Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljuuntuminen. HELP!

Vierailija
04.03.2025 |

Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä

Kommentit (449)

Vierailija
281/449 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki lääkkeet! Miehillä kaljuuntuminen mitä luonnollisiin asia. Jätetään kaljuuntumisesta kärsiminen ja sillä rahastus naisille. Heille se ei kuulu, eikä ole luontaista.

Nyt vaan hyväksyt tilanteen, ajat hiukset pois ja alat makustelemaan uudenlaista identiteettiä. Käännä se voitoksi 💪 Nyt vaikka salille, vaatekauppaan ym. ja alat buustaamaan itsetuntoa kohti uusia leveleitä. Itsevarma kalju mies on varmasti karismaattisempi kuin kaljuuntumista peittelevä ja sitä täysin turhaan häpeävä mies 😎

Vierailija
282/449 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut on kiihkeitä sängyssä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!

Vierailija
284/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆

Joo mutta Telly Savalas oli Kojat.

Ei se mikään kojat ollu, vaan korat vai oliko se borat.

Vierailija
285/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä disinformaatiota ja fuulaa ketju täynnä.

Alkavaan hiustenlähtöön tepsii finasteridi, dutasteridi ja minoksidiili tai edellisten kombinaatio. Sivuvaikutuksia kannattaa tarkkailla alussa. Jos on pitkälle edennyt hiustenlähtö niin hiustensiirtoa kannattaa harkita.

Kaipa ne jotka ovat kaikki hiuksensa menettäneet haluisivat että kaikki muutkin menettäisivät. 

Vierailija
286/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäää viitsikö valehdella

Vierailija
287/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaljuuntumisessa hyviäkin puolia: Tyttöystäviä ei ole eikä tule, free at last! 

Vierailija
288/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siihen mikään muu auta, kun hiustensiirto.

Hiustensiirtokaan ei ole pysyvä, toisin kuin moni uskoo, vaan ihan samalla tavalla putoavat päästä jos ei ala vetämään lääkitystä, jonka mahdollisina sivutuotteina on sitten haluttomuus, masennus, rintojen kasvu, pysyvät erektiohäiriöt yms. Otan kyllä itse mieluummin sen kaljuuden. 

Vierailija
289/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tykkää kaljuista. Mitä sitä piilottelemaan, kaikki puliksi vaan heti. Älä vaan ala pelleilemään minkään tupeiden kanssa, se vasta epäseksikästä on. 

Vierailija
290/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali asia, miksi siitä stressaat? Ei se aivotoimintaan mitään vaikuta, sen sijaan nuo lääkkeet voi vaikuttaa kyllä terveyteesi negatiivisesti. Aito rakkaus ei sitä paitsi piittaa toisen ulkonäöstä juurikaan, kaikki tässä vanhetaan. 

Omalla mielellä tuli lapsena alopecia, ei ollut mulle mikään kynnyskysymys. 

Aja siiliksi.

Ulkonäkö vaikuttaa tutkitusti lähes kaikkeen elämässä. Eikä kaikkein vähiten siihen, miten muut ihmiset kohtelevat sinua tai miten he suhtautuvat sinuun. Stressaaminen ei auta mitään minkään ongelman suhteen, ainoastaan ongelman ratkaisulla on merkitystä, ja siihen ap juuri neuvoja pyytääkin. Mutta on älyllisesti epärehellistä yrittää väittää, ettei kaljuuntumisella olisi mitään merkitystä.

Seitsemän eri naisoletettua kertoi kiihkeästi rakastavansa minua vuosina 1983-1987. Kun letti rupesi tippumaan ei ainutkaan. Nykyään vaihtavat vikkelästi kadun puolta kun kävelen vastaan. Mutta hei - tärkeintä on sisäinen kauneus kertovat naistenlehdet.

Vierailija
291/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seitsemän eri naisoletettua kertoi kiihkeästi rakastavansa minua vuosina 1983-1987. Kun letti rupesi tippumaan ei ainutkaan. Nykyään vaihtavat vikkelästi kadun puolta kun kävelen vastaan. Mutta hei - tärkeintä on sisäinen kauneus kertovat naistenlehdet."

Minulla taas on letti kasvanut, ja yhä kasvaa tuuheana, kun taas veljet kaljuuntuivat kolmekymppisinä. Veljillä on aina ollut vientiä, minulla ei. Harvoin se niistä hiuksista on kiinni vai meinaatko että ainoa syy miksi sinulla oli vientiä oli se, että sinulla kasvoi hiukset?  

Vierailija
292/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan tykkää kaljuista. Mitä sitä piilottelemaan, kaikki puliksi vaan heti. Älä vaan ala pelleilemään minkään tupeiden kanssa, se vasta epäseksikästä on. 

No hyi helvetti. Kalju vanhentaa vaikutelmaa ihmisen iästä. Joku kalju työtön luuseri aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion

Vierailija
293/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Joudut vaihtamaan miestä sitten aika useasti,

Vierailija
294/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti. Kalju vanhentaa vaikutelmaa ihmisen iästä. Joku kalju työtön luuseri aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion

En tiennytkään että hiukset liittyvät jotenkin statukseen. nimim. tunnen useamman kaljun toimari -tason henkilön, jotka kaljuja. Kaikkia ei kiinnosta mitä mieltä sinä tai sinunlaiset ovat. Nykyään on valinta käyttää silmälaseja ja silti monet käyttävät sen sijaan, että leikkauttaisivat silmänsä. 

Vierailija
295/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Joudut vaihtamaan miestä sitten aika useasti,

Eihän tuossa sinänsä mitään väärää ole. Oma "ick" on naisen lihominen, joka kylläkin on helpommin hallittavissa, kuin kaljuuntuminen. Nämä finasteridit ja minoxidilit kun eivät toimi kaikilla. 

Vierailija
296/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju kallu kova kallo kaikuu, kumisee kuin kyrrpä kuivahtanut 

Vierailija
297/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kuin puhuttaisiin koirasta jolta lähtee karvoja, taidan alkaa kaljuksi välttyy typeriltä naikkosilta.

Vierailija
298/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo varmaan se, että lähes kaljuksi päänsä ajaneet olivat kaljuuntumassa. Jos kalju sopisi miehelle, useampi ei-kaljuuntuva ajaisi kaljun.

Vierailija
299/449 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seitsemän eri naisoletettua kertoi kiihkeästi rakastavansa minua vuosina 1983-1987. Kun letti rupesi tippumaan ei ainutkaan. Nykyään vaihtavat vikkelästi kadun puolta kun kävelen vastaan. Mutta hei - tärkeintä on sisäinen kauneus kertovat naistenlehdet."

Minulla taas on letti kasvanut, ja yhä kasvaa tuuheana, kun taas veljet kaljuuntuivat kolmekymppisinä. Veljillä on aina ollut vientiä, minulla ei. Harvoin se niistä hiuksista on kiinni vai meinaatko että ainoa syy miksi sinulla oli vientiä oli se, että sinulla kasvoi hiukset?  

No emmä tiedä mutta jännä juttu, että näin kääntyi. Nuorempana mulla oli pullonpohjalasit. Eipä näkynyt ihailijoita silloinkaan kunnes yksi päivä laitoin piilarit päähän ja olinki HOT. Mutta huolimatta näistä ulkonäköpoliittisista vastoinkäymisistä mulla on ihana vaimo, ollut jo 33vuotta ja muutama kersakin. Hyvä, että meni näin. Jos olisi tullu joku niistä "rakastajista" vaimoksi niin elämä olisi luultavasti ollut helvettiä. Nyt se on ruusuilla tanssimista;)

Vierailija
300/449 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meitä naurattaa, jos ei palsta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän