Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (592)
Mikä siinä on että naiset kaikkialla vaativat että miesten pitää hyväksyä naisen ulkonäkö semmoisena kuin nainen haluaa eikä miehellä ole mitään oikeutta puuttua naisen ulkonäköön mutta samaan aikaan yksikään nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin mies itse on vaan ihan jokainen nainen vaatii jatkuvasti että miesten on muutettava ulkonäkönsä miellyttämään naista? Miksi naiset ei itse noudata sitä samaa ajattelu mallia mitä itse miehiltä vaatik että kaikki on hyväksyttävää semmoisena kuin se itse haluaa olla eikä muilla ole mitäön oikeutta puuttua muiden ulkonäköön?
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista, tsemppaa vähän!
tukka ja järki ei viihdy samassa päässä
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naiset kaikkialla vaativat että miesten pitää hyväksyä naisen ulkonäkö semmoisena kuin nainen haluaa eikä miehellä ole mitään oikeutta puuttua naisen ulkonäköön mutta samaan aikaan yksikään nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin mies itse on vaan ihan jokainen nainen vaatii jatkuvasti että miesten on muutettava ulkonäkönsä miellyttämään naista? Miksi naiset ei itse noudata sitä samaa ajattelu mallia mitä itse miehiltä vaatik että kaikki on hyväksyttävää semmoisena kuin se itse haluaa olla eikä muilla ole mitäön oikeutta puuttua muiden ulkonäköön?
Naiset huolehtivat ulkonäöstään, miehet eivät. Miehet ne naisettomuuttaan vinkuvat, kun taas naiset keskittyvät paljon kiinnostavampiin asioihin kuten työhön, harrastuksiin ja lastensa kasvattamiseen.
Eli kun kerran kyse on miesten ongelmasta, niin helvetti, miehet sille yksin voi mitään tehdä. Sopeudu tai kuole, ja sähän valitset hitaan kuoleman koska et kykene sopeutumaan eli oppimaan yhtään mitään.
Vttu, tappaa pitäis kaikki tuollaiset miesvinkujat. Ei teistä ole eläjiksi, kulutatte vain ihmiskunnan resurssit hukkaan.
HELP on suomeksi APUA, you know?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Ei se haittaa, en minä mitään 2. lasta etsi.
Rogaine autaa. Sitä ei pidä käyttää raskaana ollessaan, koska lapsellekin voi tulla karvoja. Samaten Priorin kapselit tehoavat, taitaa sitä olle nestemäisenäkin. Apteekissa oli vain tyhjiä pakkauksia, kun viimeksi ostin, sanoivat, että niitä varastetaan paljon, niin annetaan vain tiskin takaa.
Itse käytän Rogainea vain jakauksen kohtaan, josta näkee hiusten harventumisen.
Useat liikkeellä olevat virustaudit voivat aika paljon harventaa hiuksia.
"Vahva on voimakkain yksinään" - Roope Ankka
Kuulostat hieman katkeralta, kaikki ok?
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Kaljuuntuminen ei haittaa yhtikäs mitään. Todella money miehet komeita ja miehekkäitä vaikka kaljua. Monilla vielä tyylikäs komea parta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. Finasteridi, minoksidiili ja ketokonatsoli.
ja kofeiinia päähän
Vierailija kirjoitti:
Rogaine autaa. Sitä ei pidä käyttää raskaana ollessaan, koska lapsellekin voi tulla karvoja. Samaten Priorin kapselit tehoavat, taitaa sitä olle nestemäisenäkin. Apteekissa oli vain tyhjiä pakkauksia, kun viimeksi ostin, sanoivat, että niitä varastetaan paljon, niin annetaan vain tiskin takaa.
Itse käytän Rogainea vain jakauksen kohtaan, josta näkee hiusten harventumisen.
Useat liikkeellä olevat virustaudit voivat aika paljon harventaa hiuksia.
Tuskin aloittaja on raskaana
Et sitten ajatellut ennalta ehkäistä ja laittaa muuallekin kuin jakaukseen
Onko Anu saukko paikalla?