, että kaikki vuosikymmeniäkin yhdessä olleet parit käyttää edelleen kortsua? Oletko todellakin noin nolo?

Vierailija
37/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sp-testeihin. Jos testit on puhtaat niin sitten se on pois suljettu ja voit miettiä muita vaihtoehtoja. Kaikki sp taudit ei oireile heti tai samalla tavalla jokaisella ihmisellä. Sinulla voi olla myös oireeton sp tauti joten käy niissä testeissä kun et siihen mieheen luota.

Vierailija
38/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia syitä ovat:

1. Hiivatulehdus: Canesten-voiteen käyttö on hyvä aloitus, mutta jos oireet eivät parane, on syytä hakeutua lääkärin hoitoon.

2. Bakteriaalinen vaginoosi: Tämä on yleinen seksitaudin kaltaisen oireyhtymä, joka aiheuttaa kirvelyä, kipua ja virtsaamisvaikeuksia.

3. Herpes: Tämä on seksitauti, joka aiheuttaa vesikelloja ja kirvelyä sukuelinten seudulla.

4. Klamydia: Tämä on seksitauti, joka aiheuttaa kirvelyä, kipua ja virtsaamisvaikeuksia.

Muista, että seksitauteja voi estää käyttämällä suojautumiskeinoja, kuten kondomeja, ja olla avoin ja rehellinen seksikumppaneiden kanssa.

Vierailija
39/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes. Itellä alko oireet just lievänä kutinana pari päivää, sit tuli haavaumia ja vessassa käyminen oli helvettiä. Herpestä ei huomioida veri/virtsakokeista vaan näyte pitää saada siitä rakkulasta. Voinut olla myös sulla oireettomana ja nyt vasta oireilee ekan kerran. Herpes tosi yleinen, niin huuli- kuin genitaalikin

Vierailija
40/110 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes. Itellä alko oireet just lievänä kutinana pari päivää, sit tuli haavaumia ja vessassa käyminen oli helvettiä. Herpestä ei huomioida veri/virtsakokeista vaan näyte pitää saada siitä rakkulasta. Voinut olla myös sulla oireettomana ja nyt vasta oireilee ekan kerran. Herpes tosi yleinen, niin huuli- kuin genitaalikin

Niin, mulla ei edelleenkään ole mitään kutinaa. Alkoi yhden kohdan arkuudella. Kirvelyä on etenkin virtsan tai veden osuessa tiettyihin kohtiin. Muuten ei kauhean paljon tunnu. Ei ole mitään haavaumia. Punoitusta on nyt tullut. Vessassa käynti on inhottavaa, mutta ei se nyt helvettiä ole.

Ap